Najnovšie články z kategórie Banska Bystrica

Na strednom Slovensku vzniká E-BIKE región PR článok

Na strednom Slovensku vzniká E-BIKE región

Stredné Slovensko sa čoraz viac dostáva do povedomia verejnosti vďaka rôznym projektom. Jedným z nich je jedinečný projekt E-BIKE región stredné Slovensko, ktorý pred nastávajúcou letnou sezónou poteší všetkých milovníkov cyklistiky.
Laskomerské singletraily: Výborná myšlienka, ktorá sa stáva skutočnosťou

Banskobystrickí bikeri aj nebikeri, ktorí máte trvalý alebo prechodný pobyt v BB, príďte podporiť svojim hlasom projekt Laskomerských singletrailov. Hlasovanie o podporu z participatívneho rozpočtu mesta Banská Bystrica sa uskutoční v dňoch 23.3. - 12.4.2016 na klientskom centre MsÚ. Hlasuj za projekt č.7 - Laskomerské singletraily, viac na bbtrails.sk.
V Laskomerskej doline pri Banskej Bystrici rastie ojedinelý areál singletrailov pre cyklistov

Obyvatelia Banskej Bystrice sa rozhodli v tomto roku podporiť z participatívneho rozpočtu mesta päť projektov, na ktoré vyčlenili takmer 20-tisíc eur. K víťazným aktivitám patrí aj vybudovanie cyklistického areálu v Laskomerskej doline.
Cyklistický klub Banská Bystrica absolvuje aj preteky I. kategórie UCI

CK Banská Bystrica vstupuje do novej sezóny s odvážnymi plánmi. Opätovne totiž disponuje licenciou kontinentálneho tímu, môže absolvovať viaceré národné Tour či podujatia prvej a druhej kategórie kalendára Medzinárodnej cyklistickej únie (UCI). V máji sa Banskobystričania predstavia na podujatiach Okolo Azerbajdžanu a Okolo Estónska, ktoré sú zaradené do prvej kategórie a štartujú na nich popredné európske kontinentálne tímy.
Cyklistický klub Banská Bystrica má smelé plány

Cyklistický klub Banská Bystrica po získaní licencie kontinentálneho tímu UCI vstúpil do sezóny s odvážnymi plánmi. Cyklisti spod Urpína absolvujú počas nej podujatia kalendára Medzinárodnej cyklistickej únie a premiérovo sa predstavia aj na pretekoch kategórie 2.1, na ktorých môžu štartovať aj poprední svetoví cyklisti z elitných tímov ProTour. Prvý štart na podujatí kategórie 2.1 čaká Banskobystričanov v apríli v Iráne.
Tím z B. Bystrice sa chce porovnávať s Duklou Trenčín

Novovznikajúci poloprofesionálny cyklistický tím v Banskej Bystrici má ambíciu porovnávať sa v budúcnosti s profesionálnym zoskupením Dukla Trenčín. Do novej sezóny vstupujú Banskobystričania s hlavným generálnym partnerom Merida, ktorý vlani ukončil spoluprácu práve s trenčianskou Duklou.
Zelená Stopa SNP, alebo skôr hnedá?

Merida Zelená stopa SNP, ako sa oficiálne tento pretek nazýva, patrí už medzi tradičné slovenské podujatia. Zúčastnil som sa predchádzajúcich 4. ročníkov a preto je to už s mojej strany akási tradícia. Počasie ale opäť vystrkuje rožky a tak hrozí, že sa zo zelenej stane skôr hnedá...
MERIDA Zelená stopa SNP 2009

OZ Biela stopa SNP v spolupráci s mestom Banská Bystrica, obcami Kordíky, Králiky, Tajov, Riečka, Malachov a BBHS 1999 organizujú 29. augusta 2009 v Banskej Bystrici 9.ročník cyklomaratónu Merida Zelená stopa SNP, na ktorý vás horských cyklistov srdečne pozývame.
Na Zelenej stope v Banskej Bystrici

Je to mesiac ako som začal jazdiť cyklomaratóny. Idem svoj štvrtý, zase dlhú trať. Sandále som pochoval a diskusia v komentároch vo mne vyvolala túžbu po tretrách. Tak som v piatok večer vykrútil štople z kopačiek a našróboval som nové kufre, čo mi ostali z mladosti...
Merida Zelená Stopa 2005

V sobotu 3.9 sme vyrazili z Bratislavy na maratón Merida Zelená Stopa. V aute aj pred štartom vládla uvoľnená nálada, veď predsa s niektorými ľudmi sa nevidíte každý deň, tak je príjemné sa s nimi aspoň pozdraviť pred štartom,zhodnotiť aktuálnu formu a len tak pokecať. Takto som sa počas prezentácie zhováral aj ja s Patrikom Kurilom, netušiac že onedlho bude všetko iné...