Pozvánka: Zaujímavé akcie na mesiac júl – sezóna v plnom prúde

Či už máte radi klasické maratóny, etapové preteky, extrémne trate, triatlon alebo skôr nesúťažné akcie, júl ponúka z každého niečo...

MTB Trilogy – 5. - 8. júl

Milovníkov etapových pretekov a hlavne náročného terénu nadchne etapové podujatie s názvom MTB Trilogy. To sa zaradilo už medzi „legendy“ u našich západných susedov a kto raz vyskúšal už sa vraj stále vracia späť . Teplice nad Metují v západnej časti Čiech teda lákajú bikerov a viac informácií sa dozviete na tomto odkaze.

Okolo Domaše – 8. júl

Naozaj „pohodovú“ atmosféru a trať pre všetky kategórie cyklistov ponúka nesúťažné podujatie Okolo Domaše. Nejde o to, kto bude prvý v cieli, ale v prvom rade o zábavu na trati, ktorá kopíruje brehy Domaše v dĺžke 37,5 km. Navyše, už teraz je zaregistrované poriadne množstvo účastníkov, takže o zábavu rozhodne nebude núdza. Viac informácií sa dozviete na tomto odkaze.

Duna Marathon – 9.júl

Maďarsko nepatrí medzi krajiny, kam by sme sa štandardne vydávali za maratónmi, no jeden z nich sa určite oplatí zvážiť. Dlhá trať 18. ročníka Duna Marathon ponúka 89 km a prevýšenie 2 600 m, navyše si dostatočne preveríte aj techniku. Na výber sú aj kratšie verzie a viac informácií sa dozviete na tomto odkaze.

Salzkammergut Trophy – 15. júl

Podujatie v krásnom prostredí rakúskej „soľnej komory“ netreba zrejme bližšie predstavovať. Bikerov láka každoročne množstvom tratí a najväčší rešpekt vzbudzuje 214 km variant A-strecke s prevýšením takmer 7 000 m. To je niečo pre skutočných „bláznov“, ktorí by si nemali jubilejný 20. ročník nechať ujsť. Viac informácií sa dozviete na tomto odkaze.

Oravaman – 15. júl

Ak spomeniete triatlonistom podujatie Oravaman, každému sa hneď rozžiaria oči. A to nehovoríme len o tých slovenských, pretože aj v zahraničí už má poriadne renomé. 2 kilometre plávania, 90 km cyklistiky a 21 km behu, no hlavne celkové prevýšenie 3 300 m a náročný horský terén vzbudzuje rešpekt. Aj keď sa už naplnil počet účastníkov, príďte ich povzbudiť – bude sa im to hodiť . Viac informácií s dozviete na tomto odkaze.

Cestné preteky o pohár primátora mesta Kežmarok – 16.júla

Kto by chcel poriadne prevetrať „žiletku“ a zmerať sily s ostatnými, má možnosť na podujatí, ktoré sa koná v Kežmarku. Trasa v dĺžke 80 km ponúkne prevýšenie 1 325 m a prechádza krásnym prostredím cez Spišskú Belú alebo Ždiar. Viac informácií sa dozviete na tomto odkaze.

Bike Attack (4. kolo) – 20.júl

Podujatie na známom SLOVAKIA RINGU sa opäť koná netradične vo štvrtok, ale až v poobedňajších hodinách, takže nemusíte zúfať, ak máte chuť sa zúčastniť. Čaká na vás 10 kôl na okruhu s hromadným štartom a výletné tempo sa určite nepôjde, takže sa pripravte na poriadne rýchlu jazdu . Viac informácií sa dozviete na tomto odkaze.

Slovenský pohár XCO (8.kolo) a MSR – 22. a 23.júl

Tento rok sa budú konať Majstrovstvá Slovenska v XCO na Šachtičkách pri Banskej Bystrici. Bude im ale prechádzať sobotný eliminátor, ktorý ponúkne atraktívne súboje a tiež preverí techniku jazdcov pri akcii na maximum. Viac informácií sa dozviete na tomto odkaze.

ŠKODA Stupava Trophy (4. kolo ŠBOT) – 29. júl

V poradí štvrté kolo ŠBOT bude hostiť Stupava ležiaca neďaleko nášho hlavného mesta a opäť ponúkne rýchlu maratónsku trať v dĺžke 105 km so slušný prevýšením 2 850 m. Na výber sú ešte ďalšie 3 možnosti a jedna extra pre jednokolky, takže ako sa hovorí – každému podľa chuti. Navyše, komu bude málo, môže si „strihnúť“ ešte nedeľný beh v rámci tradičnej MTB & RUN kombinácie. Viac informácií sa dozviete na tomto odkaze.

Ak sa chcete dozvedieť aj o ďalších možnostiach, neváhajte navštíviť náš MTBIKER kalendár, kde sa sa dozviete aj podrobnejšie informácie.