Kliknutím prejdeš na
www.alpina-sports.com
Reklama
Peter Sagan bude reprezentovať Slovensko na olympijských hrách v Riu de Janeiro v horskej cyklistike v disciplíne cross country

Peter Sagan bude reprezentovať Slovensko na olympijských hrách v Riu de Janeiro v horskej cyklistike v disciplíne cross country

163 komentárov

SITA 07.06.2016   Cyklistika Olympijske Hry Peter Sagan

Jeho náhradníkmi budú Michal Lami (BMX klub košický šarkaň) a Martin Haring (Dukla Banská Bystrica). V cestnej cyklistike bude slovenským olympionikom Martin Haring, keďže P. Sagan ním vybojovanú miestenku ponúkol na výmenu za tú z horskej odnože cyklistiky.

 

Haringovým náhradníkom bude Patrik Tybor (obaja Dukla Banská Bystrica). Nomináciu schválil v tomto poradí výkonný výbor Slovenského zväzu cyklistiky.

"V cyklistike sa bojuje o miestenky pre krajinu, nie pre jednotlivcov. Kvalifikačný proces trvá dva roky a je náročný na fyzickú kondíciu aj psychiku. V oboch olympijských cyklistických disciplínach sa našim pretekárom podarilo vybojovať po jednej miestenke," povedal k spôsobu získavania miestenky na OH Peter Privara, prezident Slovenského zväzu cyklistiky, v tlačovej správe SZC.

"Túto nomináciu navrhli po vzájomnej dohode príslušné komisie uvedených disciplín. Všetci počítali s tým, že Peter Sagan bude ako majster sveta štartovať na ceste a boli s tým uzrozumení. Peter však ponúkol miestenku v rámci cestnej cyklistiky na výmenu za štart v MTB v cross country. Po ukončení Tour de France má na špeciálnu prípravu ešte štyri týždne. Ako ho poznáme, nebude sa chcieť na olympiáde len zúčastniť, ale bojovať o popredné miesta,“ dodal Peter Privara.

Jeho slová doplnil Ján Žilovec, viceprezident SZC: "Dlho sme uvažovali a rozmýšľali nad všetkými ´pre a proti´ tejto nominácie komisie horskej cyklistiky. Snahou je dosiahnuť pre Slovensko čo najlepší možný výsledok. Peter Sagan v minulosti dokázal zvíťaziť na majstrovstvách sveta v horskej cyklistike, takže jeho šance na dobrý výsledok sú reálne. V tejto chvíli môžem len potvrdiť, že podporíme prípravu všetkých nominovaných.“

Nominácia slovenských cyklistov na OH v Riu de Janeiro:
Cestná cyklistika:
Martin Haring
Patrik Tybor (náhradník)
Horská cyklistika:
Peter Sagan
Michal Lami (náhradník)
Martin Haring (náhradník)

Páči sa ti tento článok?

Článok je zle napísaný
V článku sú chyby
Nepáči sa mi obsah
Nepáčia sa mi predstavované produkty
Iné
Odoslať
SITA

© 2020, Autorské práva SITA a.s. a uvedené agentúry.
Všetky práva vyhradené. Opätovné vydanie alebo rozširovanie obsahu tejto správy bez predchádzajúceho písomného súhlasu SITA a.s. a uvedených agentúr je výslovne zakázané.

Podobné články

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Oblečenie a batohy ~ Okuliare)

Komentáre

Flinker 07.06.2016 (12:36)

28


Toľko snahy M.Lamiho a takto s ním utreli

 
JoKo Flinker 08.06.2016 (13:42)

-2


Tento príspevok vyhodnotili používatelia ako nekvalitný, a preto sa nezobrazuje. Klikni sem ak si ho želáš napriek tomu zobraziť.
 
LL JoKo 08.06.2016 (22:33)

0


si sa tak rozhodol ? ... (lebo ...)

