Pozvánka: 1000 Miles Adventure - púť za poznaním svojho vlastného ja

1 700 km dlhé preteky bez zabezpečenia, s množstvom času na premýšľanie – to je asi najlepšia charakteristika 1000 Miles Adventure.

Jeden z pravidelných účastníkov k tomu povedal: „Pri tom všetkom myslíš iba na to, čo zjesť a vypiť, ako sa zahriať alebo ochladiť, málokedy zabudneš na bolesť a premietaš, ako mohol niekto vymyslieť tak strašnú trasu. V tom zmenenom stave bytia ti môže niečo zásadné napadnúť alebo LEN zistíš, koľko tvoje telo a hlava vydrží.“

Siedmy ročník ultramaratónu 1000 Miles Adventure štartuje 2. júla 2017. Viac o tejto, tak trochu bláznivej akcii, ste sa mohli už na našich stránkach dočítať z viacerých článkov, napr. z roku 2015 (POMALY, ALE ISTO alebo 1000 MILES ADVENTURE 2015 v mojom podaní (1. časť)). Štart je v Novej Sedlici, čo je najvýchodnejšia slovenská dedina pred Ukrajinou. Trasa je zámerne vedené mimo civilizáciu po tých najmenej „pohodlných“ cestách a chodníkoch. Vedie hornatým vnútrozemím Slovenska, popod Nízke Tatry, dokonca cez jeden z najvyšších kopcov Veľkej Fatry – Krížnu.

V Čechách trasa kopíruje severnú hranicu, malebnú a zároveň drsnú krajinu tamojších hôr. Cieľ leží v obci Skalné u Chebu. Celkové prevýšenie na trase sa neuvádza v metroch, ale rovno v kilometroch a dokopy je ich 40 km. Na štart sa postaví 150 dobrodruhov zo 7 krajín, z toho 13 Slovákov (medzi nimi 2 ženy) a okrem bikerov budú bojovať bežci, chodci alebo kolobežkári. Tento rok dokonca nebude chýbať ani tandem s nevidomým jazdcom. Tí najrýchlejší dorazia do Skalnej za 8-9 dní, niektorým to potrvá o 14 dní dlhšie...

Ako to vyzeralo v roku 2016

Viac informácií ohľadom presnej trasy alebo menej tradičných pravidiel sa dozviete na stránkach podujatia 1000miles.cz, kde bude rovnako možné priamo sledovať pretekárov na trati.

Isoma 1000 Miles Adventure

calendar_today 02.07.2017
label Bikepackingové preteky
place Nová Sedlica (Slovensko)