Najnovšie články z kategórie Allmountain

MTBiker expedícia 2013

6. ročník stretnutia bikerov z fóra pod hrebeňom Malej Fatry!
Mojo v Beskydoch

Dvojica obľúbených trailbikov Ibis Mojo na návšteve krásnych chodníkov v Beskydoch
Nukeproof Mega 275

27,5" mánia sa nevyhla ani trail modelu Mega značky Nukeproof, pozrite si oficiálne video tejto novinky na sezónu 2014
Lapierre Zesty 314 – zábavný Francúz

Francúzsku značku Lapierre určite netreba predstavovať, tento výrobca je na našom trhu dobre známy a obľúbený. Za zmienku možno stojí fakt, že v súčasnej dobe značka vyrába viac ako 90.000 bicyklov ročne v troch závodoch vo Francúzsku. Poďme sa teda bližšie pozrieť na zúbok Trail / Allmountain modelu Zesty 314.
Matt Hunter - Forgotten Dirt

Matta Huntera určite netreba predstavovať, na ďalšom zo svojich enduro dobrodružstiev tento krát navštívil traily v Afganistane
AM.EN Family on the road - Rychlebské stezky

AM.EN Family na Rychlebských stezkách - skvelé video zo slovenskej produkcie, ktoré vás ideálne naladí na víkend.
Voľnosť, adrenalín, návrat k prírode a k priateľstvu -  MTB ENDURO KRÁĽ 2013 PR článok

Voľnosť, adrenalín, návrat k prírode a k priateľstvu - MTB ENDURO KRÁĽ 2013

Drsné hory, náročné výjazdy, rýchlostné skúšky, preteky s časom vs. vytrvalosť, technika, stratégia a rozvaha pretekárov - to všetko je MTB ENDURO!
Kriváň na biku

Vysoké Tatry a ich okolie ponúka nepochybne množstvo krásnych miest na jazdenie, no zdolať Kriváň chce určite množstvo skúseností, nervov a odvahy.
Binary Bike Stop Motion Video

Zmes freeridu, allmountainu a dirtjumpu s prehrotenými trikmi. Skrátka video ktoré sa naozaj oplatí vidieť!
Dni Horskej Cyklistiky 2013

Videopozvánka na Dni Horskej Cyklistiky 2013, ktoré začínajú už čoskoro v Bike Resorte Valašsko neďaleko slovenských hraníc
Ibis Mojo HDR 650b

27,5" mánii sa nevyhla ani trailová legenda Ibis Mojo
Pod skalou

Ďalšie príjemné a pekne spracované video zo slovenskej produkcie, ktoré by nemalo ujsť vašej pozornosti