Doplnky pre skoré ranné tréningy a neskoré príjazdy

PR článok

Ak jazdíte často ráno alebo neskoro večer, narazíte na určité špecifiká, ktorým sa dá veľmi ľahko prispôsobiť, teda zvýšiť komfort a hlavne bezpečnosť.

Veľká väčšina z nás chodí samozrejme do práce, tým pádom, ak chceme zostať aktívni, častokrát zostávajú iba skoré ranné alebo naopak poobedné hodiny – hlavne začiatkom sezóny. S tým sú spojené určité špecifiká, či už na strane bezpečnosti alebo vhodného oblečenia. Ráno/večer sa rýchlo mení teplota a rovnako aj viditeľnosť, navyše častokrát človek začína alebo končí v podstate na hranici tmy. Vhodným výberom doplnkov sa vieme pomerne dobre prispôsobiť, takže zmeny teploty a menšia viditeľnosť nebudú taký problém. Prinášame zopár tipov na produkty, ktoré svojím zameraním môžu prísť v týchto situáciach celkom vhod.

Endura Pakagilet II

Veľmi skladná vesta Pakagilet II sa vďaka použitému materiálu zmestí pohodlne do zadného vrecka, kde zaberie minimum miesta - teda v prípade, že ju nemáte na sebe. Predná časť odoláva vetru, zadná strana zo sieťoviny poskytne rýchly odvod vlhkosti, takže nebude na prekážku ani pri intuitívnejšej jazde počas chladného rána. Nechýbajú šikovné detaily ako možnosť ľahkého prístupu k vreckám na drese alebo dôležité reflexné prvky. Je dostupná v 3 farebných prevedeniach (čierna, červená, fluo-zelená) a cena sa pohybuje okolo 42 €. Viac informácií sa dozviete na tomto odkaze.

Lezyne Zecto Drive Y11

Svetlo Zecto Drive s 3 LED diódami je dostatočne malé, aby neprekážalo, no zároveň poskytuje výkon, aby ste boli veľmi dobre videný. Maximálny svetelný tok 250 lumenov a celkovo 7 módov svietenia umožnia ľahké prispôsobenie, Intelligent Power indikátor zobrazuje životnosť batérie a poskytuje bočnú viditeľnosť. Telo tvorí kompozit s hliníkovým čelným krytom, môžete ho upevniť ako na riadítka, tak aj na batoh pomocou klipu. Vďaka konenktoru Micro-USB nie je problém nabíjanie takmer kdekoľvek, vďaka čomu sa ideálne hodí na denné dochádzanie. Cena na našom trhu sa pohybuje okolo 34 € a viac informácií sa dozviete na tomto odkaze.

Kellys Force Photochromic

Veľmi často nás počas jazdy prekvapia rozdielne svetelné podmienky, najmä, ak chodíte skoro ráno alebo neskôr večer. Vďaka fotochromatickým okuliarom už nemusíte riešiť aké sklá si vziať, jednoducho sa prispôsobia. Okuliare Kellys Force pokrývajú kategórie 1 – 2 a samozrejme im nechýba ani filter UV400. Komfort nosenia zvyšujú pogumované nosníky a tiež pogumované ramienka. Sklá sú ošetrené povrchovou úpravou proti poškriabaniu, proti zahmlievaniu a rovnako odpudzujú vodu. Cena na našom trhu sa pohybuje okolo 40 € a viac informácií sa dozviete na tomto odkaze.

BBB Signal

Ak hľadáte pomerne výkonné svetlo na svoje dojazdy, tak zaujímavým variantom je model Signal od BBB. Je veľmi ľahké (30 g), vodeodolné a s elektronickou reguláciou, vďaka čomu si udržuje konštantný výkon a postupne „nevädne“. Samozrejmosťou je indikátor stavu batérie, ktorá sa dobíja pomocou USB. Vďaka silikónovému popruhu ho môžete namontovať horizontálne alebo vertikálne podľa potreby. Cena sa pohybuje okolo 28 € a viac informácií sa dozviete na tomto odkaze.