 
Strenki 07.06.2016 (14:42)

9


MTBiker, poprosím zožente vyjadrenie Michala Lamiho, ďakujem

 
cistyjebo 07.06.2016 (12:51)

8


Sagan to posral. Majster sveta v cestnej cyklistike nemá gule aby sa pobil o olympijské zlato? Miesto toho vezme účasť Mišovi, ktorý dva roky nerobil nič iné len naháňal body? Mne sa to vôbec nezdá ako dobrý nápad..

 
Feri_TRM cistyjebo 07.06.2016 (16:28)

-4


Tento príspevok vyhodnotili používatelia ako nekvalitný, a preto sa nezobrazuje. Klikni sem ak si ho želáš napriek tomu zobraziť.
 
bubak Feri_TRM 07.06.2016 (20:26)

3


Ty sa zobud. Peter nezska dobry vysledok. Suhlasim s nazorom ze s Misom Lamim utreli rit a majsterko sveta, ktory sa vyjadril ze nebude startovat lebo trat je tazka, ukradne miestenku niekomu kto tvrdo drel a stalo ho to urcite mrte penazi. Peter prepacas moj respekt lebo si dosiahol niec nekskutocne ale v mojich ociach si klesol veeeelmi hlboko. Skoro tak hlboko ako Armstrong....

 
Feri_TRM bubak 07.06.2016 (21:35)

-3


Tento príspevok vyhodnotili používatelia ako nekvalitný, a preto sa nezobrazuje. Klikni sem ak si ho želáš napriek tomu zobraziť.
 
LL Feri_TRM 08.06.2016 (09:31)

1


Lami je síce "XC nikto" ale zato internetová hviezda Feri_TRM je "niekto" ktorý na toho "nikto" nebude mať nikdy

 
Feri_TRM LL 08.06.2016 (12:34)

0


ty si ale frajer ked si to tak dal

 
LL Feri_TRM 08.06.2016 (22:32)

0


sklamem Ťa, nie som, nebol som, a ani nechcem byť, ale za to Ty si "miestna NAJodbornejšia cyklo internetová" hviezda ...
čo už ... aj takých nám treba ... aby bol svet pestrý

 
Feri_TRM LL 09.06.2016 (07:53)

0


LOLko snad ti je uz lepsie na dusi..

 
Scaramouche LL 10.06.2016 (09:55)

-1


A pre o prskas? Ved nie kazdy je jeho brat ci kamos ci co si to. Ja tiez netusim kto to je. Okrem toho pisu v clanku ze je jedna miestenka na kazdu disciplinu a na horsku ju mal haring a ten to cymenil so saganom. Kde je tam ten tvoj? Sagan nebol majster sveta aj v horskej? Tiez si myslim ze to prilis prezivas

 
LL Scaramouche 10.06.2016 (10:13)

1


priateľu a TO si kde prišiel k takýmto excelentným informáciám ?
to, že TY niečo nevieš, ešte neznamená, že je to TAK,
skús napríklad Google a budeš možno prekvapený ČO sa dozvieš ... kto je KTO, ako, prečo, ... a podobne ....
a potom niečo zmysluplné napíš,
zjavne sa "dobre orientuješ" v MTB a XCO, skús sa pozrieť napríklad TU: http://www.uci.ch/mountain-bike/ranking/
a kedy ??? TO bol PS ten majster sveta ???, myslíš, že pre TO by mal mať nárok na miesto na OH aj za ďalších 8 rokov ???

 
kayo cistyjebo 08.06.2016 (10:12)

0


Väčšina našich športovcov berie olympiádu ajtak ako exhibíciu, chodia sa na olympiády len rekreovať a naháňať fotečky a statusy na fb. Sagan je tam jediný z cyklistov, kto má ambície a šancu spraviť výsledok, tak prečo si nepomôcť tým, že vymení disciplínu za takú, kde má väčšie šance na úspech... Cestu do Ria ajtak nikomu nezmaril, takže Lami s Harongom sa môžu kľudne rekreovať...

