Predstavenie vybraných DH klubov na sezónu 2006

V krátkosti vám predstavujeme nasledovné zjazdovo orientované kluby: Alien racing team, Filip Polc Racing Team, Kaktus Bike Bratislava, Rann Riders Team, RIDE Slovakia, Velosprint Downhill team.

Alien racing team

Náš klub vznikol koncom roka 2004, presnejšie 12.11. Zakladajúcimi clenmi boli: Palson (papaalien) ako šéf, tréner. Elvis ako podpredseda. Na zaciatku sme boli štyria, a to :P" title=":Palson - tréner a hlavne clovek ktorý sa nám venoval a vozil nás na preteky, staral sa o nás, hoci sme ho už viac krát pekne naštvali, máme ho radi a sme mu vdacní za všetko. Elvis pretekár zjazdár ktorý má rád velké skoky, Maslo (indigo) sa tiež spúšta dole kopcom ale radšej len pri zemi, Kelso rád skáce a vrieska. Postupne sa k nám pridali další típci v podaní freeriderov bratov Dextera a Sharkyho ktorí majú radi dropy a zjazd, najväcšia superstar tímu je mr.Smola to je aj škoda o nom písat je toho vela, je lepšie ho spoznat osobne, prínosom pre klub bol Root náš Matko neprekonatelný streeter, dirter, freestylista a v neposlednej rade zjazdár. Po roku existencie klubu sa medzi nás priplietol aj Baci, prebehli malé dohovory a stal sa z neho Alien. Pocas zimnej prípravy nás navštevuje aj náš kondicný tréner Sancho. To by bolo asi všetko co sa týka clenov. V zime navštevujeme posilovnu kde sa snažíme trošku nabrat na svalovej hmote, okrem iného si tam vždy užijeme vela zábavy. Na jar sa dvaja (elvis, kelso) clenovia klubu zúcastnili na repre sústredení v Chorvátsku, kde najazdili okolo 850 kilometrov . Naše tímové farby mate možnost vidiet na tratiach slovenského pohára, na nejakých ceských podujatiach a snád aj na svetových pohároch konajúcich sa v Európe. Za podporu týmu vdacíme generálnemu sponzorovi VFA - Venglošová futbalová akadémia, dalej firme Bicykle šport Košice ktorá nás podporuje vidlicami a tlmicmi Marzocchi, obchod LIBIKE so špickovým tovarom, obchod MAXCURSOR na rámy a komponenty Azonic, MRP,Firma Agf invest -Magura, Schwalbe. Samozrejme našim rodicom. No,to sme zhruba my, na záver už len "space punk never die". Viac o nás na stránke www.alien-racing.sk

Filip Polc Racing Team

Klub vznikol v roku 2003. Filip sa ocitol bez tímu a táto nová skutocnost nás priviedla k zaregistrovaniu vlastného klubu pod menom „Ride Fast Die Young“. Ocitli sa v nom priatelia, ktorí sa nachádzali v podobnej bezklubovej situácií a tak sme zacali fungovat ako záchranná inštitúcia. Následne sme klub premenovali na „Filip Polc Racing Team“ a v roku 2005 k nám, okrem originálnych clenov, pribudli aj Tomo Pagác a Rastík Pirman ako predstavitelia zjazdársko/four-crossového pola. Pagi získal titul juniorského vicemajstra SR v DH a Filip obhájil titul majstra SR v DH. No a v tomto roku to bude vyzerat asi takto: Muži Elite: Filip Polc, Jozef Semancík, Martin Moravcík, Ženy Elite: Katarína Šišková, U23 Muži: Jozef Rohác, Rastislav Pirman, Erik Chudý, Tomáš Pagác, Juniori: Peter Novácik, Václav Kosmák, Marek Cickanik, Martin Mincík, Matej Prostinák, Martin Vodila, Igor Jadlovský, CPV: Jakub Klincko, Michal Kiss, Michal Tarina, Andrej Turanský, Andrej Beseda. Partnermi fprt pre rok 2006 sú:
Filip Polc sa v tomto roku ocitá v klube ako cestný host a boss, kedže jazdí za UCI trade team Gravity Group. Rád by sa podakoval svojím partnerom, ktorí mu v tomto roku pomáhajú k tomu, aby jeho pretekárska sezóna vyzerala tak ako sa patrí.
fprt nájdete na www.filippolc.sk

