Najnovšie články z kategórie Banska Stiavnica

Reportáž z Downhill Race Banská Štiavnica

Dážď, dážď, dážď … posledné dva dni pred pretekmi stále výdatne pršalo. Deň pred pretekmi to
vyzeralo všelijako, len nie najlepšie, trať pripomínala sveťák u protinožcov v Cairns. Po
poobediach sa pomedzi jemné mrholenie dala pripravovať trať na preteky, dúfajúc, že v nedeľu sa počasie umúdri a trať ako-tak vyschne.
Pozvánka: Downhill race Banská Štiavnica PR článok

Pozvánka: Downhill race Banská Štiavnica

Geoclub Racing team Vás pozýva na zjazdový závod v Banskej Štiavnici. Akcia sa koná v nedeľu 27.4.2014
Banská Štiavnica cyklistické sústredenie

V rámci prípravy na cestu okolo sveta sa uskutoční cyklistické sústredenie v Banskej Štiavnici. Plánované je v termíne 7.6.2012 – 10.6.2012. Príprava na cestu okolo sveta a cyklistika v krásnom prostredí Štiavnických kopcov. Preži štyri dni v príjemnej spoločnosti a pojazdi si na bicykli v rámci príprav na cestu s projektom World Bike Travel.
DEMA Banskoštiavnický horský cyklomaratón

Radi by sme vás pozvali na DEMA Banskoštiavnický horský cyklomaratón, ktorý sa uskutoční v sobotu 7.8.2010 v peknom prostredí okolia Banskej Štiavnice.
Opäť je pripravený 30km okruh, ktorý sa pre zvýšenie atraktívnosti pôjde v opačnom smere ako po minulé roky. Pretekári si môžu zvoliť spomedzi troch tratí: 30km s prevýšením 875m (1 okruh), 60km s prevýšením 1750m (2 okruhy) alebo 120km s prevýšením 3500m (4 okruhy). Celkovo bude vyhodnocovaných 17 kategórií.
Cica nežer! Skús cyklomaratón!

Pripadám si tučný. Žiadne plecia, veľká riť. Spoznáte ma ľahko: postava ako pivová fľaša, miesto štopľa plešina. Výzva Edity Šipeky „Cica nežer!“ ma dráždila stále viac. Bicykel by mi mohol pomôcť...
Ako som prežil svoj prvý cyklomaratón

Neviem kde sa v mojej hlave zobrala myšlienka skúsiť si cyklomaratón, ale stalo sa tak a ja som začal sledovať kalendár pretekov. Bola to len otázka času kedy sa na nejaký vyberiem. Voľba padla na akciu s názvom DEMA Banskoštiavnický maratón.