 
revitom 07.06.2016 (13:39)

8


S Michalom uz nejaky ten rok jazdim v zahranici a viem, ze posledne roky to bola jeho méta. Vacsina zvazoveho rozpoctu MTB isla na vyjazdenie miesteniek na OH. Donedavna to vyzeralo este na 2 miesta nakoniec nas skocili a zostalo len jedno. Z nominacneho hladiska je Michal jasny mal ist. Keby UCI islo o zviditeľnenie MTB XCO dostal by Peter kartu v minulosti ju dostali iní "plasani" ( oproti Petrovi). Ale UCI asi tento zamer nema . V dnesnom svete vam niekedy nepomoze ani to, ze sa volate SAGAN.

 
Ledavi 07.06.2016 (12:38)

7


To som necakal,ze na MTB nepojdu dvaja. Dufal som ze pojde Lami a Sagan dostane kartu.Toto je take divne rozhodnutie UCI. Lami mal lepsie vysledky ako Haring. Myslim,že citi nespravodlivost.Ale zrejme lobbbing Dukly bol silnejši.Moj nazor.

 
marekside Ledavi 07.06.2016 (12:49)

-2


Potrebuju pozbudit odnoz horskej cyklistiki a Peter Sagan je dobry marketingovy tahun

 
psedma Ledavi 07.06.2016 (14:25)

0


Jak UCI? toto si dohodl Sagan s vedením svazu, ne? s tím UCI nemá nic společného (narozdíl třeba od nenominace Sáblíkové do časovky)
ale přijde mi to taky divné... Na bednu Sagan v XC nemá a na silnici člověk nikdy neví, viz MS...

 
Ledavi psedma 10.06.2016 (07:01)

0


Povodne mali byt dve miestenky pre SVK. Niektore krajiny nenasadia bikerov.A v tom pripade sa malo uvolnit par miest.Ale zrejme sa rozdelovali volne miesta podla ineho kluca. Taku spravu som zachytil par tyzdnov dozadu.

 
N/A 07.06.2016 (14:59)

4


Je to vsetko v pooriadku je to spravne, po Slovensky. sme tu doma tak hrame taketo hry. No ako pise Strenki bolo by super vyjadrenie Haringa, Lamiho a Sagana. No a mnohych z nas by zaujimal aj nazor Janky Stevkovej (jak zivot chodi vo zvaze) . No asi by sa viac zaspinilo nez vycistilo.

 
Dagger 07.06.2016 (13:10)

3


cas ukaze, mozno ze si potom po TdF sagvan v snahe dohnat MTB techniku pri pade cosi nebodaj zlomi a nepojde nikam.
kazdopadne uz cosi dokazal a asi si moze diktovat a vyberat co chce v ramci zvazu podniknut. ci je to moralne je otazne.
momentale je peter v kurze a istotne ho chce mat v portfoliu kazdy, kto sa organizacne, marketingovo okolo cyklistiky pohybuje. peter je mozno typologicky to najlepsie co svetova cyklistika dnes ma ale tiež nie je boh.

 
jonti 07.06.2016 (16:10)

3


Lamiovci si za to môžu trochu sami, zostali jazdiť na Slovesku za slovenský team a ich výsledky na medzinárodnej scéne nie sú dobré. Miesto sústredenia sa na dosiahnutia osobného maxima tým, že by žili a jazdili niekde, kde bude dosť ľudí lepších než oni a zlepšili sa, zostali na Slovensku kde sú síce najlepší, ale stagnujú tam. Už len ČR by mali cca 7 ľudí čo jazdia podobne ako oni a troch čo jazdia výrazne lepšie. A to nehovorím o Nemecku, Taliansku alebo Švajčiarsku.

Než sa nominovať na olympiádu by bolo lepšie zlepšiť výkonnosť na stabilnú dvadsiatku na svetovom poháry.

