Quintbike – maximálne individuálny prístup

Quintbike – maximálne individuálny prístup

PR článok

Mnohí z nás by radi vlastnili originálny bicykel, ktorý zaručene neuvidia na každom rohu – odpoveďou môže byť Quintbike a navyše je za rozumnú cenu.

Ako to u podobných projektoch býva, na začiatku bolo nadšenie pre cyklistiku – v tomto prípade vidina skladania vlastných bicyklov pre potešenie. Postupom času ale prevládla túžba poskočiť ďalej a vznikla značka Quintbike, ktorá najskôr ponúkala bicykle pre svoje najbližšie okolie, neskôr pribudli rámy, showroom a samozrejme väčšie množstvo zákazníkov.



Základné hodnoty zostali zachované a všetky bicykle sú koncipované na športovú jazdu a preteky s maximálnou mierou prispôsobenia individuálnym potrebám zákazníka. Celý koncept je založený na ručnom skladaní a možnosti presného výberu komponentov od renomovaných značiek. Teda nielen sady, ale každého jedného a rovnako je každý tento komponent možné prediskutovať a doladiť pri detailnej komunikácii. Ďalším spoločným znakom je snaha o jednoduchý a účelný dizajn, ktorý si v dnešnom svete „cirkusových“ farieb a rôzne zložitých konštrukcií nájde svoje miesto.

Ponuka modelov nie je extrémne široká, no vo svojej podstate takmer „nekonečná“. Je to z dôvodu kompletnej personalizácie a základ tvoria 3 rámy v karbónovom prevedení - pre cestnú cyklistiku, MTB a cyklokros. Na každom z nich je teda možné postaviť kompletný bicykel.

RRB1 – cestný elegán




Základ tvorí kvalitný karbónový rám, ktorý poskytne potrebnú tuhosť nevyhnutnú pre rýchlu športovú jazdu. Zároveň sa myslelo aj na potrebnú mieru komfortu. Hmotnosť rámu vo veľkosti 54 je 1 040 g, výhodou môže byť stred BSA, vďaka čomu bude servis stredového zloženia hračka. Súčasť tvorí karbónová vidlica s kónickým krkom, nechýba vnútorné vedenie laniek a kompatibilita s elektronickým radením. Cena samotného rámového setu vrátane podsedlovej objímky a hlavového zloženie sa pohybuje okolo 924 €.



Celkovo je v ponuke 5 veľkostí, ktoré môžu tvoriť základ zákazkovej stavby – rovnako si s výberom veľkosti môžete nechať poradiť. Pri voľbe komponentov máte na výber zo značiek ako Shimano, SRAM, Zipp, DT Swiss, Vision, Ritchey, Prologo, FSA a ďalších. Možnosťou je zaslanie požadovaného rozpočtu, na základe ktorého sa spraví nacenenie a budú ponúknuté rôzne konfigurácie.

Prototype – pre milovníkov MTB




Rovnako ako u cestného RRB1, aj tu bol dôraz kladený v prvom rade na jednoduchosť. Zvolená geometria umožní držanie stopy pri vyšších rýchlostiach a vôbec sa nestratí ani v technickom teréne. Celkovo je rám veľmi odolný, tuhý a pritom stále dostatočne ľahký – presnejšie 1 070 g. Zadné koleso môžete uchytiť pomocou 12 mm pevnej osky, ale rovnako je možné použiť aj klasický upínak.



Nechýba prevedenie tapered a stredové púzdro štandardu BSA. Rám sa dodáva vrátane hlavového zloženia, 12 mm pevnej osky, podsedlovej objímky (pre sedlovky 27,2 mm) a tiež pätky pre rýchloupínak. Cena sa rámový set sa pohybuje okolo 704 € a pri stavbe bicykla môžete vyberať z komponentov od Ritchey, FSA, ITM, DT Swiss, RockShox, Onza, Continental a ďalších. Cena kompletného bicykla začína približne na 1 340 €.

Gravel – cyklokros a gravel v jednom




Novinkou pre novú sezónu tvorí rám Gravel, ktorý patrí medzi skutočne univerzálne kúsky. Vďaka zvolenej geometrii nájde použitie pri jazde na štrkových cestách (populárne označenie Gravel) a nezľakne sa ani cyklokrosových tratí a ľahkého terénu. Nemá problém so 40 mm širokými plášťami, celkovú tuhosť podporujú aj pevné osky 15 a 12 mm a kónické prevedene hlavovej trubky. Uchytenie bŕzd Flat mount nepotrebuje žiadny adaptér a stačia iba potrebné skrutky. K dispozícii je 5 veľkostí v decentnej zelenej farbe. Cena rámového setu sa pohybuje okolo 1 000 €.



V Quintbike sa riadia jednoduchým pravidlom - „náš zákazník, náš pán“. Tomu zodpovedá maximálna miera prispôsobenia a možnosť konzultácie, ktoré tvoria dodatočnú pridanú hodnotu. Všetky podrobné informácie nájdete na domovskej stránke: quintbike.cz.
report_problem Našiel si v texte chybu?

Podobné články

Test: CTM KOYUK 3.0 - celoročný gravel parťák

Test: CTM KOYUK 3.0 - celoročný gravel parťák

S klesajúcou teplotou, stúpajúcou vlhkosťou a zrážkami sa pomaly hlási o slovo pravá gravel sezóna. A platí to aj presne opačne, keď prichádza jar.
Rozhovor: Dlhoročná tvár videí a dnes veľký milovník gravelov - Henry Hošták

Rozhovor: Dlhoročná tvár videí a dnes veľký milovník gravelov - Henry Hošták

Prvé videá MTBIKERa sú spojené práve s Henrym, vďaka skúsenostiam vie poradiť s domácim natáčaním a pekne to má zariadené aj v jeho cyklo rodinke, nechajte sa inšpirovať.
Gravel bicykle – štrkolety na túto sezónu PR článok

Gravel bicykle – štrkolety na túto sezónu

V očakávaní prichádzajúceho oteplenia a dlhších dní sa nejednému z nás vynárajú v predstavách obrazy slnkom zaliatej krajiny. Na objavovanie sveta nepotrebujete veľa a práve bicykel z kategórie gravel môže byť skvelá voľba.
keyboard_arrow_up