Polaris Windshear

Prednú časť dresu Polaris Windshear tvorí vetruodolný materiál, zvyšná časť je vyrobená z Thermal -stretch tkaniny, ktorá vďaka svojej elasticite ponúkne výborné usadenie na tele a samozrejme potrebný tepelný komfort. Rukávy sú zakončené otvormi na palce, aby sa zabránilo vyhŕňaniu, vzadu nechýba trojica vreciek, z ktorých jedno na zips bude ideálne na cennosti. Nechýba reflexná potlač pre zvýšenie bezpečnosti. Windshear nájde uplatnenie vždy, ak sa trochu ochladí a klasická vesta už je málo. Dostupné sú 3 farebné varianty a cena sa pohybuje od 60-87 €. Viac informácií sa dozviete na tomto odkaze.

Sportful 2nd Skin

Tkané návleky, ktoré poskytnú ochranu pri miernom chlade a pritom ani neviete, že ich máte na sebe. Odtiaľ pramení aj názov a ideálne sa hodia, ak je trochu chladnejšie a neviete sa rozhodnúť, čo so sebou. V prípade, že sa oteplí, totiž stále o nich nebudete ani vedieť a rovnako nájdu uplatnenie počas intenzívnych výjazdov a samozrejme pretekov. Návleky nemajú žiadne švy a na ruke budú dokonale sedieť. Sú dostupné aj v bielej verzii a v troch veľkostiach. Cena sa pohybuje okolo 29 € a viac informácií sa dozviete na tomto odkaze.

Santini Blast

Ak často jazdíte v mierne chladných podmienkach, teda napríklad skoro ráno alebo neskôr večer, môžu byť veľmi šikovným doplnkom návleky na prsty Blast. Zabránia nepríjemnému pocit chladu na prstoch, pritom stále umožnia ľahké ovládanie upínacích mechanizmov a ak ich netreba, dajú sa veľmi ľahko zložiť a hodiť do vrecka. Sú vyrobené z tenkého neoprénu, takže sa veľmi dobre prispôsobia tvaru a dobre držia teplo. Nechýbajú ani reflexné prvky pre zvýšenie bezpečnosti. Dostupné sú v 3 veľkostiach a cena sa pohybuje okolo 20 €. Viac informácií sa dozviete na tomto odkaze.

Answer Won

Dlhoprsté rukavice nájdu uplatnenie nielen v náročnom teréne, ale prídu veľmi vhod aj na „ceste“, keď sa trochu viac ochladí a krátke už nestačia. Model Won od Answer na perforovanú dlaň, anatomicky tvarované prsty pre čo najlepší fit a nechýba flis na palci pre utieranie potu. Bezpečný úchop podporí silikónová protišmyková potlač a môžete v nich veľmi ľahko ovládať aj váš smartfón. Sú dostupné v 3 farebných prevedeniach, cena sa pohybuje okolo 30 €. Viac informácií sa dozviete na tomto odkaze.

Dainese Aria Lite

Táto husto tkaná bunda bola navrhnutá pre jazdu v premenlivom počasí, takže je ľahká, funkčná a veľmi dobre odoláva prehánkam. Ideálne sa hodí ako záloha pre prípad ochladenia, čo príde vhod napríklad aj pri výletoch v horách. Vďaka kapucni poskytne ochranu aj pre citlivú oblasť hlavy pred prípadným náporom vetra a chladu. Pomocou DWR úpravy materiálu poskytne efektívnu ochranu pred jemným dažďom bez obmedzenia celkovej priedušnosti. Bunda je dostupná v 3 farebných prevedeniach a celkovo 6 veľkostiach s cenou okolo 129 €. Viac informácií sa dozviete na tomto odkaze.

