Unboxing: GT Grade 105 - cestný chameleón, s ktorým sa dá vybehnúť aj do lesa

Unboxing: GT Grade 105 - cestný chameleón, s ktorým sa dá vybehnúť aj do lesa

20 komentárov

slavo 10.08.2017 30 fotografií   Mtbiker Centrum Unboxing Cestna Cyklistika Gravel Gt

Gravel biky sú na vzostupe a umožňujú si užiť plnohodnotnú rýchlu jazdu na kvalitnom asfalte a dokonca posúvajú hranice aj za tieto ideálne podmienky, kedy sa pomerne pohodlne dajú zdolať rozbitejšie cestné úseky a aj poľné a lesné spojky medzi dolinami.

 

GT Grade ponúka zaujímavý mix výhod ako karbónový rám s pružnou zadnou stavbou, karbónovou sedlovkou, širokými plášťami (až 32!) s gripom po stranách. Navyše, kazeta s rozsahom 11-32 pomôže pri riadnych stojkách, alebo dopraje väčšiu pohodu pri šliapaní jazdcovi so slabšou kondičkou. Kľuky s rozsahom 52/36 sú ku kazete taktiež iba plus.

Poďme skladať


Krabicu majú celkom peknú a s uvedením potrebného náradia...





Najlepšie zabalený bicykel s množstvom ochrannej peny, kartónov, atď., a to som tu toho rozbaľoval už celkom dosť a od rôznych značiek.







Už sa začína črtať výsledok




Nová doba sa definitívne udomácňuje - kotúč a pevná oska na cesťáku






Vnútorné vedenie však ešte v nedohľadne, nebude ani na modeloch 2018






Shimano 105 v prevedení 52/36 a 11/32




Už je takmer hotovo














GT Grade má viacero prevedení, či už na hliníkovom alebo karbónovom ráme. Všetky dostupné prevedenia si môžete bližšie pozrieť v MTBIKER shope, alebo celú špecifikáciu tohto konkrétneho modelu s karbónovým rámom na výbave Shimano 105 si môžete pozrieť na tomto odkaze. A aby sa nezabudlo, jeho cena je okolo 2 666 €.
 

Fotogaléria k článku

 

Páči sa ti tento článok?

Zďieľaj ho:
Buď naším fanúšikom:

Podobné články

MTBIKER shop (Výber z produktov GT v kategórii Bicykle ~ Cestné bicykle):

Prejsť do shopu (Bicykle ~ Cestné bicykle GT)

Komentáre

roleta 10.08.2017 (21:20)

Koncept gravel bajkov sa mi velmi paci a potesilo by ma volake to "long term review". Nieco aspon par mesiacov pojazdene a zhodnotene, najma posed, jazdne vlastnosti, nie ze ci tam je taka alebo onaka prehadzovacka. Ked sa tu nieco mihne, skorej su to kostovky novych produktov zamerane cim su tie bajky osadene. Vo fore som zasa cital ze cela tato kategoria bajkov je len dalsi marketingovy tah....A do tohto konkretneho ramu by sa ake plaste max. zmestili? A co sa tyka toho sprevodovania tak osadit dopredu 52/36 a nazvat to gravelom mi pride ze to bude asi bajk pre ludi s top kondickou.

 
darkoni roleta 11.08.2017 (22:07)

roleta ono je tak že tento bike je cestní a tým gravel že zvládne aj ľahší terén a tým je jeho využiteľnosť omnoho väčšia ako u klasického cestného bicykla. Geometria je cestná a doraz kladeni na tak zvani endurace čiže na dlhé trate čo samozrejme celkom spĺňa. Klasická cyklocrosska je postavena stredom trochu výške koli prekážkam. Nemyslím si že je to marketingoví ťah aj keď sme dnes dosť ovplyvnení reklamou ako takou lebo na tomto bicykli jazdím každodenne a ako som spomínal pre mna maximálne pohodlie. Optimum je tých 35mm čo mám teraz na tom. Jednoducho to musíš vyskúšať a potom si vytvoris vlastni názor.?Prevod 52/36 je podľa mna úplne ok lebo vzadu máš 11/32 ale mozes kľudne tam dať kompakt 50/34 a to ti možno pomôže viac. Klasicky cestiak má 53/39 a vzadu 11/23 resp 11/25 čo je dosť ťažšie ako je na GT

 
roleta darkoni 12.08.2017 (12:27)

presne preto sa mi to paci, ze sa na nasich rozbitych cestach da na tom bajku prejst velka porcia kilometrov bez teho, aby z toho clovek bol mrtvy ako na mtb. Jasne ze by som to chcel vyskusat volade. Tento rok som bol asi na 4 och testovackach a na moju vysku 190 cm takyto typ bajku nemal nik. Jedine co sa mi podarilo tak na bajkfeste v Kalnci v stanku Marin mali four-corners xl(iba vystovaci kus, sukromny kus predajcu) a po dlhsom rozhovore som vystavovatela ukecal, aby som na tom mohol aspon 10 min previest a bol som milo prekvapeny. aj ked som nikdy nebal baranovy bajk, bolo to celkom prijemne i ked troska natiahnuty posed. Uplne to tahalo na velku vzdialenosti - cely den som testoval fully a hento bolo lahucke a rychle. Konkurencia ako Fuji Jari, Spec sequoia, Marin four-corners/gestalt tu ma na nasom krasnom Slovensku sice zastupenie, ale ked povies predajcovi ze si to potrebujes vyskusat tak vsetci sa zacnu okunat i ked su to bajky, ktorych cena je podla mna dost vysoka. Pevne osky, 42cc plastne a jednoprevodniky su sice super na papieri, ale ked ja neviem ako velkost ramu potrebujem a nikde sa to neda vyskusat tak je to dost k nicomu.

