PRO CYCLING hľadá do tímu práve Teba!

PR článok 05.02.2018   Obchod Horska Cyklistika Cestna Cyklistika Servis Bratislava Cyklistika

Pridaj sa k nám do tímu - hľadáme komunikatívnych, športovo založených odborných predajcov a šikovného samostatného mechanika.

Odborný predajca

Hlavnou náplňou pracovnej pozície je komunikácia so zákazníkom a aktívny predaj. Vždy je potrebné zistiť potreby zákazníka, pomôcť mu s výberom bicykla, doplnkov a vyriešiť každý problém k jeho spokojnosti.

Na výkon tejto práce sú potrebné: základné skúsenosti s bicyklami a vzťah k športu a cyklistike ako takej, príjemné vystupovanie a nekonfliktná komunikácia, trpezlivosť, schopnosť aktívne riešiť prípadné problémové situácie, samostatnosť, základná zručnosť s prácou na PC.

Hlavný mechanik

Dôležité je, aby si mal skúsenosti aspoň so základným servisovaním bicyklov, vyznal sa v používaných komponentoch a súčasných trendoch. Ak budeš šikovný, veľa vecí sa u nás naučíš.

Neservisujeme žiadne „vykopávky z pivnice“, a preto požadujeme: skúsenosti so servisom bicyklov, príjemné vystupovanie pri komunikácii s kolegami a zákazníkmi a schopnosť riešiť samostatne a aktívne prípadné problémové situácie. Taktiež je potrebná ochota učiť sa novým veciam a postupom.

Eshop administrátor

Aby sme mohli ísť s dobou, potrebujeme mať perfektný e-shop. Ak žiješ cyklistikou, počítače a nové technológie sú rovnako Tvojou záľubou, hľadáme práve Teba! Požadujeme ale, aby si bol pedantný, samostatný a mal jasnú predstavu rozvoja a smerovania elektronického obchodu.

Čo ponúkame

Slušné základné ohodnotenie a bonusy podľa dosiahnutých výsledkov ako jednotlivca, tak aj celého tímu, preferujeme dlhodobú spoluprácu a nie žiadne sezónne krátkodobé spolupráce. Zamestnanecké zľavy na predávané produkty. Pracujeme s prémiovými značkami (Bianchi, Lapierre, Orbea, Bergamont) a rovnako máme takých aj zákazníkov. Naša pracovná doba je od pondelka do piatku a v sezóne od marca do júna (vrátane) aj v sobotu doobeda.

Zaujala Ťa naša ponuka? Tvoj životopis a motivačný list pošli na mailovú adresu info@procycling.sk. Tešíme sa na Teba - http://www.procycling.sk