Najnovšie články z kategórie Bicykel

Novinka: Liv Pique 29 pre rok 2020 - celoodpružený XC model pre dámy

Výrobca Liv, ktorý má svoje korene v cyklistickom gigantovi Giant, predstavil unikátny rad horských bicyklov, uspôsobených práve pre ženy s označením Pique 29.
Video: Pruženie na cestnom bicykli - Wilier Cento10NDR

Pohodlie sa ako základná vlastnosť derie stále do popredia a to aj na výrazne športových modeloch. Dôkazom toho je aj tento Wilier s originálnym konceptom ACTIFLEX.
Test: Superior FLY 24 – niečo špeciálne aj pre deti

Česká značka Superior investuje nielen do elitných XC pretekárov, ale v plnej miere sa venuje aj špeciálnej sérii pre deti. Dostať dnes deti od počítačov a televízií vyžaduje osobitný prístup.
Test: Basso Venta - neprehliadnuteľný tyrkysový elegán

Bicykle Basso na našich cestách moc nevidieť. Pritom sa jedná o stroje, ktoré vďaka výnimočnej farbe len tak neprehliadnete!
Test: Sedlo Selle San Marco Mantra – čerešnička na torte vo vašej výbave

Na bicykli sú tri kontaktné komponenty, ktoré výrazne ovplyvňujú prvotný pocit a celkový zážitok z jazdy. Práve sedlo hrá v tejto trojici hlavnú úlohu a možnosti výberu sú dnes prakticky neobmedzené.
Test: Bianchi Infinito CV Disc 2019 – keď sa splní jeden sen

Ako prvý na Slovensku som mal možnosť jazdiť túto novinku pre rok 2019 a po 7 000 km prinášam svoje pocity, a tiež pohľad na niektoré pre mňa nové technológie.
Enduro a all-mountain - na čo sa zamerať pri výbere bicykla

V posledných rokoch rastie popularita all-mountain a enduro segmentu obrovským tempom. Čoraz väššie množstvo cyklistov sa pri prechode na tieto disciplíny stretáva s otázkou výberu vhodného stroja. Práve pre nich sú určené nasledujúce riadky.
Superior XP 969 - maratónec, ktorý vás prinúti vydať zo seba viac

Karbónove hardtaily sa pre svoju nízku hmotnosť stále tešia veľkej obľube medzi horskými cyklistami. Nám do redakcie prišiel na test jeden taký švihák od známeho českého výrobcu Superior. Ak vás zaujíma viac, čítajte ďalej.
Keď je pre mňa zdravie na prvom mieste alebo prečo som si vybral Lapierre Sensium

Hobby jazdci hľadajú na svojich výjazdoch pohodlie a želajú si, aby im kilometre ubiehali jedna radosť. Filozofia modelu Sensium stojí práve na týchto dvoch základných pilieroch – pohodlie rámu a vytrvalostná geometria.
Video: Felt Edict 1 - spoločník na preteky a do hôr

Tento stroj ste mohli vidieť už vo viacerých videách z akcií a dnes sa na neho pozrieme trochu bližšie.
Test: Ghost FR AMR 6.7 – tu už končia výhovorky

Ghost FR AMR 6.7 patrí svojím zovňajškom a osadením medzi najdrsnejšie enduro bicykle. Na to, či je skutočne taký prísny ako vyzerá, sa pozrieme v teste nižšie.

Video: Základné rozdiely medzi gravel a endurance bicyklami

Popularita gravel a endurance bikov ťaží najmä z väčšej univerzálnosti a možnosti užiť si jazdu aj na horších cestách. Viete však aký je rozdiel medzi týmito dvomi kategóriami?