Pozvánka: Testovacie dni CANYON, 21. - 22. 5 v MTBIKER centre na Považí

V sobotu a v nedeľu bude celkovo k dispozícii až 18 testovacích bikov CANYON rôznych typov a veľkostí. Prídite si zajazdiť a bližšie spoznať aktuálnu kolekciu 2016. Počas oboch dní tu budú aj zástupcovia značky CANYON, ktorí radi zodpovedajú vaše otázky, alebo prípadne poradia s výberom biku.

Zoznam dostupných test bikov:
  • Nerve AL 9.9 LTD (L)
  • Spectral AL 7.0 WMN (S)
  • Strive CF 9.0 Race (M)
  • Strive AL 7.0 Race (L)
  • Grand Canyon CF 6.9 (XL)
  • Lux CF 9.9 Team (L)
  • Spectral AL 8.0 EX (M)
  • Nerve AL 9.0 (M)
  • Spectral CF 9.0 (L)
  • Grand Canyon AL SLX 8.9 (L)
  • Grand Canyon AL SL 6.9 (M)
  • Grand Canyon AL SLX 7.9 (M)
  • Strive AL 7.0 (M)

Informácie o testovaní

Termín:
  • sobota, 21.5.2016 od 11:00 do 18:00 hod.
  • nedeľa, 22.5.2016 od 10:00 do 18:00 hod.

Miesto: MTBIKER centrum, Hrádok 225 (kúsok od Nového Mesta nad Váhom)

Rezervácie biku alebo bikov je možné vykonať mailom na testday@mtbiker.sk, pričom uveďte aj konkrétny deň a hodinu, na ktorú si budete priať zapožičať bike. Jeden bike je možné zapožičiavať maximálne na 1 hodinu + úvodné nastavenie, tak aby ste stihli absolvovať v pohode MTBIKER trail - mapa http://goo.gl/1V4dhN. Biky sa tak budú striedať v jeden a pol hodinových cykloch, prípadne skôr, podľa účasti a časových možností. Jeden účastník môže testovať najviac 2 biky v plných časových intervaloch. Ďalšie biky iba medzi zápožičnými termínmi, ak budú biky dostupné. Na dohodnutý termín rezervácie treba prísť včas, ak budete meškať viac ako 15 minút, vami rezervovaný bike môže byť poskytnutý ďalšiemu záujemcovi.

Kažký testovací termín je spoplatnený sumou €5 na 1 bike, prípadne €10, ak si rezervujete dva termíny.

Voľné termíny si môžete pozrieť na https://goo.gl/W9LACS .

Testovanie môže prebiehať na pump-trucku za MTBIKER centrom, alebo na značenom cyklistickom okruhu, ktorý trvá približne hodinu a vedie okolo hradu Tematín a cez MTBIKER trail. Prípadne si môžete na biku spraviť výjazd podľa vlastného uváženia.

V priestoroch MTBIKER centra bude k dispozícií:
  • Občerstvenie (voda, energetické nápoje) a drobnosti pod zub
  • Sprcha
  • WC
  • Zabezpečenie stráženia vlastného biku počas testovacej jazdy
  • V prípade záujmu aj večerné grilovanie/opekanie

O vašu pohodu a dôkladné informácie o bikoch sa postarajú členovia MTBIKER tímu a zástupcovia Canyonu.

S radosťou do terénu

Canyon Spectral AL - Unboxing: fotoreport z vybaľovania a skladania

Viac o bikoch v článku - Canyon MTB novinky 2016

Ako to vyzerá v centrále

Video: Návšteva centrály Canyon v nemeckom meste Koblenz

Kde vás nájdem?

MTBIKER centrum je v obci Hrádok, v okrese Nové Mesto nad Váhom. Predajňa je dostupná z diaľnice D1 (výjazd Lúka/Hrádok), z ktorej vám to bude trvať 3 minúty. Hrádok je dostupný za 45 minút z Bratislavy, 10 minút z Piešťan a Nového Mesta nad Váhom, 15 minút z Trenčína a hodinku zo Žiliny. Lokalitu sme si vybrali kvôli prístupu z diaľnice, krásnym trasám a terénom v Považskom Inovci, ktoré budú okamžite dostupné z MTBIKER centra - bez prechádzania cez mesto a hlavné cesty.

Počas testovacích dní sme tu pre vás od 10:00 hod. do 18:00 hod. Počas týchto hodín je MTBIKER centrum otvorené každý deň vrátane víkendov a môžete si pozrieť aj nový tovar v predajni, napr. Castelli, či BBB. Pričom si k nám môžete nechať zaslať bezplatne aj objednávku z nášho eshopu.

Fotogalériu z kolaudácie z dňa 2.4 si môžete pozrieť pod pod článkom.

Cestu na biku z Piešťan mimo hlavných ciest (nie je vhodná pre žiletky), je možné vidieť vo výjazde http://www.mtbiker.sk/vyjazdy/165658/slavo-vyjazd-z-piestan-do-mtbiker-mtb-sucho-13km-1h-62m.html.