Pozvánka: Zaujímavé akcie na mesiac august – využite naplno letnú formu

August ponúka množstvo rôznorodých akcií, kde si vyberie skutočne každý. Prinášame opäť zopár tipov, no možností je samozrejme oveľa viac...

Donovalský Drapák – 5. august

Pekné horské prostredie a krásne výhľady na Veľkú Fatru, či úvodnú časť hrebeňa Nízkych Tatier, ponúka Donovalský Drapák. Zážitky a detaily z minulého ročníka si môžete prečítať v našom reporte a podrobné informácie o tom nadchádzajúcom nájdete na tomto odkaze.

Slovenský pohár v zjazde – 5. a 6. august

Priaznivci zjazdu si prídu na svoje počas 4. kola Slovenského pohára, ktorý sa bude konať na Kubínskej Holi. Všetko začína už v sobotu, kedy sa konajú tréningy, finálové jazdy sú na pláne v nedeľu. Viac informácií sa dozviete na tomto odkaze.

H-Triathlon Lučina – 5. august

Ak máte okrem biku radi aj plávanie a beh, nenechajte si ujsť akciu H-Triathlon Lučina, ktorá sa koná u našich západných susedov v rekreačnej oblasti Lučina. Čaká na vás 800 m plávania, 20 km horskej cyklistiky a 5 km terénneho behu. Podujatie je súčasťou série Hertlsport Extrem Tour a viac informácií sa dozviete v našom kalendári.

BELIANSKO-PIENINSKÝ MTB maratón – 6. august

Spišská Magura a Belianske Tatry budú tvoriť kulisy pre BELIANSKO-PIENINSKÝ horský maratón, ktorý vo svojom druhom ročníku ponúkne 2 trasy, 20 a 40 km. MTB maratón nevedie cez jeden národný park, ale rovno cez dvojicu - tatranský a pieninský. Podrobnosti sa dozviete na tomto odkaze.

ŠKODA Horal MTB maratón a Majstrovstvá Európy v maratóne – 11. – 13. augusta

Tento maratón už zrejme ani netreba predstavovať, keďže svojou históriou, prostredím a náročnosťou patrí medzi skutočne „klasiky“. Okrem sobotného maratónu v rámci ŠBOT, pre všetkých čaká piatkový eliminátor a hlavne čerešnička v podobe nedeľných Majstrovstiev Európy v maratóne. Tak neváhajte a príďte na celý víkend, či už jazdiť alebo povzbudiť – najmä v stúpaní na Kráľovu Hoľu sa bude hodiť pretekárom každá podpora . Podrobnosti o sobotnom maratóne sa dozviete na tomto odkaze a o nedeľných majstrovstvách zase na tomto odkaze.

Detská Tour Petra Sagana – 13. august

Súčasťou bikového „sviatku“ vo Svite bude aj niečo pre najmenších v podobe populárnej Detskej Tour Petra Sagana. Tá sa teší čoraz väčšej obľube a opäť čaká množstvo kategórií pre všetky vekové skupiny. Viac informácií sa dozviete na tomto odkaze.

Vysokohorský duatlon o cenu Žiarskej chaty – 19. august

Až do samotného Žiarskeho sedla vo výške 1 917 m.n.m vás privedie trať duatlonu, ktorý pozostáva z cyklistickej časti, ktorú od Žiarskej chaty vystrieda beh. Štart pretekov je v Smrečanoch a celkovo sa môžete tešiť na porciu takmer 1 300 výškových metrov. Viac informácií sa dozviete na tomto odkaze.

Slovenský pohár XCO Lietava – 20. august

V poradí už 10. kolo Slovenského pohára v XCO má zastávku v Lietave neďaleko Žiliny, kde na vás čaká zaujímavý okruh. V sobotu na ňom môžete potrénovať a v nedeľu už sa pôjde na „ostro“. Viac informácií sa dozviete na tomto odkaze.

BIKE ATTACK – 24. august

Piate kolo cestných pretekov s hromadným štartom na známom SLOVAKIA RINGU bude aj zavŕšením celej série. Opäť na vás čaká 10 kôl, každé v dĺžke 5 922 m. Nezabudnite, že tradične sa podujatie koná vo štvrtok. Viac informácií sa dozviete na tomto odkaze.

Novodubnický maratón – 26. august

Záver mesiaca prinesie opäť niečo pre maratóncov v podobe Novodubnického maratónu, kde nebude chýbať ani 101 km dlhá trasa s prevýšením cca 3 400 m. Na výber je ale ďaleko viac, stačí zvoliť podľa chuti. Viac informácií sa dozviete na tomto odkaze.

Ak sa chcete dozvedieť aj o ďalších možnostiach, neváhajte navštíviť náš MTBIKER kalendár, kde sa sa dozviete aj podrobnejšie informácie.
Páči sa ti tento článok? thumb_up7thumb_down comments 2 komentáre report_problem