Kaktus Bike Bratislava

Klub vznikol hned po otvorení bikového šopu ešte v minulom tisícrocí, v roku +1995. Od svojho vzniku zorganizoval desiatky pretekov nielen v DH, ale aj XC a tiež v mnohých parametroch neprekonatetné Dualy. Pestrú historiu písali nielen chalani z obchodu, ale aj hviezdy medzinárodného formátu. Mnohí z nich to valcovali nielen na slovensku a v Cechách, ale bolo tu aj vela reprezentavtov na ME a MS, dresy klubu ešte minulý rok zajazdili aj na svetáku... Kariéru tu rozbehol Filip Polc, hviezdili tu Meriacovci, Pišta Ceman, Tomáš Vrbovský, Mišo Slivka, Luboš Pecho, aj Peto Drábik, Mato Vítko, ale aj BMX jazdci Milan Krebs A olympionicka Dáša Poláková. O nespocet titulov (naposledy Marek Jurcík, Maťo Vítko a Roman Zemánek na MS) a miest na bedni sa postarali aj dalšie hviezdy menšieho formátu... K tomu sme získali aj mnoho klubových ocenení. Dnes je Kaktus Bike Bratislava spolu so Specialized hlavný sponzor SP DH, co pre vás znamená aj to, že si na celom Specialized Cupe (alebo po dohode na predajni) môžte zajazdit na bikoch urcených na otestovanie. Vybrat si môžte DH, Enduro, 4X mašiny ako aj ostatné žihadlá. Info: www.kaktusbike.sk.

Rann Riders Team

Rann Riders Team vznikol na prelome rokov 2005/ 06, za úcelom dat dokopy jazdcov z Pieštan a okolia. Hlavným sponzorom teamu je znacka Rann, podla ktorej je aj team pomenovaný. Pocet jazdcov v teame je momentálne 6+ manažér. Clenmi Rann Riders Teamu sú: Milan Kozár ( Višnové), Tomáš Tóth ( Pieštany), Igor Podušel ( Pieštany), Tomáš Liška ( Pieštany), Jaroslav Žažo ( Vrbové), Peter Kramárík ( Vrbové), Andrej Benjan- manažér. Rann Riders Team má v pláne odjazdit hlavne preteky Slovenského Pohára a niektoré preteky v Cechách, Polsku a Madarsku. Sponzori teamu: Rann, Dirtshop- street and board store, Go Fast, Continental, Fox Racing, Enervit, Prima Art, Rival- bike and board, 22 Bikes, Aenet, tatto-rascal. Stránka klubu je: www.rannriders.sk.

RIDE Slovakia

Športový klub RIDE Slovakia vznikol v roku 2004 premenovaním z ŠK DOWNHILL Podkonice. V rokoch 1999, 2000, 2002, 2004, 2005 klub organizoval DH preteky v Podkoniciach, v roku 2006 organizuje RIDE CUP (16.7.2006 - Majstrovstvá SR na Donovaloch, 23.9.2006 - Finále RIDE Cupu v Podkoniciach). Za RIDE.sk bude túto sezónu lietať 18 pilotov: Bernár Erik, Bezek Miroslav, Bóna Patrik, Cvičela František, Čavrnoch Michal, Čeman Štefan, Čunderlík Ján, Greguš Michal, Jakubec Eduard, Jankura Michal, Korytko Matúš, Králik Matúš, Látka Michal, Stodola Martin, Pipíška Michal, Strmeň Andrej, Ševčík Martin, Zlatoš Pavol. Hlavným sponzorom klubu je jeho šéf a niektorí jazdci majú ešte osobných sponzorov (Progress Cycle Slovakia, Bike Pro, Cykloservis Smatana atď.), dresy robilo DEEM Sports. Viac informácií o klube, jazdcoch a spomínaných pretekoch nájdete na www.ride.sk.

Velosprint Downhill team

Aktívna história klubu sa začala písať na začiatku roka 2003, keď sa už v dlhšiu dobu existujúcom klube vyčlenila sekcia downhillerov. Rozbeh to bol pozvoľný a progresívny a na konci roka sa už začali ukazovať prvé výsledky našej práce. V priebehu tých pár rokov sa nám podarila slušná zbierka úspechov nielen na Slovensku, ale aj v Maďarsku, Čechách a Poľsku. V roku 2006 má klub 15 jazdcov a medzi najznámejšie mená patrí Ján "Dodo" Javorník, Martin "Arpa" Zlatoš, no a v tomto roku bude veľa počut aj o Marcelovi "Marcelusovi" Vaškovi a Matúšovi Paulovičovi. Chalani jazdia prevažne na rámoch Race bike, podporujú nás tiež Klimak, Kenda, NS bikes, Shot, Gold fren a našim tradičným mecenášom je Velosprint bike shop. Viac informácií nájdete na www.velosprint.sk.

Všetky informácie týkajúce sa aktuálneho diania na Slovenskej DH scéne môžete sledovať na oficiálnej stránke Slovenského downhillu - www.downhill.sk.