Najnovšie články z kategórie Biky

Biky fóristov: Ako sa stavia sen, Dudov sen

Jedného krásneho letného rána som na Bielom Kríži stretol Igora z VeloCity, ktorý sa ma mimochodom spýtal, kedy sa chystám ten svoj historický kus biku vymeniť za nový.
Biky fóristov: Fondriest TF2 1.0

Väčšina z nás, čo sme z kategórie MTB pozitív, sa k cestnému bicyklu dopracujeme zväčša tak, že si tzv. cesťák zadovážime len ako doplnok k horskému bicyklu so zámerom naháňania prvých jarných kilometrov. Prípadne ide len o uspokojenie potreby pohybu na dvoch kolesách, ak sú v teréne nevhodné podmienky.
Biky fóristov: Canyon Spectral AL 8.0 EX

Po rokoch nastal čas na zmenu. Môj zadok dlhé roky spoznával stredovek a povedal dosť. Kúpa nového biku je vždy veda, takáto chvíľa predsa len neprichádza často. Každá skúsenosť vtedy môže pomôcť, tak možno nejakú hodnotu prinesú aj tie moje.
Biky fóristov: Bimjeam vs. Kona Process 111 –  jeden bike na všetko

Biky fóristov: Bimjeam vs. Kona Process 111 – jeden bike na všetko

Túžba po novom bicykli je u cyklistu, ako iste poznáte, nekonečný kolobeh a táto diagnóza sa nevyhla ani mne. Po sezóne a pol slintania a laborovania nad novými celoodpruženými rámami zvíťazilo srdce nad rozumom a stal som sa hrdým majiteľom staršej generácie celoodpruženého „light enduro“ trailbiku - Kona Process 111. Tu sa však moja cesta za ideálnym „one for all“ bikom ani zďaleka neskončila a dlhoplánovaným výsledkom je bicykel, ktorý má len málo spoločného s orginálom a na tvári nejdeného bikera vystrúha nechápavý pohľad. Prečo je tomu tak a čo ma viedlo k takejto radikálnej zmene osadenia, sa vám pokúsim ozrejmiť v nasledujúcich odstavcoch.
Neprehliadnite: Sekcia ukradnuté bicykle

Za posledné roky sa ceny nie len top modelov vyšplhali do závratných výšok, ale aj ukradnutý starší bicykel za 500 eur vie majiteľa riadne nahnevať. Už dávno neplatí, že vám bicykel ukradnú len spred obľúbeného pohostinstva počas výjazdu, zlodeji zachádzajú ďalej a nemajú problém odcudziť bicykle z domu, bytu, pivnice či dokonca z balkóna.
Biky fóristov: Canyon Spectral AL 7.9 - Môj prechod z kolies 26" na 29"

Keď tak prezerám fórum a vaše bicykle, všimol som si, že celkom sa nám tu začal “množiť“ Canyon. Mali sme tu článok o Canyon Torque, Nerve, Grand Canyon... keďže tiež patrím do “community of passionate cyclist“ (komunita vášnivých cyklistov) ako sa píše na krabici od bicykla, rozhodol som sa, že pridám aj ja krátku recenziu. Tento raz to bude Spectral AL na 29" kolesách.
Biky fóristov: Moje prvé skúsenosti na fatbiku Salsa Beargrease

Fatbike som si prvýkrat vyskúšal minulý rok v lete. Požičal som si český Duratec Snowdoor a obehol som s ním Cerovú dráhu v Bratislave (ako obyčajne - oboma smermi). Komfort a jazdné vlastnosti ma prekvapili. Vzhľadom k jeho výzoru by som čakal oveľa ťažkopádnejší bicykel a namáhavejšie šliapanie. Musím povedať, že okrem toho, že sa to „dalo“, som bol aj nadšený. Široké plášte samé spracujú mnohé nerovnosti terénu, pri ktorých je na trail alebo AMEN biku potrebné situáciu už „riešiť“.
Biky fóristov: AdMich a Merida Oné Fifti - fulla do pohody aj nepohody

Nie som dupač ani extra maniak, no bicykel je dôležitou súčasťou môjho života – hlavne ako doplnkový šport. Keď som si prezeral MTBIKER a videl tunajšie fotky a videá, začala vo mne rásť myšlienka na kúpu “fulla“. Samozrejme to trvalo dlhšie, kým som si našetril, ale medzitým som študoval recenzie, značky, systémy odpruženia. V Októbri 2013 prišiel deň D. Zozbieral som všetky dostupné eurá a kúpil som si vyhliadnutú Meridu One-Forty 900 2013. O tom ako sa mi s ňou jazdí a čo som na nej vylepšil, sa rád podelím na nasledujúcich riadkoch...
Biky fóristov: Quidoo & Merida Ninety Nine XT-D (2012)

Slavo ma oslovil, aby som napísal pár teplých slov o mojom bajku. Počasie rozdáva karty len pre najvytrvalejších hráčov, takže tu máme uhorkovú sezónu, ktorá zvládne aj jeden mainstreamový bajk ako je moja Merida 99. Začnem netradične záverom.
Biky fóristov: Marinada a jeho Da Bomb Cherry bomb

Zdravím všetkých bikerov. Moje meno je Mário, nick Marinada a napísal som niečo málo o tom, ako som sa zaľúbil do MTB.
Biky fóristov: Mišo Petrovič a jeho bike príbeh

Ahojte, volám sa Mišo, slovenčina mi nikdy nešla najlepšie, literatúra ma nikdy extra nebavila a aj napriek tomu som zmaturoval na jednotku (buďte si istý, že nieste prvý kto tomu nedokáže uveriť) :D preto ma ospravedlňte ak v článku nájdete nejakú chybu. Po prečítaní drashovho článku o jeho bajku som si povedal že, by som mohol napísať niečo podobné aj ja, tak prajem príjemné a dúfam že aj zaujímavé čítanie.
Biky fóristov: Drashov nemec alebo od PC k bajkovaniu

Je rok 2011. Ako vždy, prídem zo školy domov, kabelu hodím do kúta a sadnem za počítač. Ešte ani nenabehnú všetky programy, už spúšťam World of Warcraft. Od tretej triedy sa toto konalo rok čo rok, bez väčšej zmeny. "Gulička", čo celý deň sedí za počítačom a zo školy nosí gule, ak sa zadarí, tak poznámky za správanie od učiteľov. Niečo je ale iné, zapípa mi skype. Marco Polo píše "Neskočíme okolo Sĺňavy?". Ach, tá zmes pocitov - už týždeň chodíme po vonku. Od doby, čo si kúpil svoj nový Cube, je to každodenná rutina. Dokončím rozrobený quest, vypnem počítač. Mama na mňa hodí ten pohľad, čo už sedem dní na mňa hádže. Pokrčím ramenami, vytiahnem starú BMX a mierim ku Krajinskému mostu, kde sa následne s Marcom stretnem.