Specialized Demo 8 - nové hliníkové varianty

Specialized Demo 8 - nové hliníkové varianty

Specialized predstavil v roku 2014 nový model Demo 8 v karbónovej verzii, pričom rám disponoval unikátnym dizajnom a taktiež inak prepracovaným systémom pruženia FSR. Po takmer dvoch rokoch sa Specialized rozhodol predstaviť aj hliníkové varianty rámov, ktoré sú identické s karbónovou verziou. Hlavný rozdiel však spočíva v dostupnejšej cene oproti karbónovej verzii.

Demo 8 I


Hliníkový rám je vyrobený zo zliatiny M5, takže rám disponuje nízkou hmotnosťou a zároveň vysokou tuhosťou. Demo 8 I má S3 geometriu, asymetrický tvar rámu s dobrým prístupom k nastaveniam tlmiča a krátku zadnú stavbu, ktorá dodáva biku obratnosť. Rám má zdvih 200 mm, ktorý je kontrolovaný tlmičom Fox Van RC. Predná časť je vybavená vidlicou RockShox BoXXer Team 650b zo zdvihom taktiež 200 mm. Bike je vybavený radiacim systémom Sram, prehadzovačka je rady GX spolu s páčkami X7 a brzdným systémom taktiež Sram, konkrétne modelom Guide s predným kotúčom 200 mm a zadným 180 mm. Cena 3 999 €.



DEMO 8 II


Aj tento model je postavený na ráme s S3 geometriou. O 200 mm pruženie vzadu sa stará tlmič značky Öhlins a vpredu o rovnaký rozsah sa postará vidlica RockShox BoXXer Team 650b. Z komponentov je Demo 8 II vybavené ručne zapletenými kolesami Roval. Oroti modelu Demo 8 I sa tu nachádzajú komponenty vyšších rád, napr. prehadzovačka Sram X0 s páčkami X9, karbónové kľuky X0 DH, alebo brzdy so silnejším brzdným účinkom Sram Guide RS DH. Cena: 5 999 €.



Výbava DEMO 8 I (vľavo) a DEMO 8 II



Rám s tlmičom Ohlins TTX


Na svetových pohároch preverená S3 geometria, asymetrický dizajn a ako už bolo povedané, zliatina M5. Získate výborný prístup do rámu, priestor nad hornou rámovou trubkou, krátku a obratnú zadnú stavbu, nízky stred a položenú geometriu, ktorá vám dá skvelé možnosti ovládateľnosti vo vysokých rýchlostiach. Cena: 3 199 €.



Hliníkové DEMO 8 v teréne


report_problem Našiel si v texte chybu?
Páči sa ti tento článok? thumb_up11thumb_down report_problem
clear
Prečo sa ti článok nepáči?
Odoslať spätnú väzbu
Formulár sa odosiela

comment Komentáre

Momentálne sa tu nenachádza žiaden komentár. Môžeš však zanechať Tvoj komentár.

Musíš byť prihlásený, ak chceš vidieť celú diskusiu.
Pridaj komentár
Formulár sa odosiela

Podobné články

Na trailoch s Rasťom Baránkom – rozhovor aj poriadny výjazd

Na trailoch s Rasťom Baránkom – rozhovor aj poriadny výjazd

Vzal som 19. muža z MS vo Val di Sole, vytiahol ho trochu z komfortnej zóny a ukázal mu iné traily, ako väčšinou jazdí. A popritom sa pozrieme na jeho tréning, enduro bike Kellys Swag a tiež úspešnú sezónu.
Cannondale Scalpel HT - nové meno, nové limity

Cannondale Scalpel HT - nové meno, nové limity

Už sú to dva roky, čo Cannondale predstavil poslednú generáciu modelov Scalpel. O to viac prekvapí, že na rok 2022 je tu opäť nový Scalpel. Má to však malý háčik.
Jeden rám, dva bicykle - cestné a gravel biky Superior X-ROAD PR článok

Jeden rám, dva bicykle - cestné a gravel biky Superior X-ROAD

Trhalo by ti srdce, vybehnúť s cestným bicyklom do terénu, bál by si sa, že poškodíš rám? Na druhú stranu, mať gravel by sa ti páčilo, ale nechceš alebo nemôžeš mať 2 bicykle?
keyboard_arrow_up