Pozvánka: Akcie v septembri – sezóna sa pomaly blíži ku koncu, ale stále je z čoho vyberať

Celé to ubehlo doslova ako voda a máme tu v podstate záver „hlavnej“ sezóny. Ale na výber je toho stále viac než dosť a vyberáme len malý zlomok toho, čo nás ešte čaká.

Ružomberské schody – 10. september

Zaujímavý formát a atraktivitu pre divákov prináša podujatie s názvom Ružomberské schody. Hlavné preteky sa konajú na 1. hod + 1. kolo na trať v dĺžke 2 020 m s prevýšením 56 m, kde najväčšie „spestrenie“ prinesú samozrejme schody a jazda po nich... Viac informácií sa dozviete na tomto odkaze.

Cyklomaratón Topoľčianky a Detská Tour Petra Sagana – 9. -10. a 30. september

Topoľčianky budú po sobotnom MTB maratóne hostiť na druhý deň aj Detskú Tour Petra Sagana. To je zrejme ideálna pozvánka na dobre strávený športový víkend pre celú rodinu. Rovnako na konci mesiaca, teda 30. septembra, je plánové aj posledné kolo v Bratislave. Viac informácií sa dozviete na tomto odkaze.

Individuálna cestná cyklistická časovka do vrchu na Kasárne – 10. september

Ak ste fanúšikom „cesty“ a radi si dáte maximálne do tela, nenechajte si ujsť časovku na obľúbené Kasárne. Zaujímavosťou je najmä formát, kedy sa idú celkovo 3 merané úseky, resp. tri stúpania. Viac informácií sa dozviete na tomto odkaze.

ŠKODA MTB Singletrack maratón Košice – 16. september

V podstate na záver maratónskej sezóny si môžete vychutnať krásne prostredie Volovských vrchov a Mestských lesov Košice. No a nudiť sa rozhodne nebudete, pretože váš čaká aj množstvo „singlov“, vďaka ktorým sa podujatie teší u bikerov veľkej obľube. Možno vás trochu navnadí aj náš minuloročný report. Viac informácií sa dozviete na tomto odkaze.

Airbag Hero III. – bicyklová show – 16. a 17. september

Adrenalínové podujatie - Airbag Hero III., prinesie pred Kasárne/Kulturpark v Košiciach parádne skoky špičkových bikerov, lyžiarov a snowboardistov. Na svoje si prídu aj diváci, ktorí si budú môcť vyskúšať skok do obrovského vzduchového vankúša (airbag) na bicykli alebo kolobežke. Pre najmenších je pripravená cykloškola, pumptrack a preteky na odrážadlách. Viac informácií sa dozviete na tomto odkaze.

Teatro Okolo Malohontu – 17. september

Cyklistické preteky Teatro Okolo Malohontu vznikli pri príležitosti popularizácie cestnej cyklistiky a propagácie Rimavskej Soboty a regiónu Malohontu v rámci Slovenska. Svojím kopcovitým profilom majú charakter populárnych klasických jednodňových cyklistických pretekov ako napríklad Liege–Bastogne–Liege, alebo Giro di Lombardia. Sú určené pre všetkých cestných cyklistov, amatérskych alebo licencovaných pretekárov a na výber máte z dvojice tratí – 120 km a 72 km. Viac informácií sa dozviete na tomto odkaze.

Uphill Chopok

Doplnenie: Termín akcie sa posúva, keď budeme vedieť dátum, aktualizujeme ho.

Ak máte radi stúpania a čím náročnejšie - tým lepšie, tak si nenechajte ujsť akciu Uphil Chopok. Trať v dĺžke 9,3 km ponúkne prevýšenie viac ako 1 000 m a priemerný sklon 11,4 %. To sú naozaj poriadne parametre a nie je sa ani čomu čudovať, keď je cieľ na vrcholovej stanici Funitel na Chopku. Dolu sa následne môžete zviezť lanovkou, ak strmé zjazdy moc nemusíte... Viac informácií sa dozviete na tomto odkaze.

MASIV - mtb etapový závod dvojic – 20. - 23. september

Ak vás láka niečo v štýle Cape Epic, nemusíte chodiť vôbec tak ďaleko. Nové podujatie v podobnom formáte totiž pripravili aj naši západní susedia, kde na vás v 4. etapách čaká prevýšenie viac ako 6 000 m. Celkové zabezpečenie a servis bude na najvyššej úrovni a vy sa môžete tešiť na výborné terény a špecifické jazdenie vo dvojici, ktoré má svoje jedinečné čaro. Viac informácií sa dozviete na tomto odkaze.

Slovenský pohár v zjazde, Veľká Rača - 23. a 24. september

Priaznivci zjazdu si prídu na svoje počas 6. kola Slovenského pohára, ktorý sa bude konať vo Veľkej Rači. Všetko začína už v sobotu, kedy sa konajú tréningy, finálové jazdy sú na pláne v nedeľu. Viac informácií sa dozviete na tomto odkaze.

Ak sa chcete dozvedieť aj o ďalších možnostiach, neváhajte navštíviť náš MTBIKER kalendár, kde sa sa rovnako dozviete aj podrobnejšie informácie.
Páči sa ti tento článok? thumb_up5thumb_down comments 9 komentárov report_problem