 
darkoni roleta 12.08.2017 (17:46)

roleta tak keď budeš chcieť čo kolvek vyskúšať do budúcna daj vedieť a u môjho kamaráta ktorý vlastni predajnú Velocity pri železné studničke sa da vyskúšať všetko bez akého kolvek problému! A aj na tvoju výšku

 
roleta darkoni 12.08.2017 (18:00)

hned ako budem moct tak sa tam rad zastavim a a rad sa necham milo prekvapit.U mna nie je problem ani zaplatit za zapocicku, len realita pre vyssych ludi ja naozaj taka, ze testovacky/zapozicky su iba priemerne/najcastejsie velkosti.

 
GREGORKA 10.08.2017 (22:24)

Sú to vynikajúce biky na rekreačné jazdenie po cestách necestách. Sám ho už dva roky používam na celoročné dochádzanie do práce. Mám síce iba hliníkovú verziu, ale vyskúšal som si na testoch aj karbónovú verziu, ktorá je iná káva. Pevná predná oska a nové brzdy musia výrazne zlepšiť jeho vlastnosti.

 
darkoni 10.08.2017 (23:05)

mam konkretne tento bike len model 2016 a pouzivam ho kazdy den cestou do prace a samozrejme aj na dlhise vikendove vyjazdi do rakuska po rovine aj do kopcov a dokonca som na nom jazdil 24h na Slovakia Ringu. Zatial som lepsie a konfortnejsie vozenie nemal a to som vystriedal uz zopar bicyklov. Do teraz som jazdil na Michelin Edurace pro 28mm a teraz som presedlal na Continental Cyklocross Speed 35mm a poviem vam ze tento bike sice trosku stratil na rychlosti ale zato dostal dalsiu davku konfortu! vyskusane po betonke od crveneho mostu na zeleznej po biely kriz a potom po modre cez les smerom na babu a uplna parada. Nikdy to nebude XC a ani sa tak netvari je to uzasni bike na kazdodenne pouzivanie na cestu sotolinu lahky teren atd co vas napadne samozrejme ked zvolite spravnu obuv Michelin v mojom pripade rychlost a dobra stopa aj za mokra a Conti cesta vsehodruhu mensia rychlost ale paradni konfort. Odporucam!!

 
wulstar 13.08.2017 (21:14)

Tieš ho mám v hliniku a soru pôvodne som ho nechcel ale spustenie s ceny a 35m plašte k tomu ma u kecali. Ale je to super bicykel pre takého čo neplánuje trasu a keď sa mu niečo zápači, proste tam idem či cyklotrasa alebo lesná cesta :d. Ako dnes. Som chcel len po ceste a ja debil som to zas zaparkoval člelovkov rovno do blata keď sa mi zapáčila cykotrasa a po daždi bola dosť zablatená cela.
Osobne mne to Grade vyhovuje, nemám kde umiestniť 2 bicykle a pri tréningu alebo vyvetraný hlavy v TT po okolí je tu super lebo spájam trasy po poli a je to rýchle na šotoline. Ale je tam i mínus zjazd v šotoline... Zo Suhej belej v Slovenskom raji alebo zo Sedla Severnej luky do Karafovej mojich domácich Stolických vrchoch to bolo o hubu...

 
Feri_TRM 10.08.2017 (17:40)

sunka...

 
SB@RB 10.08.2017 (18:20)

ok, beriem, až na tú kombináciou farieb, hlavne tej teplej.

 
CamoTao 10.08.2017 (18:33)

Na Tom do lesa? Neviem si to živo predstaviť,ale sto ľudí sto chutí

 
Gusto0 10.08.2017 (21:24)

velmi by ma zaujimalo porovnanie gravel biku a karbonoveho XC s prevnou karbonovou vidlou, hladsie uzsie plaste s vyssimi tlakmi (napr. G-one) - jednym clovekom na tych istych trasach za tych istych podmienok na ceste a lahkom terene na ktory je gravel urceny. aky by bol zaver toho cloveka, ktory bike by si nechal.

 
roleta Gusto0 10.08.2017 (21:31)

viem ze to nebude presne to co hladas ale aj tak to sem dam:
https://www.youtube.com/watch?v=juNU7yKOc4k&t=297s

 
Ledavi Gusto0 13.08.2017 (03:02)

Odpoved je jasna.Gravel Pokial teren zjazdny pre Gravel. To je vzdy na type trati kade jazdis. Aj na niektore trate su lepsie napr.full ako ht. Na Kolibe uplne v pohode gravel. Najlepsie by bolo mat 2-3 biky.

 
bedo Ledavi 14.08.2017 (07:55)

Akože si ľudia vystačia s jedným bikom? Ja som bol vždy v tom, že 3 sú minimum - full, HT a cesťák.

 
tulenik Ledavi 18.08.2017 (09:40)

Správny počet bikov je N+1, kde N je počet, ktorý máš momentálne doma

 
simecek 10.08.2017 (22:21)

Ano, suhlasim.
Do lesa sa da vybehnut aj v trenkach.

 
Janiiik 10.08.2017 (22:51)

paradne farby... skoda toho vonkajsieho vedenia bowdenov

 
darkoni 11.10.2017 (00:31)

https://darkoni.mtbiker.sk/bike/#bike-14070-gt-grade-carbon-105
trosku som upgradoval

 
Pridaj komentár