Jarný tréning v teple

PR článok 15.12.2017   Cestna Cyklistika Horska Cyklistika Kemp Taliansko Chorvatsko

Koniec roka mnohých prekvapil snehovou nádielkou, ale zima tu nebude predsa večne, a potom opäť s radosťou rozkrútime pedále svojich bicyklov.

Program pre všetkých

Tí ambicióznejší sa tréningu a prípravy nevzdajú, a to dokonca ani v zime. Bicykel nahradia bežkami, skialpom, behom a turistikou. Takí, ktorí zimu veľmi radi nemajú, už očakávajú oteplenie . My máme program vhodný pre všetkých. Či už zimu trávite v tréningovom nasadení alebo sa chcete na jar začať hýbať. Na našich tréningových kempoch si skupinu parťákov alebo parťáčiek nájde každý, bez ohľadu na jeho výkonnosť alebo pripravenosť po zime.

Na jar v roku 2018 sú pripravené vaše obľúbené a vyskúšané destinácie v Taliansku a Chorvátsku.

Lokalita, hotel a strava

Začíname v marci rovnako ako tento rok v Taliansku - neďaleko Rimini v mestečku Cattolica, kde máme pripravený Bike & triatlon kemp, a to v perfektnom 4* hoteli Europa Monetti. Lokalita a taktiež hotel sa nám tento rok osvedčil, hlavne vďaka tomu, že je vyslovene zameraný pre cyklistov a poskytuje okrem potrebného zázemia aj wellness a čo je tiež podstatné, veľmi kvalitnú stravu 3x denne. K dispozícií budeme mať minimálne dvoch miestnych sprievodcov (v prípade potreby aj viac), takže naše skupiny Race group a Cappuccino group budú k dispozícií pre rôzne výkonných cyklistov. Prostredie v okolí hotela je veľmi rozmanité - od úplnej roviny, cez zvlnené kopčeky, až po Monte Carpegna, kde viete vystúpať do 1 415 m n. m. Túto trasu na svoj tréning využíval aj Marco Pantani.

Pokračovanie je pripravené v Šibeníku, ktorý je z roka na rok obľúbenejší pre svoje mierne terény. V roku 2018 tomu tak bude o to viac, že v rovnakom termíne bude aj Veľká noc a na to, aby ste mohli bicyklovať 9 dní, potrebujete 4 dni voľna z práce a školáci iba 3 dni voľna zo školy.

Pre tých z vás, ktorí si chcú užiť naozaj dlhý tréning, tak je možnosť spojiť pobyt v Šibeníku a Baške Vode, ktorý uzatvára budúci rok naše turné jarných tréningových kempov v prvý aprílový týždeň. Keďže obe akcie sú počas Veľkej noci, tak na 15 dní tréningu, potrebujete iba 8 dní dovolenky.

Na záver bude...

Ako je už spomenuté, jarnú časť zakončíme na Jarných kilometroch v Baške Vode, kde sa na nás opäť tešia v hoteloch Horizont a Slavija. Okrem tréningu bude k dispozícií skvelý wellness a chystáme aj nejaké prednášky a súťaže, aby sme vám tréningový kemp spestrili čo najviac.

Jarnou časťou náš program nekončí. Aj v roku 2018 sa určite vyberieme na Giro d´Italia a Tour de France. V druhej polovici sezóny máme pripravený výlet do Álp a v septembri sa pozrieme do Innsbrucku, na MS v cestnej cyklistike.

Treba si aj oddýchnuť

Nech sa už rozhodnete ísť bicyklovať, behať a plávať kamkoľvek, nezabudnite, že jarný tréning nie je len o kilometroch a hodinách, ktoré strávite v sedle bicykla a ktoré zúročíte počas sezóny. Je to hlavne o zmene prostredia, absolútnom komforte, kvalitnej regenerácii tela a samozrejme mysle. V neposlednom rade aj o dobrej partii kamarátov a známych, s ktorými si môžete zatrénovať každý deň. Dokonca bez toho, aby ste sa museli, tak ako doma, starať o veci bežného života . Aby som nezabudol, tréningový kemp môžete darovať svojim blízkym aj pod vianočný stromček, a to vo forme darčekového poukazu, ktorý vám vyhotovíme .