To ,že vyjazdili miesto na olympiáde je pravda. Vyjazdili ich ale i za za zväzové peniaze a na mnohých menej obsadených pretekoch nižších kategórií. Žiadne super svetové výsledky tam neboli, aspoň čo som videl. Na Olympiádu by Michal Lami šiel viac-menej zúčastniť sa a 20.miesto by bolo asi maximum. To zrejme pôjde aj Peter Sagan, ale ak zregeneruje po Tour, tak má potenciál byť o 10 miest vyššie.

 
bubak jonti 07.06.2016 (20:33)

0


Peter je majster sveta a tiez vyjazdil len jedno miesto. Preco teda porovna as na akych pretekoch vyjazdili body. Aj minuly rok Peter na Tour nevyhral ani jednu etapu a predsa mal zeleny dres. Takze aj to je nespravodlive?? Ved tiez bodoval na menej cenenych premiach ako ciel... a ma to a nikto sa nebude pytat ako...

 
MajkyF 07.06.2016 (14:25)

2


Z pohľadu fanúšika som rád, že Sagan ide na XCO - prial som si to ešte minulý rok aby sa vrátil na MTB okruhy, no nečakal som, že to bude tak skoro. Verím, že sa dokáže pripraviť na TOP10 výkon.
Z pohľadu Lamiho - šľak by ma trafil, vyjazdí si miestenku a zväz ma právo svojvoľne nominovať hocikoho, mi príde zvláštne.
Dúfal som, že sa to vyrieši divokou kartou a všetci by sme boli spokojní - nechápem ako MTB odvetvie môže odmietnuť Sagana, veď pre to odvetvie cyklistiky lepšia propagácia neexistuje.
A ešte k tej výmene, to akože akú "kompenzáciu" má Lami ?, Haring dostal cestu - čo je pre mňa tiež nepochopiteľné. (tak na XCO ide Sagan, lebo ja najlepší a na cestu ide Haring lebo je najelpší ??)

 
Ledavi MajkyF 10.06.2016 (07:03)

0


Divoku kartu prave dostal Sagan. SVK vysla jedna miestenka,ak sa nemylim

 
hellwings Ledavi 10.06.2016 (11:23)

0


Odkial mas tuto info ?

 
Tomas11 07.06.2016 (14:53)

2


Tento krok je podľa mňa voči Lamimu nenormálny podraz. A okrem toho je to aj v rozpore s nominačnými kritériami zverejnenými na webe SZC, aj keď vlastne ani nie som prekvapený a počítal som, že to môže dopadnúť aj takto...

 
Julko 08.06.2016 (12:02)

2


Celý problém vidím v dvoch rovinách:
1. Ak s návrhom na obsadnie miest prišiel cyklistický zväz, tak je to jednoznačne porušenie nominačných pravidiel a Prívara, Žilovec a spol. určite stratia veľkú časť dôvery do budúcnosti. Som proti zmenám vopred dohodnutých pravidiel, nech by sa to dotýkalo akéhokoľvek "marketingového" úspechu. Toto despotické správanie mi niečo pripomína.
2. Ak sa stretli Lami, Sagan a Haring a medzi sebou navrhli túto zmenu v nominácii, potom ju predniesli na cyklistickom zväze, ktorý ju následne posúdil a odsúhlasil, tak by to bola asi akceptovateľná zmena. Čo si myslím bolo asi málo pravdepodobné.
Takže na záver, Lami aj Sagan si vyjazdili nominácie, každý v svojej disiplíne, tak v tej by sa mali na OH aj zúčastniť. Nezdravé špekulácie o umiestnení a o tom, kto by zajazdil lepšie, nie sú správne, každý pretek je iný a hovoriť o profile, či mi vyhovuje alebo nie je síce dovolené, ale to je asi tak všetko. Každý pretekár sa s tým musí vyrovnať. Po svojom.
Vie si niekto predstaviť, že na TdF by išli vrchári len kopcovité etapy a špurtéri len rovinaté etapy a ostatné by vynechali, pretože im nevyhovujú? Utópia. Znamená to, že Sagan sa nebude v budúcnosti zúčastňovať MS, ak budú mať vrchársky profil? Ďalšia utópia.
Verím, že celá iniciatíva vyšla zo zväzu a Peťa by takáto absurdná zmena nominácie určite nenapala.
Ideálna by bola divoká karta pre Sagana na preteky MTB. Ale prečo by ju mala medzinárodná federácia dať cyklistovi "cestárovi"? Asi preto nie, lebo dodržiavajú stanovené pravidlá, nie ako na Slovensku.

