Najnovšie články z kategórie Author

AUTHOR bikemaratón Súľovské skaly

Reportáž, fotky a snáď aj výsledky tu nájdete už o niekoľko hodín...
Author Bratislavská MTB liga - 1. kolo

Niečo vyše 15 fotiek a 5 videí z cross-country pretekov na Dlhých dieloch, každému známych ako Author Bratislavská MTB Liga.
Už len 3 dni do štartu Author ŠelaSport Marathonu

Do startu AUTHOR ŠELA MARATHONU 2006 zbývá posledních pár dní, přinášíme Vám
aktuální informace a několik tipů.
Author bikemaratón Súľovské skaly 2006

Začiatok júna sa už pravidelne stal termínom stretnutia bikerov v nádhernom prostredí Súľovských skál. 8. ročník športovo – spoločenského podujatia na tradičných trasách, ale s novým názvom AUTHOR bikemaratón Súľovské skaly má termín - 3.jún 2006.
Author Panda Maratón 2006

Tradičné odštartovanie maratónskej sezóny sa volá Author Panda Maratón. Ako obvykle, aj tento rok sa uskutoční druhú májovú sobotu, 13.5.2006 v tradičnom priestore Topolčianskeho futbalového štadiónu.
Author Bratislavká MTB XC Liga - 2. kolo - Fotogaléria

Minulý víkend sa konalo druhé kolo Author Bratislavkej MTB XC Ligy. Počasie bolo perfektné. Pred štartom prvej kategórie krátko a intenzívne spŕchlo a potom všetko išlo ako po masle. Jedna kategória za druhou. Prefektne zvládnuté preteky.
Snickers Author Bike Session

Dnes sa v Bratislave konala prvá Snickers Author bike session za účasti Author Gangu na čele so Spacemanom, ktorí v troch exhibíciách ukázali čo dokážu (aj jeden backflip). Na túto súťaž sa mohol prihlásiť ktokoľvek, kto mal odvahu sa pobiť o skvelé ceny. Účasť bola trochu poskromnejšia ale celkom kvalitná. Chalani predvádzali na svojich bikoch triky, ktoré hodnotil rozhodca z Dirtbikera. Pozrite si vo fotogalérii čo sa dnes dialo.
Author Strážovský bikemaratón - fotogaléria

Keďže som dnes išiel do Súľova aj pretekať, tak tentokrát menšia fotogaléria z Author Strážovského bikemaratónu. Počasie konečne výborné, tak akurát. Organizácia na celkom slušnej úrovni. Nálada v cieli výborná. Kopec cien v tombole. To je len zopár headlinov z pripravovaného článku.
Slavomír Strečanský - AUTHOR Strážovský bikemaratón

Author Strážovský bikemaratón má za sebou dva mokré a jeden horúci ročník. Zhodou okolností som sa zúčastnil práve toho horúceho. Nadával som vtedy ako pohan ale potom, čo som sa dozvedel, aké ostatné dva ročníky mokré, to beriem oveľa pokojnejšie...
SNICKERS AUTHOR BIKE SESSION 2005

Jak už nejspíš všichni víte letošní Snickers Author Bike Session 2005 se rozjela první akcí v Liberci 17.5. Vše začlo ve velkém štýlu a hlavní podíl na tom mají hlavně jezdci, kteří si přijeli za závodit v pohodovým kontestu na bmx a mtb!!! Triky, které všichni předváděli měli několika násobně větší úroveň než během loňské Bike Session 2004!!!
Author Strážovský Bikemaratón predo dvermi

Už len pár dní ostáva do štartu 7.ročníka AUTHOR Strážovského bikemaratónu, ktorý organizuje SCK CYKLO TOUR Súľov v spolupráci s obecným úradom Súľov – Hradná. Podujatie je súčasťou štvordielnej AUTHOR maratón série MTB 2005, prestížnej česko-slovenskej VELO série MTB 2005 a je zároveň 3. kolom Slovenského pohára v MTB maratónoch. Dňom D je pre organizátorov 4.jún 2005.
APM 2005 mojimi očami

Author Panda maratón bol druhý slovenský maratón v tomto roku, na ktorom si bikeri mohli zmerať navzájom svoje sily a overiť si tak efektívnosť svojho tréningu. Ja som sa naň celkom tešil. Mal som už takzvaný absťák po mesiacoch strávených tréningom na ceste. Konečne som teda mal možnosť vysadnúť na bike a pobojovať nielen so sebou ale aj s terénom. Prečítajte si teda ako to dopadlo.