Najnovšie články z kategórie Author

Author Panda Maratón - doplnené

Tak najskôr ja, snáď sa pripojí aj Mihi, napíšem pár odstavcov o tomto ročníku
tradične prvého veľkého MTB maratónu na Slovensku a tým pádom prvej možnosti zmerať
si sily s ostatnými bikermi. Počasie vyšlo na jednotku, organizačné pochybenia
som žiadne nezaznamenal, k trati asi majú majitelia tvrdších rámov výhrady,
ale celkovo vynikajúci maratón...
Author Panda maratón 2005

Panda maratón bol môj prvý, ozajstný organizovaný maratón, na ktorom som sa zúčastnil. Zajazdil som vtedy čas, ktorý som doteraz z najrôznejších príčin neprekonal. :-) Štart bol vtedy v rekreačnom stredisku Čaradice. Pamätný bol pre mnohých hlavne rozsypanými pripínačkami na asfaltovom zjazde z najvyššieho bodu trate a vytraseného zjazdu po lesnej ceste, ktorá pripomínala skôr zjazd po železničných podvaloch. :-)
Author Šela Marathon 2005

Šela maratón patrí k akciám poriadaných v ČR, ktoré sú pre slovenského MTB bikera pomerne dobre dosiahnuteľné. Lipník nad Bečvou je približne 100 km od hraníc SVK. Šela maratón si za niekoľko rokov svojej existencie vybudoval povesť dobre zvládnutého a kvalitného MTB maratónu.
Author Karpatský Vlk 2005

Posledný pretek Author Maratónskej série 2005 sa odohrá v okolí Bratislavy, na akcii nazvanej Author Karpazský Vlk 2005. Propozície akcie nájdete v článku
Vinařská 50 Author Znovín Cup - 6. ročník

V poradí 3 maratón Author Maratónskej série MTB 2005 sa pôjde v Čechách, 2.7.2005 v okolí Znojma. Propozície vnútri...
Author Strážovský Bikemaratón 2005

Taký menší preview tohto maratónu sme tu už tento rok v podobe článku mali, tu nájdete kompletné propozície, mapu tratí, profily a aj to, čo dostanete, ak sa na štart postavíte...
Author Panda Maratón 2005

Tradične prvý z "veľkých" maratónov, tradične v Topoľčiankach, tradične 14.5.2005, tradične 93 a 47 km trasy a tradičné kategórie... Načo kaziť tradíciu? Propozície vovnútri...