 
hellwings 08.06.2016 (13:18)

2


Nieco o krivde : Tento rok, ked uz 1 miestenka bola ista, Lami vypustil. To by sa Haring mohol aj potrhat, aby sam tu 2.miestenku vybojoval. Z takehoto uhla pohladu sa Lami zachoval dost nefer voci Haringovi. Ak trochu zakonspirujem, urobil to Lami naschval, aby isiel do Ria sam a peniaze by sa nemuseli delit dvomi. Nieco taketo sa uz predsa stalo, ked NIEKTO prostrednictvom NIEKOHO odpilil J.K.Stevkovu a peniaze zostali chlapcom.
Nieco o reprezentacii : Bolo dopredu jasne, ze kvalifikacia prebieha o MIESTENKU pre repre. a nie pre jednotlivca. A takisto bolo dopredu jasne, ze nominovat bude zvaz.
Je spravne, aby reprezentoval sportovec v najlepsej forme. Kto tvrdi opak, potiera cely princip sportu a nepriamo suhlasi s tym, aby na OH chodili sportovci na vylet.

 
rx71 hellwings 08.06.2016 (13:33)

0


suhlas.

 
rx71 07.06.2016 (23:56)

1


Nuz, myslim, ze by som z toho Sagana vynechal - Peter si vyjazdil miesto na OH a takisto XC borci si vyjazdili miesto na OH (akym sposobom a kolko kto bodov asi sledovali ini). Komisie nominovali, ako nominovali - ci je to korektne, neviem, treba diskutovat s komisiami.

Preco to vymenili je jasne - s uctou k nasim XC borcom a s prihliadnutim na sposob, ako to vyjazdili a aj na posledne vysledky zo SP sa nedali ocakavat nejake OH body a za OH body su peniaze, penezi, penize, Eura, dolare a grose....cisto pragmaticke, v takom svete zijeme a Peter realne ma sancu.

Stravil som jednu celu jednu Olympiadu v IOC ako support pre IT a je to cisty biznis, ziadne olympijske myslienky sa uz viac nekonaju....naviac zuzenim konkurencie v jednotlivych sportoch to casto nie je ani vrchol sutaze pre dane odvetvie....

 
pepe80 rx71 08.06.2016 (14:50)

0


Suhlas, ze ide o peniaze. Myslim, ze xc bude posledny den olympiady. Uprimne, kolko ludi by si ten zavod na RTVS pozrelo, ak by tam nebol Sagan? Asi veeeelmi malo. Ale teraz ta sledovanost bude podstatne vyssia

 
baggio79 07.06.2016 (12:28)

0


No som zvedavý na diskusiu

 
iron.hide baggio79 07.06.2016 (12:41)

0


radsej no comment

 
KEbike 07.06.2016 (12:30)

0


1. Nespravodlivost
2. Miso uz davno nejazdi za BMX klub

 
janoV. KEbike 07.06.2016 (12:47)

1


Mišo a Fero...už sú zase šarkani!

 
hellwings 07.06.2016 (12:41)

0


Spravne. Sagan skonci lepsie v XC ako Lami, alebo Haring.
A na ceste je to jedno, tam by aj Sagan skoncil v pelotone.
Nespravodlivost ?? - iba si vymenili miestenky

