SP: Filip Polc so slušnými umiestneniami

Prišlo mailom:

Filip Polc sa umiestnil na 8. mieste v svetovom pohari v zjazde v nemeckom Willingene a to s casom 2.01.24, ktorým zaostaval za vitazom necele tri sekundy. Trat nie je dlha ale narocna na skoky a technicke pasaze. Nepomohlo ani pocasie, kedze silny vietor im stazoval slapave useky, ktore boli v spodnej casti trate. Je to pre Filipa velky uspech a aj navrat do svetovej desiatky. Momentalne je v celkovom poradi svetoveho pohara na 16.mieste. Svetovy pohar bude pokracovat pretekom v Kanade a Brazilii, kde sa Filip zucastni so svojim UCI trade teamom Gravity group.

WILLINGEN 4. júna (SITA) - Slovenský horský cyklista Filip Polc obsadil na sobotňajších pretekoch 3. kola Svetového pohára v nemeckom Willingene sedemnáste miesto vo four crosse. Bývalý majster Európy v zjazde a pretekár tímu Gravity Group je v aktuálnom poradí tejto disciplíny na 23. priečke. Druhý slovenský reprezentant štartujúci v Nemecku Rastislav Pirman skončil spomedzi 97 štartujúcich na 36. mieste. V ženskej kategórii tejto disciplíny Slovensko nemalo zastúpenie.

Výsledky sobotňajších pretekov 3. kola Svetového pohára v horskej cyklistike v disciplíne four cross v nemeckom Willingene:
Muži: 1. Jared Graves (USA), 2. Joost Wichman (Hol.), 3. Roger Rinderknecht (Švajč.),...17. Filip Polc (Gravity Group/SR), 36. Rastislav Pirman (SR)
Aktuálne poradie SP: 1. Michal Prokop (ČR) 620, 2. Graves 380, 3. Rinderknecht 370,...23. Polc (Gravity Group/SR) 15

Ženy: 1. Jill Kintnerová (USA), 2. Katrina Millerová (Austr.), 3. Tara Llanesová (USA)
Aktuálne poradie SP: 1. Kintnerová 750

WILLINGEN 4. júna (SITA) - Bývalý majster Európy v horskej cyklistike v disciplíne zjazd Filip Polc obsadil na pretekoch Svetového pohára v nemeckom Willingene vynikajúce ôsme miesto, čím potvrdil dobrú formu v úvode novej sezóny. Najlepší slovenský horský cyklista a jazdec tímu Gravity Group stratil na víťazného Steva Peata necelé tri sekundy. "Trať nebola príliš dlhá, ale náročná na skoky a technické pasáže. Navyše fúkal silný vietor. Vo výsledkovej listine bolo v každej sekunde niekoľko pretekárov a každá chyba tak stála pád o niekoľko priečok. Ja som predviedol takmer svoje maximum, iba v jednej klopenke som stratil približne pol sekundy po zlom nájazde. Napriek tomu musím byť veľmi spokojný," povedal Polc, ktorý je v aktuálnom poradí Svetového pohára zjazdu na 16. mieste, čím sa definitívne vrátil po rokoch zranení medzi svetovú elitu. "Už na začiatku sezóny som po operácii kolena cítil, že som v dobrej pohode. Absolvoval som kvalitnú prípravu a pomohlo mi dvojtýždňové sústredenie s tímom, na ktorom sme sa zameriavali najmä na zjazd. Odvtedy jazdím preteky každý víkend a práve to je najlepší tréning. Pomohlo mi aj zaradenie do Gravity Group. Nie som tak na všetko sám, mám určité zázemie, aj keď sa ako nový tím iba učíme," dodal spokojný Polc. Druhý Slovák v štartovej listine Ján Javorník obsadil v 183-člennom štartovom poli 118. miesto. Medzi ženami triumfovala líderka Svetového pohára Tracy Moseleyová z Veľkej Británie.

Výsledky - SP - zjazd:
Muži: 1. Steve Peat (V. Brit.) 1:58,30 min, 2. Greg Minnaar (JAR) 1:59,47, 3. Gee Atherton (V. Brit.) 1:59,55, 4. Nathan Rennie (Austr.) 1:59,99, 5. Chris Kovarik (Austr.) 2:00,39, ... 8. Filip Polc (SR/Gravity Group) 2:01,24, 118. Ján Javorník (SR) 2:19,56
Aktuálne poradie SP: 1. Peat 580 bodov, 2. Minnaar 448, 3. Samuel Hill (Austr.) 422, ... 16. Polc 170

Ženy: 1. Tracy Moseleyová (V. Brit.) 2:19,59 min, 2. Sabrina Jonnierová (Fr.) 2:19,87, 3. Rachel Athertonová (V. Brit.) 2:22,64
Aktuálne poradie SP: 1. Moseleyová 693, 2. Jonnierová 550, 3. Athertonová 480

Ďalšie info tu: http://new.mtbs.cz/Zavody/Svetovypohar/SP4X0306report060605.html
SITA
© 2024, Autorské práva SITA a.s. a uvedené agentúry.
Všetky práva vyhradené. Opätovné vydanie alebo rozširovanie obsahu tejto správy bez predchádzajúceho písomného súhlasu SITA a.s. a uvedených agentúr je výslovne zakázané.