Zdroj: Petra Kováčová

Možností, kam sa vybrať za „akciou“ stále pribúda, a tak vám prinášame zopár tipov na zaujímavé podujatia.

Festina 24 hodín MTB – 3. a 4. júna

Kto trávi na bicykli najradšej čo najviac času a rád si siahne na dno síl, určite mu bude sedieť 24-hodinovka. Prípadne nie je problém vytvoriť tím a užiť si poriadnu porciu zábavy. V Nižných Kamencoch pri Belej sa uskutoční Festina 24 hodín, ktorá bude zároveň Majstrovstvami Slovenska v ultra MTB. Viac informácií sa dozviete na tomto odkaze.

Kopřivná Bike Festival - 3. a 4. júna

U našich susedov sa koná zaujímavá akcia v Malej Morávke pod Pradědom. Jedná sa v podstate o festival, kde nebude chýbať možnosť otestovať zaujímavé značky na trailoch a za pomoci lanovky. No súčasťou bude aj bohatý sprievodný program a až 4 súťažné podujatia. Viac informácií sa dozviete na tomto odkaze.

SPDH Malá Lučivná a Jasná - 3. a 4. júna a 24. a 25. júna

Zároveň sa rovnaký víkend koná u nás niečo pre milovníkov rýchlej jazdy z kopca. Malá Lučivná bude hostiť druhé kolo Slovenského pohára v zjazde na peknej a náročnej trati. Snáď ale vyjdú podmienky lepšie ako v roku 2015, odkiaľ je video nižšie . Viac informácií sa dozviete na tomto odkaze.

Víkend 24. a 25. júna prinesie dokonca súboje o majstrovský dres a navyše podujatie v Jasnej spadá do kategórie UCI C2, takže o konkurenciu a poriadnu akciu nebude núdza. Viac informácií sa dozviete na tomto odkaze.

ŠKODA Dohňany – Púchov Trophy – 3. jún

V poradí 2. kolo ŠBOT sa bude konať po novom v Dohňanoch, kde bude pripravená trojica tratí – 16, 40 a 55 km. Nebudú chýbať náročné stúpania, ale ani odmena v podobe pekných a „jazdivých“ chodníčkov. Viac informácií sa dozviete na tomto odkaze.

Detská Tour Petra Sagana – 4. jún

V poradí už 5. kolo populárnej Detskej tour sa uskutoční v nedeľu 4. júna v Banskej Bystrici. Pripravená bude zaujímavá trať a rovnako množstvo kategórií, ktorým bude trať prispôsobená. V rámci nich môžu vaše deti zbierať body do celkového hodnotenia alebo sa len jednorázovo prísť „vyblázniť“. Viac informácií nájdete na tomto odkaze.

International MTB marathon Malevil Cup – 10. júna

V medzinárodnej a prestížnej sérii MarthonMan je zaradené podujatie Malevil Cup, ktoré má štart v v Jablonné v Podještědí v Čechách. O poriadnu konkurenciu teda nebude núdza a rovnako čaká aj množstvo tratí. Tá najdlhšia má parametre 100 km a 2 230 m prevýšenia. Viac informácií sa dozviete na tomto odkaze.

BIKE ATTACK – 15.júna

Netradične (resp tradične) vo štvrtok sa koná tretie kolo pomerne zaujímavej akcie, ktorá sa odohráva na známom automobilovom okruhu SLOVAKIA RING. Jedná sa o preteky jednotlivcov na 10 kôl so začiatkom o 18:00, takže môžete prísť aj po práci, ak máte možnosť a chuť si zasúťažiť aj mimo víkendových akcií. Viac informácií sa dozviete na tomto odkaze.

Nízkotatranská MTB tour – 17.júna

Krásne výhľady na Nízke Tatry alebo Veľkú Fatru ponúkne podujatie, ktoré vďaka širokému množstvu tratí (celkovo 6) láka skutočne všetkých. Pre náročných je pripravená 66 km dlhá s prevýšením 2 600 m, čo už ne naozaj pekná porcia metrov. Podujatie zároveň spadá do série Žilinská Župa Tour. Viac informácií sa dozviete na tomto odkaze.

AUTHOR ŠKODA Bikemaratón Súľovské skaly – 24. jún

Súľovské skaly hostia 3. kolo ŠBOT a jedno z najstarších podujatí u nás opäť ponúkne krásne prostredie, náročné stúpania a poriadnu porciu MTB. Odmenou ale bude o to lepší pocit v cieli. Viac informácií sa dozviete na tomto odkaze.

24h SLOVAKIA RING cycling race – 28. a 29. júna

Automobilový okruh bude hostiť aj podujatie, ktoré sa opäť tak trochu vymyká z tých klasických. V podstate sa jedná o 24-hodinovku, ktorá umožní zvádzať taktické súboje „v balíku“ pri snahe najazdiť čo najväčší počet okruhov. Samozrejme, môžete súťažiť sólo alebo vytvoriť tím a nezabudnite, že sa bude jazdiť zo stredy na štvrtok. Viac informácií sa dozviete na tomto odkaze.

Testovacie dni v MTBIKER centre v Hrádku – Willier, Bianchi a Ghost

Aj v mesiaci jún máte možnosť u nás a hlavne priamo v „teréne“ vyskúšať zaujímavé bicykle, tentoraz ladené v talianskom a nemeckom duchu. V sobotu 10. júna vás bude čakať Willier a v nedeľu 11.6 zrejme najviac tradičná značka – Bianchi. Podrobné informácie sa dozviete na tomto odkaze. Pre zmenu, na 17.6 sme pripravili „ochutnávku“ bicyklov Ghost a viac informácií sa dozviete na tomto odkaze.

Opäť treba pripomenúť, že mesiac jún toho ponúka skutočne oveľa viac a ak chcete mať prehľad, navštívte nás MTBIKER kalendár, kde sa dozviete aj podrobnejšie informácie.