Bicykle Wilier – vybrané modely v zaujímavých cenách

Bicykle Wilier – vybrané modely v zaujímavých cenách

PR článok

Sezóna pomaly končí a s tým sa samozrejme objavujú novinky na tú nadchádzajúcu. Zároveň však môžete získať niečo z tej súčasnej za veľmi dobrú cenu – tak ako v prípade bicyklov Wilier.

Willier patrí medzi tradičné talianske značky a históriu píše už od roku 1906. Svoju „filozofiu“ spojil najmä s domácim Giro D"Italia, a teda so športovou scénou. Výsledkom bola vždy kolekcia bicyklov, ktoré sú ako doma v náročných stúpaniach a zjazdoch a ktoré v sebe nesú aj kus histórie. Samozrejme, Willier nezaspal a nasleduje trendy či už v rámci aerodynamiky pri cestnej cyklistike alebo ucelenou kolekciou pri MTB. Mnohé tieto modely môžete teraz získať za veľmi výhodnú cenu a niektoré z nich si trochu bližšie predstavíme.



Wilier Cento1AIR ULT. DI2 Elite


Ak máte radi rýchlu športovú jazdu a nebránite sa ani pretekom, tak model Cento1AIR bude dokonalý spoločník. Veľký dôraz sa kládol na aerodynamiku, o čom svedčí profil trubiek, integrovaná predná vidlica alebo spracovanie sedlových vzpier. Samozrejmosťou je vnútorné vedenie bowdenov s prepracovaným systémom vedenia vnútrom rámu. Model je postavený na elektronickej sade Shimano Ultegra DI2 verzie 6870 s kompaktnými prevodníkmi, kazetou v rozsahu 11-28, ktorá má všetky kľúčové vlastnosti z najvyššieho radu Dura-Ace, ale v dostupnejšom kabáte. Kolesá Mavic Cosmic Elite a doplnky Ritchey, FSA alebo Selle San Marco dopĺňajú celok. Pôvodná cena 4780 €, nová cena 3 490 €. Viac informácií nájdete na tomto odkaze.



Wilier Cento1AIR Ultegra Elite


V podstate identický bicykel určený milovníkom klasického, teda mechanického radenia v prevedení Shimano Ultegra 6800. Výhodou je ešte o niečo nižšia cena, ktorá išla z pôvodných 3795 € na 2 590 €.



Wilier GTRSL Ultegra Ksyrium


Jazdci hľadajúci univerzálny bicykel pre každodenné tréningy a rovnako schopný poskytnúť potrebné vlastnosti na pretekoch, ocenia konštrukciu a geometriu modelu GTR SL. Tá je koncipovaná univerzálne, takže ani dlhé hodiny v sedle nebudú problém, no zároveň je aj dostatočne agresívna pre rýchlu jazdu. Na ráme nechýba ani výrazná profilácia pre zlepšenie aerodynamiky. Mohutné stredové púzdro sa postará o maximálny prenos energie, zatiaľ čo subtílnejšie zadné vzpery majú na starosti pohodlie jazdca. Rovnako sa o tuhosť postarajú aj asymetrické zadné vzpery a zaujímavosťou je možnosť použiť bez problémov 28 mm plášte, vďaka čomu sa môžete vydať na poriadne rozbité cesty. Základom výbavy je mechanická sada Shimano Ultegra 6800 v kompaktnom prevedení, ktorú dopĺňajú kolesá Mavic Ksyrium. Pôvodná cena 3310 €, nová cena 2 490 €.



Wilier GTRSL ULT. DI2


Ak preferujete elektroniku, vhodnou voľbou je model postavený na sade Shimano Ultegra DI2 z radu 6870, ktorý je dostupný z pôvodných 4255 € za cenu 2 990 €.



Wilier GTRSL Force Ksyrium


Ak vám nevyhovuje japonský výrobca komponentov alebo menej nápadný čierno-červený variant rámu, môžete zvoliť identický model postavený na sade Force, vo výraznej zelenej farbe. Pôvodná cena 3200 €, nová cena 2 390 €. Viac informácií sa dozviete na tomto odkaze.



