Získajte jedinečné bavlnené tričká s cyklistickou tematikou

PR článok

Ideálna kombinácia je vtedy, keď slovenské tričká podporujú slovenskú cyklistiku. Môžete mať jedno z nich.

Nie je tomu tak dávno, keď existovali buď funkčné cyklistické tričká, alebo necyklistické a obyčajné. Nič medzi. Bolo náročné nájsť oblečenie s cyklistickým motívom a na voľnočasové použitie. Len tak do mesta, na časy mimo sedla alebo aj do práce. Týmto časom odzvonilo.

Odteraz už nemusíte cyklistu rozoznať len podľa opálenia, keď jeho nohy alebo ruky vyzerajú ako ovocie namočené v čokoláde, ale aj jednoduchšie. Cyklistickým motívom priamo na hrudi. Stačí si vybrať jeden z ôsmich dizajnov. Pánsky, dámsky alebo detský. Pre seba alebo pre niekoho ako darček. Čisto biele, ale aj farebné.

„Tričká sú vyrobené zo 100% organickej bavlny a potlačené bezftalátovými farbami. Sú šetrné k životnému prostrediu, pretože o tom to je. Neničiť prostredie, v ktorom sa cyklistika odohráva,“ hovorí zakladateľ značky Cestales Peter Berček.

Názov značky spája dve zdanlivo odlišné prostredia, ktoré spolu nemajú nič spoločné. Avšak zdanie klame, majú. Darmo môžeme deliť cyklistiku na horskú a cestnú, keď protivietor je pre každého rovnaký. Preto je cyklistika len jedna. Žiadna cesta alebo les, ale cestales.

Do ulíc môžete nosiť tričká s peknými kresbami alebo vtipnými hláškami. V slovenčine aj angličtine. Každé z nich je zabalené do obalu z recyklovaných materiálov a využíva výlučne potrebné doplnky.

„Nie sme zástancami rôznych kartónových štítkov a podobných doplnkov, ktoré zákazníci po odbalení odstrihnú a zahodia do koša. Jednoducho chceme, aby bolo tričko ihneď použiteľné a neostalo po ňom nič navyše,“ dodáva Berček.

Okrem toho, tričká podporujú rozvoj cyklistiky na Slovensku. Z každého nákupu ide príspevok na Detskú tour Petra Sagana a pretek Okolo Slovenska. Lebo aj keď sa rodí jeden Sagan za sto rokov, podporou mladých talentov príroda možno spraví výnimku.

Vyberte si jedno z tričiek a podporíte cyklistiku, cestu aj les. Viac informácií nájdete na stránkach cestales.sk, facebook.com/cestales alebo instagram.com/cestales_sk.

Test: Tielko CRAFT Nanoweight – pre mňa najdôležitejšia vrstva

Pamätám si moje cyklo začiatky, keď som oblečenie nakupoval v nemenovanom supermarkete. S pribúdajúcimi kilometrami a intenzitou výjazdov som však našiel limit takýchto kúskov.
Prechodné dresy – leto sa pomaly blíži PR článok

Prechodné dresy – leto sa pomaly blíži

Prechodné obdobie, keď už pomaly končí jar, ale leto ešte nezačalo vo svojej plnej sile, môže byť niekedy klamlivé. Aby vás nezaskočila nečakaná nepriazeň počasia, prinášame vám prehľad zaujímavých prechodných dresov.
Ochrana pred dažďom - bundy do psieho počasia PR článok

Ochrana pred dažďom - bundy do psieho počasia

Počas celodenných výjazdov alebo v prípade dochádzania, nás nejedenkrát prekvapí nepriaznivé počasie a musíme sa pred ním chrániť. Nepremokavá bunda je vtedy základom.