Eleven Ultralight Fluo

Bunda, ktorá sa dá veľmi jednoducho zložiť do vlastného vrecka, ak počasie dovolí, prípadne si už poriadne dávate do tela v nejakom stúpaní. Je vetru a čiastočne vodeodolná, takže si poradí s prehánkami a premenlivými počasím. Rukávy a spodná časť sú olemované elastickou gumou pre spoľahlivé usadenie, na rukáve nechýba oko pre palec. Vďaka výraznej farbe budete na ceste veľmi dobre viditeľný. Dostupná je v piatich veľkostiach a cena sa pohybuje okolo 65 €. Viac informácií sa dozviete na tomto odkaze.

Gore Bike Wear Alp-x Pro WS SO Zip-off

Ak hľadáte univerzálnu bundu (alebo skôr dres) na každý jeden výjazd v chladnejších alebo premenlivých podmienkach, model z rady Alp-x od Gore patrí medzi TOP možnosti. Vďaka použitému materiálu Windstopper® od Gore skvele sedí a dokonale ochráni pred vetrom, pritom ponúkne vysokú mieru priedušnosti, takže ju nemusíte stále obliekať a vyzliekať. Ak sa ešte viac oteplí, je možné odopnúť rukávy a vnikne neprefúkavý dres s krátkym rukávom ideálny aj na preteky v chladnom počasí. Celkovo má dres 5 vreciek z toho sú 2 na zips pre dôležité drobnosti. Dostupné sú 4 farebné prevedenia a celkovo 5 veľkostí. Cena sa pohybuje okolo 205 € a viac informácií sa dozviete na tomto odkaze.

Knog Blinder

Ak vám ide v prvom rade o nízku váhu, či jednoduchosť a pritom chcete byť stále videný za zhoršených podmienok, môžu prísť vhod svetielka Knog Blinder Mini Dot. Hmotnosť 18 g a miniatúrne rozmery nebudú rušiť celkový dizajn, skôr naopak, budú ho elegantne dopĺňať. Svetelný tok 20 lúmenov (21 lúmenov v prípade zadného) postačí, aby ste boli na ceste vidieť pri neskorších dojazdoch, integrovaný USB konektor zase umožní jednoduché nabíjanie v podstate kdekoľvek. Rovnako nemajú problém s rôznymi priemermi riadítok a sedloviek vrátane tých s aeroprofilom. Cena sa pohybuje okolo 57 € a viac informácií sa dozviete na tomto odkaze.

To bolo len zopár príkladov na vhodné doplnky, ktoré trochu uľahčia skoré ranné tréningy a neskoré príjazdy. Hlavným znakom je ľahké prispôsobenie sa meniacim sa teplotám a schopnosť zvýšiť našu bezpečnosť pri pohybe na cestách pri zachovaní malých rozmerov, takže ich môžeme mať stále pri sebe. Pre podrobné informácie o jednotlivých produktoch prosím navštívte stránky jednotlivých dovozcov/výrobcov.

Výbava nielen pre cyklistu PR článok

Výbava nielen pre cyklistu

Ak robíte viacero športových aktivít, alebo si len radi od bicykla oddýchnete a z času na čas vyrazíte na turistiku či lyže, možno sa vám hodí niečo z nášho výberu.
Vianočné darčeky pre športového jazdca - my vám poradíme PR článok

Vianočné darčeky pre športového jazdca - my vám poradíme

Prinášame zopár tipov, ktoré môžu inšpirovať k výberu vhodných darčekov. Takmer s istotou ich ocení každý športový jazdec, čo trávi v sedle hodiny.
Výbava do jesenných podmienok – sezóna nám ešte nekončí PR článok

Výbava do jesenných podmienok – sezóna nám ešte nekončí

Kvalitné kúsky oblečenia sú na výjazdoch dôležité, rovnako aj niektoré vychytávky, ktoré služia na zvýšenie bezpečnosti a pohodlia.