 
Ledavi hellwings 07.06.2016 (12:50)

0


Keby si sa volal Lami a jazdil by si pre svoj sen ako on,urcite by si nemal takyto nazor. Sagan bezpochyby dosiahne lepsie umiestnenie ako ktorykolvek naš XC jazdec no v prvej päťke nebude naisto.A možno ani v top 10. Ale bodaj by...Ale nič sa neda robiť. Ide on a v podstate ma na to a ma na to aj právo. Skoda,ze sme nedostali miestenku + divoku kartu.Vtedy by bolo všetko tak ako ma byť. Od Haringa na ceste nik nič nečaka.Ani on sám. Uz je rozhodnute,tak nech sa im darí.

 
hellwings Ledavi 07.06.2016 (12:56)

2


Ano, bohuzial su take situacie, ked niekto citi krivdu. Napr. aj Janka Keseg Stevkova, vsakze

 
N/A hellwings 07.06.2016 (15:00)

0


Veru veru bolo by to zaujimave odkryt karticky

 
Hazard hellwings 07.06.2016 (14:28)

5


No tak trošku od veci... Sagan spravil jedny preteky v XC. Lami ich šiel desiatky. Je úplne jedno či by bol dvadsiaty. Vybojoval to hlavne on. Pochybujem, že s tým súhlasil.
Je naivné si myslieť, že Sagan pôjde na medajlu. Či bude Sagan 12ty alebo Lami 25ty je aj tak úplne jedno. Ale pre Sagana to nebude nič, kým pre Lamiho úspech...

 
hellwings Hazard 07.06.2016 (15:15)

0


Tak spriemeruj Lamiho vysledky za tento rok a potom ich provnavaj so Saganovymi.
A to snad nemyslis vazne, ze je jedno, ci skonci niekto 12, alebo 25

 
Hazard hellwings 07.06.2016 (18:39)

0


Čo tento rok? Bojovali dva roky. To ako keby si v kvalifikácii vo futbale vystrielal postup na záverečný turnaj a tréner by zobral do útoku niekoho iného. To je môj názor. Ja samozrejme Saganovi prajem... Ale ide o princíp...

 
bubak hellwings 07.06.2016 (20:29)

0


Jazfil si niekedy XCO sutazne? A cestu sutazne? Porovnavas neporovnatelne veci. Aj napriek tomu ze Peter am spickovu kondicku, XCO nejazdi velmi dlho. Toto zvaz a Peter prestrelili

 
hellwings bubak 07.06.2016 (21:48)

0


Myslel som Saganov start na XC preteku

 
double 07.06.2016 (13:25)

0


Ak by siel aj Lami bolo by to v poriadku takto som v rozpakoch. Možno sa nejak dohodli

 
iron.hide 07.06.2016 (13:58)

0


ak je sagan charakter, tak toto riesenie odmietne

 
iron.hide iron.hide 07.06.2016 (14:05)

0


z diskusie na SME:
v rankingu http://www.uci.ch/mountain-bike/ranking/ je Sagan az 910. a ma len 25 bodov, Lami ziskal 738 bodov. pred Saganom je este 6 dalsich slovakov.

 
hellwings iron.hide 07.06.2016 (15:19)

0


Spriemeruj Lamiho vysledky za tento rok a potom ich porovnavaj so Saganovymi.

 
netmouse 07.06.2016 (14:07)

0


som rad, ze aj tu je vela odbornikov a hejterov ... urcite bolo rozhodnute ze pojde Haring na MTB a Sagan na cestu (tam aj zhladom na profil sa neodvazili to ponuknut inemu ... co je logicke). Taktiez nepredpokladam, ze by zvaz tlacil Haringa do cesty len tak. Predpokladam, ze nastala aj dohoda medzi cyklistami, ktoru inicioval prave Sagan. Nasi MTB cyklisti vedia, ze vela vody nenamutia ... tak je jedno kde budu mat ucast. Ci bude mat Sagan sance, je otazne ale pokusil sa, spytal a vyslo.... kvoli tomu ociernovat Sagana je prilis kratkozrake a take typicky slovenske.