Wilier Zero 7 Dura Ace 9100


Nízka váha a tie najmodernejšie technológie charakterizujú modelový rad Zero 7. Vo veľkosti M váži rám iba 799 g, čo tvorí základ pre náročných užívateľov a výkonnostne orientovaných jazdcov. Nízka váha nie je na úkor tuhosti, či už v prenose energie alebo vo vedení stopy. Samozrejmosťou sú vlákna z kategórie ultra-high modulus, no určite zaujme implementácia viskoelastického materiálu do štruktúry karbónu pre zníženie nepríjemných vibrácií – technológia označovaná ako S.E.I. (Special Elastic Infiltrated). Nechýba dôraz na aerodynamiku či už v tvarovaní trubiek alebo pomocou integrovanej vidlice. Model je postavený na mechanickej sade Shimano Dura Ace 9100 v prevedení kompakt, kolesá nesú označenie WH-RS21 a patria rovnako pod Shimano. Pôvodná cena 7665 €, nová cena 5 490 €.



Wilier 503 Plus


Wilier nie je zďaleka len o cestnej cyklistike, vo veľkom sa zameriava aj na MTB segment. Ponúknuť maximálnu zábavu v teréne je cieľom modelu 503 Plus. Vďaka 29-palcovým kolesám a prípone plus to platí aj pre terén poriadne náročný, kde už klasické pneumatiky strácajú svoj grip. Vďaka širšej verzii nebudete mať problém ani pri prieskume neznámych terénov. Rovnako dobre sa uplatní aj v jazde na snehu, takže sa z neho môže stať dokonalý spoločník v podstate po celý rok. Základ tvorí hliníkový rám zo zliatiny 6061. Samozrejmosťou v tomto prípade je štandard Boost, ktorý sa postará o pevnosť a rovnako výbornú priechodnosť zadnej stavby. Predná vidlica Manitou Magnum Comp je rovnako vybavená štandardom Boost, tapered stĺpikom a zdvihom 100 mm. O presnú zmenu prevodov sa postará overená sada SRAM GX1 s jednoprevodníkom (32 x 10/42), ktorá sa ideálne hodí na základné určenie tohto bicykla. Pôvodná cena 1995 €, nová cena 1 390 €. Viac informácií sa dozviete na tomto odkaze.



Ponuka bicyklov Wilier, ktoré môžete zohnať momentálne za výborné ceny, je samozrejme širšia. Pre kompletné informácie o tejto limitovanej ponuke navštívte stránky dovozcu realsport.sk/vypredaj.
report_problem Našiel si v texte chybu?

Podobné články

Test: Wilier 0 SLR – keď už nie je čo vylepšovať

Test: Wilier 0 SLR – keď už nie je čo vylepšovať

Deň, kedy mi do testu príde žiletka od značky Wilier, začína byť pre mňa pomaly štátnym sviatkom. Po modeloch Cento1 Hybrid a Cento 10NDR sa mi do rúk dostal model Zero SLR a dá sa povedať, že už viem, aké pocity prežívajú ženy pri značkových kabelkách.
Video: Ako si poskladať bicykel z krabice play_arrow

Video: Ako si poskladať bicykel z krabice

Tak ste si urobili radosť a kúpili svoj nový vysnívaný bike cez eshop, domov vám príde krásne zabalený, no nie komplet poskladaný. Ako na to?
Test: Kellys Soot 70 – univerzálny gravel s netypickou výbavou

Test: Kellys Soot 70 – univerzálny gravel s netypickou výbavou

Tuzemská značka Kellys prináša na slovenský trh bicykle už dvadsaťpäť rokov, no do sveta gravel vstúpila pomerne nedávno a model Soot pribudol do portfólia len pred troma rokmi. Ako sa na ňom ale jazdí?
keyboard_arrow_up