Najnovšie články z kategórie Banska Stiavnica

Objavovanie Štiavnických vrchov na bicykli

Vstúpte do sveta prírodného bohatstva a zmyselných výhľadov, ktoré Štiavnické vrchy ponúkajú, a poďte stráviť víkend s nami a na bicykli v tomto fascinujúcom kúsku Slovenska.
Tip na výlet: 4-dňovka na Barborskej - splnený sen s vôňou dobrodružstva

Mal som to naplánované už dávno, prejsť Barborskú cestu, bez ašpirácií na akýkoľvek rekord, jednoducho to len poctivo odšliapať a užiť si pár dní.
Tip na výlet: Objednaj hotel a spoznávaj

Sezóna sa pomaly blíži k svojej druhej polovici, ty si unavený zo stereotypu a jazdenia stále tých istých trás? Tento jednoduchý recept určite pomôže.
Tip na výlet: Okolie Banskej Štiavnice - ako jeden tím, a to doslova

V tomto tipe na výlet vám priblížim náš cyklokemp tímu Beer Inside Team, ktorý možno niektorí z vás poznajú aj vďaka MTB podujatiu Jarný Šprint Bystrička.
Video: Tip na výlet - Sitno a okolie Banskej Štiavnice

Je Sitno stúpanie aj na cestný bicykel a aký zaujímavý okruh v Štiavnických vrchoch absolvovať?
Tip na výlet: Po Slovensku s minikaravanom alebo aký je „vanlife“ s bicyklami

Ponuka dostať obytné auto na predĺžený víkend sa jednoducho neodmieta, nám prišla od Happy Nomad. Ihneď sme s priateľkou vymýšľali, kam vyrazíme.
Video: Štiavnické vrchy a Helligon Flow Trail

Okolie Banskej Štiavnice je ako stvorené pre cyklistiku vďaka množstvu pekných ciest, chodníčkov a zvážnic. Nechýba krásne prostredie, ktoré dopĺňajú tradičné tajchy.
Štiavnické vrchy – raj pre milovníkov cyklistiky PR článok

Štiavnické vrchy – raj pre milovníkov cyklistiky

Ani sme sa nenazdali a nedávno sme opäť privítali leto, ktoré sa pre väčšinu z nás spája s príjemným obdobím dovoleniek. Ak pre svoju rodinu či priateľov hľadáte pekné miesto na Slovensku, kde strávite tú tohtoročnú, máme pre vás jeden typ.
Downhill race Banská Štiavnica 2016

Už tretí rok sa schádzajú priaznivci zjazdu na horských bicykloch v Banskej Štiavnici, aby si zmerali sily v tejto kráľovskej disciplíne. Tento rok sa organizátori rozhodli usporiadať pretek v  auguste z dôvodu výstavby novej trati. Nová trať sa nachádza v kameňolome Šobov, je dlhá približne 2 km a v porovnaní s predchádzajúcou sa dá hovoriť o zjazdovej trati, ktorá obsahuje 2 rockgardeny, 14 skokov a viacero klopených a neodklopených zákrut.
Tip na výlet: Bikom po Štiavnických vrchoch

Sezóna v plnom prúde, MTBIKER centrum otvorené, roboty však stále akosi rovnako – veľa, a preto som sa s mojou nastávajúcou rozhodol, že nejaký ten oddych by padol vhod. Po testovacom Canyon víkende v nedeľu popoludní sme sa konečne dočkali vytúženej, aj keď krátkej dovolenky, naložili testovacie Heliony do auta a zamierili smer Hodruša – Hámre, hotel Salamandra.
Reportáž: Štiavnické Gold Race

Po štyroch rokoch sa v „zlatých“ Štiavnických vrchoch opäť maratónovalo, keď sa uplynulú sobotu v Banskej Štiavnici konal MTB maratón Štiavnické Gold Race, ktorý nadviazal na tradíciu známeho Štiavnického horského cyklomaratónu. Nový tím organizátorov si pre účastníkov pripravil trate s dĺžkou 77, 47 a 33 kilometrov po kopcoch prekopaných množstvom baníckych šácht a štôlní.
Bicyklom po Slovensku okolím Banskej Štiavnice Veľkým hodrušským okruhom

Leto 2013 sa blížilo svojmu koncu a my sme sa s kamerou vybrali na bajkerské skusy do okolia Banskej Štiavnice. Prvý z dvoch dní sme jazdili v okolí Vyhní, kde nás Pivovarský okruh zaviedol ku krásnemu singláču. Druhý deň sme mali času trošku viac, zahrabali sme sa do máp, článkov a internetu. Vybrali sme si to najdlhšie a najťažšie čo tu majú. Veľký hodrušský okruh. Cestou sme si dohodli stretnutie s Jankom Urekom - spoluautorom tratí Bajkom k tajchom. Čo sme sa od neho dozvedeli a ako bolo na trase si môžete pozrieť v tomto videu.