Detská tour Petra Sagana 1.kolo - nenáročná, ale technická trať

4 komentáre

PeterZanicky 06.04.2017 25 fotografií   Horska Cyklistika Lucenec Detska Tour Deti Preteky Maraton

„Otvárakom“ Detskej Tour Petra Sagana, tak ako minulý rok, bol opäť Lučenec.

Dôvody organizátorov boli jasné. Lučenec sa nachádza na juhu Slovenska a garancia dobrého počasia je väčšia ako v iných regiónoch Slovenska (čo sa aj potvrdilo) a taktiež nenáročná, ale technická trať v mestskom parku je ideálna svojim profilom na úvodné kolo Tour. Spolupráca s NovoCK Trial Lučenec a Mestom Lučenec sa osvedčila a tento rok bola vyšperkovaná bohatým kultúrnym programom.

Ale poďme k samotnej súťaži. Na prvom kole sa postavilo na štart viac ako 400 cyklistov z 3 krajín v 10 súťažných kategóriách.

V najmladšej chlapčenskej kategórií Mikro chlapci dominoval domáci Matej Pavko z Lučenca. U dievčat sa víťazkou stala „stará známa“ Ráchel Repková. V kategórií Mili chlapci dominoval český cyklista Adam Maliňák, ktorý bude favoritom aj v druhom kole, ktoré pôjde v domácom prostredí. Alexandra Kadlecová z Piešťan vyhrala vo svojej kategórií s obrovským náskokom a predpokladáme, že v tejto kategórií bude tento rok často na predných pozíciách. Aj v kategórií Mini chlapci víťazstvo ukoristil zahraničný cyklista, a to Jakub Mušálek, ktorý zatiaľ úspešne kombinuje cyklistiku s futbalom. S prehľadom zvíťazila v Mini dievčatá aj Vanesa Šatková z Dubnice, ktorá prišla do cieľa s minútovým náskokom na druhú cyklistku v poradí. Ešte výraznejší náskok sme zaznamenali v kategórií Mladších žiakov, kde dominoval Matthias Schwarzbacher, ktorý ako nám prezradila mama, len cez víkend vymenil bežky za bicykel. U Mladších dievčat bola najrýchlejšia Simona Bodoríková. Detská tour má historicky prvého maďarského víťaza, a to konkrétne Maté Takácsa–Valenta v najstaršej kategórií. U Starších dievčat zvíťazila Barbora Máčková.

Ďalšie kolá:

Lučenec (Slovensko)

Pozvánka, Výsledky, Reportáže
Registrovaných bikerov (374)

MTBIKER shop (Výber z produktov v kategórii Bicykle ~ Detské bicykle ~ 12 palcové):

Prejsť do shopu (Bicykle ~ Detské bicykle ~ 12 palcové)