www.welovecycling.com

Články v kategórii 'Banska Stiavnica' (13 článkov)

Tip na výlet: Po Slovensku s minikaravanom alebo aký je „vanlife“ s bicyklami

11.09.2020 4 576 4 48

Ponuka dostať obytné auto na predĺžený víkend sa jednoducho neodmieta, nám prišla od Happy Nomad. Ihneď sme s priateľkou vymýšľali, kam vyrazíme.
Video: Štiavnické vrchy a Helligon Flow Trail

09.11.2018 5 852 13 32

Okolie Banskej Štiavnice je ako stvorené pre cyklistiku vďaka množstvu pekných ciest, chodníčkov a zvážnic. Nechýba krásne prostredie, ktoré dopĺňajú tradičné tajchy.
Štiavnické vrchy – raj pre milovníkov cyklistiky

PR 28.06.2018 6 887

Ani sme sa nenazdali a nedávno sme opäť privítali leto, ktoré sa pre väčšinu z nás spája s príjemným obdobím dovoleniek. Ak pre svoju rodinu či priateľov hľadáte pekné miesto na Slovensku, kde strávite tú tohtoročnú, máme pre vás jeden typ.
Downhill race Banská Štiavnica 2016

24.08.2016 4 878 4

Už tretí rok sa schádzajú priaznivci zjazdu na horských bicykloch v Banskej Štiavnici, aby si zmerali sily v tejto kráľovskej disciplíne. Tento rok sa organizátori rozhodli usporiadať pretek v  auguste z dôvodu výstavby novej trati. Nová trať sa nachádza v kameňolome Šobov, je dlhá približne 2 km a v porovnaní s predchádzajúcou sa dá hovoriť o zjazdovej trati, ktorá obsahuje 2 rockgardeny, 14 skokov a viacero klopených a neodklopených zákrut.
Tip na výlet: Bikom po Štiavnických vrchoch

08.06.2016 11 242 16 28

Sezóna v plnom prúde, MTBIKER centrum otvorené, roboty však stále akosi rovnako – veľa, a preto som sa s mojou nastávajúcou rozhodol, že nejaký ten oddych by padol vhod. Po testovacom Canyon víkende v nedeľu popoludní sme sa konečne dočkali vytúženej, aj keď krátkej dovolenky, naložili testovacie Heliony do auta a zamierili smer Hodruša – Hámre, hotel Salamandra.
Reportáž: Štiavnické Gold Race

06.08.2014 3 586 2 7

Po štyroch rokoch sa v „zlatých“ Štiavnických vrchoch opäť maratónovalo, keď sa uplynulú sobotu v Banskej Štiavnici konal MTB maratón Štiavnické Gold Race, ktorý nadviazal na tradíciu známeho Štiavnického horského cyklomaratónu. Nový tím organizátorov si pre účastníkov pripravil trate s dĺžkou 77, 47 a 33 kilometrov po kopcoch prekopaných množstvom baníckych šácht a štôlní.
Bicyklom po Slovensku okolím Banskej Štiavnice Veľkým hodrušským okruhom

11.06.2014 5 596 7 22

Leto 2013 sa blížilo svojmu koncu a my sme sa s kamerou vybrali na bajkerské skusy do okolia Banskej Štiavnice. Prvý z dvoch dní sme jazdili v okolí Vyhní, kde nás Pivovarský okruh zaviedol ku krásnemu singláču. Druhý deň sme mali času trošku viac, zahrabali sme sa do máp, článkov a internetu. Vybrali sme si to najdlhšie a najťažšie čo tu majú. Veľký hodrušský okruh. Cestou sme si dohodli stretnutie s Jankom Urekom - spoluautorom tratí Bajkom k tajchom. Čo sme sa od neho dozvedeli a ako bolo na trase si môžete pozrieť v tomto videu.
Reportáž z Downhill Race Banská Štiavnica

02.05.2014 4 857 6

Dážď, dážď, dážď … posledné dva dni pred pretekmi stále výdatne pršalo. Deň pred pretekmi to
vyzeralo všelijako, len nie najlepšie, trať pripomínala sveťák u protinožcov v Cairns. Po
poobediach sa pomedzi jemné mrholenie dala pripravovať trať na preteky, dúfajúc, že v nedeľu sa počasie umúdri a trať ako-tak vyschne.
Pozvánka: Downhill race Banská Štiavnica

PR 10.04.2014 3 338 3

Geoclub Racing team Vás pozýva na zjazdový závod v Banskej Štiavnici. Akcia sa koná v nedeľu 27.4.2014
Banská Štiavnica cyklistické sústredenie

30.04.2012 4 820 6 0

V rámci prípravy na cestu okolo sveta sa uskutoční cyklistické sústredenie v Banskej Štiavnici. Plánované je v termíne 7.6.2012 – 10.6.2012. Príprava na cestu okolo sveta a cyklistika v krásnom prostredí Štiavnických kopcov. Preži štyri dni v príjemnej spoločnosti a pojazdi si na bicykli v rámci príprav na cestu s projektom World Bike Travel.
DEMA Banskoštiavnický horský cyklomaratón

06.08.2010 2 233 0

Radi by sme vás pozvali na DEMA Banskoštiavnický horský cyklomaratón, ktorý sa uskutoční v sobotu 7.8.2010 v peknom prostredí okolia Banskej Štiavnice.
Opäť je pripravený 30km okruh, ktorý sa pre zvýšenie atraktívnosti pôjde v opačnom smere ako po minulé roky. Pretekári si môžu zvoliť spomedzi troch tratí: 30km s prevýšením 875m (1 okruh), 60km s prevýšením 1750m (2 okruhy) alebo 120km s prevýšením 3500m (4 okruhy). Celkovo bude vyhodnocovaných 17 kategórií.
Cica nežer! Skús cyklomaratón!

09.08.2006 1 266 14 0

Pripadám si tučný. Žiadne plecia, veľká riť. Spoznáte ma ľahko: postava ako pivová fľaša, miesto štopľa plešina. Výzva Edity Šipeky „Cica nežer!“ ma dráždila stále viac. Bicykel by mi mohol pomôcť...

1. Najkrajšie stúpania – Kasárne Javorníky alebo moja top lokalita na cesťák (8 661)
  3. Tip na výlet: Hrebeňom z Inovca – jednoducho skvelé MTB (8 631)
  4. Reportáž: Istrofinal Snežnický MTB maratón - podujatie s technickými úsekmi a singláčmi (6 467)
  6. Reportáž: Kráľovský maratón – majstrák v štýle poctivého MTB (6 174)
  7. Ako si poradiť so zablateným bicyklom a nenarobiť sa pri tom (6 110)
  9. Test: Canyon Spectral CF 8.0 - nie je enduro ako enduro (5 307)
  10. MTBIKER shop: Výpredaj testovačky, zberateľské tričko, 2021 už klope (5 050)