 
double netmouse 07.06.2016 (15:11)

0


Ved ked povie Lami , Sagan a Haring, že sa dohodli (niečo za niečo) tak ja s touto nomináciou nemam problém. Takto to vyzera nejak divne

 
netmouse double 07.06.2016 (15:50)

1


... nic osobne ... mne je v podstate jedno, kto co povie ... v konecnom dosledku nominuje zvaz, ten nech si spytuje svedomie ak za tym je nieco ine ako ferova dohoda. Ja iba drzim palce a je jedno ci je to Haring, Lami, Sagan alebo niekto iny

 
Jackob47 07.06.2016 (16:42)

0


Príde mi to neférové

 
mishox 07.06.2016 (21:13)

0


tak sa to chlapcom zo speslu podarilo,hold kazdy ma svoju cenu

 
katko mishox 09.06.2016 (14:37)

1


tiež to tak vidím, ale na druhej strane, podpora, ktorú tam dostane Peter od Spešlu bude úplne niekde inde, akú by mali chalani v podstate len od zväzu...

 
JohnyHatesJazz 08.06.2016 (11:47)

0


Je to nespravodlivost a neferovost najhrubsieho zrna voci Misovi Lamimu ...

 
Latanka 09.06.2016 (19:16)

0


Pred rokmi na jednom MTB maratóne Mišo Lami prišiel vinou organizátorov o víťazstvo, tuším poblúdil. Stál na bedni smutný na treťom mieste, ale s nikým sa nehádal. Vtedy som si povedal: ten Mišo je správny chlap. A odvtedy mu veľmi fandím. Podobne ako Petrovi Saganovi. Ale z tohto, že Mišo je len náhradník, som veľmi sklamaný. Z Prívaru, zo Žilovca, z Petra Sagana. Čo sú ľudia schopní spraviť pre slávu, body, postavenie v rebríčku a podobne? Kde ostal ich charakter? Keby Mišo i Martin Haring pred dvomi rokmi vedeli ako to dopadne, možno by sme teraz nemali žiadnu miestenku. Aj ja by som chcel poznať Mišov názor.

 
Lurch Latanka 17.06.2016 (15:49)

0


Mozno by mohol skusit aj bikros. Aj tam sme mali nadejneho Olympionika a Peto Sagan sa za mladi urcite venoval aj tomu, alebo krasojazda, ved kto z pelotonu vie tak chodit na zadnom kolese a s jednou rukou.

 
peterg 22.06.2016 (15:21)

0


“Peter Sagan has about the same chances of becoming Olympic mountain bike champion as if Nino would race the road event and go for gold,” Frischknecht said. “Both can show a very respectable performance in their non-specialty discipline, but both of them would not walk away with a medal. Sagan is attracting a lot of attention to the mountain-bike race, which is kind of cool — not so cool is the fact that Lami, who deserves to represent Slovakia at Olympics, is left back in the dust.”
http://cyclingtips.com/2016/06/absalon-schurter-on-sagans-chances-at-olympic-mtb-medal-not-likely/
Súhlas...

 
janko2425 07.06.2016 (15:30)

-3


Sagan mi s tym jeho autistickym prejavom nebol nikdy sympaticky...no toto ma uplne dostalo...marketingovy cestak dal dole XC bojovnika telom aj dusou...

 
stevohort janko2425 07.06.2016 (17:41)

3


Cyklistiku si začal sledovať až po prvej saganovej účasti na TdF, pravda?

 
janko2425 stevohort 07.06.2016 (22:57)

2


Čo je to Tour de France?

 
Pridaj komentár