RIDE UPHILL 2016 - čo najrýchlejšie na Pleše

V sobotu 24. 9. 2016 sme zavŕšili letnú cyklistickú sezónu v pretekársko-guľášovo-cykloturistickom duchu. Pod názvom RIDE UPHILL 2016 sme zorganizovali preteky do vrchu a nadviazali sme tak na tradíciu jesenných pretekov “Čo najrýchlejšie na Pleše”.

Trať sa oproti minulým rokom zmenila. Začala na námestí Podkoníc a cieľ mala pri vrcholovej stanici vleku na Plešiach. Viedla prevažne lesom a so svojou dĺžkou 4,2 km, prevýšením 450 m a povrchom bola náročná kondične aj technicky.

Najrýchlejšie časy v absolútnom poradí na nej dosiahli:
  • e-bike: Peter Polóny – 13:34.48

• bike starší muži: 1. Ladislav Bráz, 2. Igor Rusko, 3. Aleš Milan
  • bike mladší muži: 1. Jozef Bednárik, 2. Matúš Kováčik, 3. Tomáš Bačkor
  • bike ženy: 1. Marcela Medveďová, 2. Zuzana Palúchová

Kompletné výsledky nájdete TU.

A tu je priebeh pretekov vo fotoreporte

Na štart sa postavilo 40 pretekárov (od 9 až do 68-ročných, od Košíc až po Bratislavu).

Na trati ste mohli vidieť dedinu, šotolinu, ale aj pekné výhľady. Prvý technický úsek – kto mal pomalší štart a prvú časť trate, dostal sa do “lievika” a stratil čas.

Tlačiť na druhej “technickej vložke” nebola hanba – príďte vyskúšať, kto si z fotiek myslí, že by to vyšiel.

Dráma na trati – pred sebou máte jazdca, ktorého chcete predbehnúť a na krk vám dýcha ten, ktorý chce predbehnúť vás. Do toho kričia diváci a vy by ste najradšej zosadli, ale neurobíte to. Toto sa odohrávalo pri chate…

Bol to Uphill, ale aj napriek tomu bolo potrebných pár zásahov horskej služby.

Po vyhlásení víťazov začala tombola s hlavnou cenou KTM Chicago Disc v hodnote 600 €. Cena bola losovaná zo všetkých pretekárov a vyhral ju Peter Majerský – gratulujeme!

Guláš, pivo … A ich kombinácia. Počas eventu sme si vychutnávali zmes exkluzívnej 100% výberovej kávy pripravenú špeciálne pre nás – RIDE Uphill ESPRESSO z Pražiarne kávy Ondrejka.

Po pretekoch samozrejme bolo možné otestovať e-biky. Niektoré aj z víťazného tria KTM Macina – Action / Force / Kapoho.

Už pár týždňov má Chata Pleše nového prevádzkovateľa. V momente pretekov sme tam otvorili nabíjací bod (pre systémy Bosch Active/Performance). Chata je v tomto období otvorená cez víkendy od 10. do 18. hodiny. Po pretekoch sme si dali túru na Donovaly a čaj v Damišporte.

Rád by som sa poďakoval:
  • pretekárom a divákom za účasť,
  • organizačnému teamu za pomoc (OU a DHZ Podkonice, Chate Pleše – pán Zelený, Ľudo Flaška z HS a všetkým ostatným) a
  • sponzorom za ceny a pomoc.

Keďže sme na preteky dostali pozitívny feedback, zorganizujeme ich opäť o rok. V roku 2017 si teda predbežne rezervujte niektorý septembrový víkend. A dovtedy si nezabudnite prísť vyskúšať trať.

Článok vyšiel pôvodne na ride.sk
flash_on
Viac o elektrobicykloch, ich výbere a používaní nájdeš v sekcii Elektrobicykle v skratke.

RIDE UPHILL 2016

calendar_today 24.09.2016
label MTB - Uphill
place Podkonice – Pleše (Slovensko)