Pozvánka: Author Šela Marathon 2017 – na tejto trati sa určite nebudete nudiť

Ak máte záujem vyskúšať výborný maratón s ešte lepšou konkurenciou, tak práve česká Šela môže byť ideálna voľba.

A nielen to, v rukáve má tento, už doslova legendárny pretek, oveľa viac. V prvom rade skvelú trasu, kde sa určite nebudete nudiť a ktorá ponúkne ako krásne singletracky a technické úseky, tak aj niečo pre tých, čo radi „drtia“ po širších poľných cestách. A ako odmenu ponúka skvelý finiš v stúpaní plnom ľudí na hrad Helfštýn...

Minulý rok sa dokonca na tejto trati konali Majstrovstvá ČR v maratóne a viac ste si mohli precitať v našom reporte Author Šela Marathon - Majstrovstvá ČR v maratóne a opäť neuveriteľný zážitok. Kto trochu sleduje svetovú scénu tak vie, že konkurencia u našich susedov sa dá v podstate považovať za svetovú a tomu zodpovedá aj tempo preteku. Rovnako sa vám nestane, že budete 3 hodiny bojovať sami so sebou, pretože stále máte možnosť nájsť si svojho súpera. Trať sa dá rozdeliť na 2 časti, prvá je „namotaná“ v okolí hradu Helfštýn a obsahuje množstvo krásnych technických úsekov, ktoré nie sú extrémne náročné, skôr parádne rýchle a jazdivé. Druhá polovica trate má úplne iný charakter a bude sedieť jazdcom, ktorí majú radi široké cesty a poriadne tempo. Celkovo má dĺžku 97 km s prevýšením cca 2 400 m, takže sa jedná o pomerne rozumný kompromis - na výber sú ešte dĺžky 48 a 26 km.

Sobota 6. mája teda patrí v Lipníku nad Bečvou horským bicyklom, kde celé podujatie štartuje, záver už tradične obstará hrad Helfštýn – garantujem vám, že podobný cieľ tak ľahko nenájdete a atmosféra z vás dostane aj posledné zvyšky síl. Novinkou tento rok sú preteky dvojíc na dlhej trase, čo môže byť tiež zaujímavá alternatíva. V nedeľu sa už tradične konajú preteky pre deti a mládež v celkovo 24 kategóriách.

Do piatku 28.4. je možné stihnúť výhodnejšie štartovné, ktoré okrem nižšej ceny ponúka aj personalizované štartové číslo a tiež malý suvenír, fľašu Tacx s logom maratónu. Všetky podrobné informácie nájdete na tomto odkaze.

AUTHOR Šela maratón

calendar_today 06.05.2017 - 07.05.2017
format_list_numbered 1. kolo - Inter Mountain Series
place Lipník nad Bečvou (Česká republika)