Pozvánka: STUPAVA WINTER TROPHY MTB & RUN 2017 – zrejme ideálne podmienky

Do začiatku Stupava Winter Trophy 2017 zostáva už len 5 dní a vzhľadom na podmienky to vyzerá opäť na výbornú akciu – mám na mysli hlavne v spojení so snehom, bez ktorého to predsa nie je ono, o čo sa tento rok ale nemusíte vôbec báť. Navyše, dnes je posledná možnosť zvýhodneného štartovného, ktoré môžete uhradiť do polnoci.

Dalo by sa povedať, že podmienky budú doslova ideálne na zimnú akciu, pretože snehu napadlo dostatok, ale zase nie moc, aby ste museli tlačiť. Navyše, predpoveď žiadne ďalšie sneženie nehlási, len mráz a pekné počasie, takže trať bude ujazdená a zrejme pekne rýchla. Takže nás čaká niečo podobné ako minulý rok (Reportáž: Stupava Winter Trophy MTB & Run 2016 - zimná akcia ako sa patrí aj s ľadom a snehom), ale ešte viac ladené do biela .

V ponuke je opäť niečo pre cyklistov, prípadne pre tých, ktorí viac fandia behu – alebo aj obom naraz. Sobotný program obsahuje bikový pretek na 25 km s prevýšením cca 500 m, kedy nás trať zavedie do Malých Karpát. Zároveň rovnako poslúži v sobotu „čistokrvným“ bežcom, ktorí budú štartovať po MTB. Štart aj ciel bude v oboch prípadoch tvoriť PARK pri Hoteli INTENZIVA.

Nedeľa bude už patriť výhradne behu na 10 km s prevýšením 170 m. Táto trať je kombináciou asfaltovej časti a behu v ľahkom teréne, takže ju bez problémov môže absolvovať aj začiatočník. Pre tých, ktorí štartovali v sobotu na MTB, bude tvoriť druhú časť do kombinácie MTB + RUN. Samozrejme, štartovať a pretekať môžu všetci bez ohľadu na to, čo robili v sobotu . Výsledky budú hodnotené aj samostatne v rámci behu...

Video z trate - 24.1.2017

Hlavným prvkom akcie zostáva v prvom rade zábava a jej centrom bude tradične veľký vyhrievaný stan – pretože stáť len tak vonku v zime zábava nie je , čo organizátori dobre vedia a tomu prispieva aj hlavné motto: „Príď sa s nami do STUPAVY zahriať na bajku či pri BEHANÍ, my sa postaráme o to, aby Ti s nami v našom veľkom stane po preteku nebola zima”. Kto má záujem môže na vlastnej koži vyskúšať a otestovať priamo v teréne bežeckú obuv švédskej značky Icebug, ktorá sa ideálne hodí na sneh a dokonca zvládne aj ľad. Už tradične na víťazov čakajú hodnotné ceny a pre účastníkov rovnako tombola, takže nemusíte zúfať, ak nemáte tie najvyššie ambície. Verím, že sa na štarte vidíme v čo najväčšom počte a rovnako následne bezpečne v cieli. Všetky potrebné informácie nájdete na hlavne stránke preteku: stupavskymaraton.sk.

Na záver ešte trochu motivácie z minulého ročníka