Najnovšie články z kategórie Bratislava

Prejazd cyklotrasy Eurovelo6 z Ostrihomu do Bratislavy na cargo bicykli

Predĺžený víkend na začiatku júla som strávil v dedinke kúsok severne od Budapešti, na pravom brehu Dunaja. Keďže môj bicykel Yuba Mundo bol práve v servise, požičal som si na otestovanie nákladnú trojkolku Fanotec FT-9005. Cestou tam sa odviezla v kufri 9-miestneho auta (keďže je to skladačka), no cestou späť táto možnosť nebola. Preto som sa rozhodol, že odskúšam "cargo bike touring" a do Bratislavy dôjdem po vlastnej osi po medzinárodnej cyklotrase Eurovelo 6.
PRO CYCLING - servis a predajňa bicyklov v Bratislave so zameraním na značky Bianchi a Corratec PR článok

K predaju bicyklov, komponentov a doplnkov neodlučiteľne patrí aj servis. Okrem klasického servisu bicyklov blízko petržalskej hrádze, poskytuje PRO CYCLING aj záručný a pozáručný servis vidlíc Manitou, bŕzd Hayes a kolies SunRingle. Nájdete nás blízko petržalskej hrádze alebo na procycling.sk.
Reportáž: Kaktus bike Bratislavský MTB maratón - sem-tam blatová kaluž

Športový klub Devínska Kobyla minulý víkend zdarne pripravil už štvrtý ročník preteku - Kaktus bike Bratislavský MTB maratón.
Trail Biely kríž - Nová vetva

Norbert Karnay a jeho podarené video o novej vetve BK trailu. A nech takýchto singláčov vzníká po Slovensku čo najviac, držíme palce aj pri ďalšom stavaní...
VeloCity – Predaj a servis bicyklov pri Železnej Studničke v Bratislave PR článok

VeloCity – Predaj a servis bicyklov pri Železnej Studničke v Bratislave

Sme mladá predajňa v Bratislave, sídlime pri Železnej Studničke, konkrétne na Lamačskej ceste 8. Ponúkame širokú ponuku služieb - od predaja po servis bicyklov. Chcete si kúpiť nový bike? Ako jediný máme v ponuke všetky typy bicyklov od renomovaných výrobcov: horské, cestné, krosové, fatbiky, elektrobiky a dokonca aj tandemové bicykle. Mysleli sme aj na najmenších a dostupné sú samozrejme odrážadlá, kolobežky a detské bicykle vo veľkostiach od 20" do 24".
Pozvánka: Kaktus bike Bratislavský MTB maratón

Srdečne vás pozývame na 4. ročník vytrvalostných pretekov horských bicyklov v Malých Karpatoch v oblasti Devínska Kobyla, ktorý sa bude konať 11.6.2016 so štartom v bratislavskej mestskej časti Karlova Ves.
VeloCity Bratislava – predajňa a kvalitný servis PR článok

VeloCity Bratislava – predajňa a kvalitný servis

Toto nie je len úplne bežná predajňa bicyklov. Okrem širokého sortimentu značiek ako Cannondale, Focus, Merida, GT, Santa Cruz, GoCycle, Kellys, Early Rider ponúka aj kvalitný servis. Motto „na ceste do lesa“ tiež nie je len fráza, pretože zo Železnej Studničky je to do terénu naozaj kúsok, takže netreba nový bike nakladať a vykladať z auta, ale môžete ísť rovno jazdiť.
Haibike SDURO AllMtn Plus 2016 - zvýšenie adrenalínu na horských terénoch PR článok

Haibike SDURO AllMtn Plus 2016 - zvýšenie adrenalínu na horských terénoch

Centrum Svet elektrobicyklov – ebajk, poctila príchodom horúca novinka od prestížneho nemeckého výrobcu elektrobicyklov Haibike - SDURO AllMtn Plus 2016. Ide o špecialitku pre horských nadšencov cyklistiky, ktorá vďaka elektromotoru a novým kolesám, posúva hranice ešte ďalej, ako ste vôbec snívali.
Otvorenie predĺženia Krasňanského single trailu a testovačka bicyklov Trek, Giant a Lapierre PR článok

Pozývame vás na otvorenie novovybudovaného pokračovania Krasňanského singletrailu a testovačku bicyklov Trek, Giant a Lapierre. Už cez víkend 7. a 8. mája 2016 pri Horárni v Krasňanoch v Bratislave.
Ebajk – produkt aj pre rodinu cyklistu PR článok

Ebajk – produkt aj pre rodinu cyklistu

Aj keď sa to na prvý pohľad nezdá, aj aktívnemu cyklistovi dokáže elektrobicykel spríjemniť život. Že ako? Tým, že vezmete ženu, deti, či kamošov nešportovcov so sebou na bikovačku a užijete si čas s tými, ktorých nemôžete mať bežne na výlete, lebo majú inú, slabšiu kondíciu.
Reportáž: DownMall Tour Bratislava - atmosféra, ktorú sa oplatilo zažiť

Čím lepším začať sezónu ako super akciou v nákupnom stredisku. Samozrejme, nemyslíme akcie pre nákupných maniakov, ale poriadnu dávku adrenalínu v podobe pretekov v nákupnom stredisku v Bratislave, ktoré hostilo historicky prvý pretek série DownMall Tour na Slovensku.
DownMall Tour 2016 v Bratislave - výber z videí

V sobotu sa v bratislavskom nákupnom centre Central jazdilo na bikoch predposledné kolo série DownMall Tour 2016. Akcia prilákala približne 2 000 divákov a bolo sa veru na čo pozerať.