Najnovšie články z kategórie Bikeundtrimm

Bike und Trimm 2005 - 5 z 5

A aby sme dokončili fotoseriál z výstavu v Rakúskom Salzburgu (teda v nejakom mestečku pri Salzburgu), v tejto časti máte možnosť nakuknúť na Crank Brothers, Fox, Wheeler, Giant, Simplon, Scott a novinky v designoch a doplnkoch Kellysu. Inak sa ospravedlňujem za nízku kvalitu fotiek, chyba je vo fotografovi, lebo som mal požičaný Mihiho foťák (díky!), s ktorým som sa ešte úplne neskamarátil :)
Bike und Trimm 2005 - 4 z 5

Pokračujeme v našom mini-foto-seriáli. Dnes uvidíte Focus, KTM, ITM, Shimano, SRAM, DT, Corratec, Rock Shox, Avid a Kuotu
Bike und Trimm 2005 - 3 z 5

Pokračujeme tretím dielom. Dnes budete mať možnosť vidieť novinky Trek, Bontrager, Gary Fisher, Ridlet, Checker Pig, Look, Cervelo, BMC a Marzocchi
Bike und Trimm 2005 - 2 z 5

Dnes to bude ďalších 43 fotiek, konkrétne Merida, Hayes, Manitou, FORT, Scott, Ghost a iné značky s lokálnou i globálnou pôsobnosťou :)
Bike und Trimm 2005 - 1 z 5

Vo štvrtok som dostal pozvanie od Kellysu, či nepôjdem na otočku do Salzburgu na bikovú výstavu. Neváhal som a dobre som spravil: výstava skutočne na úrovni, čo to som pofotil a cca 200 fotiek vyberám... Dnes to bude Kelly's, Felt, Merida, FSA, BBB i ďalšie chuťovky...