Najnovšie články z kategórie Bratislava

Mestský zjazd v Bratislave prerušili výtržníci, spodná časť trate bola zničená, a nieje možné pokračovať

Zdroj Denník N: 19:19 Medzi divákmi cyklopretekov, počas ktorých zaútočili maskovaní extrémisti, bol aj Ondrej. „Sledovali sme trať, zrazu sme zbadali, ako k nám idú neonacisti,“ hovorí. „Ľudia spanikárili a začali utekať smerom k hradu, deti plakali a kričali, extrémisti s kuklami na hlavách bežali ku nám. Chceli sme im ujsť ale zo strany Zámockej ulice prichádzali ďalší, takže nás obkľúčili.“ V tej chvíli dobehli policajti.
Pozvánka: Kaktus bike Bratislavský MTB maratón

Už tento víkend sa uskutoční Kaktus Bike Bratislavský MTB maratón, ktorého súčasťou budú aj detské preteky. Registrovať sa môžete ešte stále za zvýhodnené štartovné do 11.6.2015.
Hľadá sa majiteľ horského biku značky DONNAY

Obvodné oddelenie Policajného zboru Bratislava Petržalka Juh vykonáva preverovanie za účelom zistenia majiteľa nájdenej veci: Horský bicykel zn. DONNAY, striebornej farby, v. č.: 26QX810162, ktorý bol nájdený dňa 12.04.2015 v čase o 08.00 h na Holíčskej 13, na 11. poschodí v spoločnej chodbe.
Lávky spoja dve krajiny

Lávkami pre peších a cyklistov chystá Bratislavský samosprávny kraj spojiť slovenské obce na Záhorí s Rakúskom. Zámer spájania vítajú starostovia všetkých obcí na našej strane Moravy a podporujú všetci starostovia západných mestských častí Bratislavy.
Obrazom: Ako bolo na prvých šiestich ročníkoch 1. zimného MTB maratónu na Slovensku

Minulý rok sa 1. Zimný MTB maratón premenoval na SLOVAK WINTER MTB & RUNNING TROPHY a pod týmto názvom vystupuje aj tento rok. Pozrite sa videoklipy, ktoré zachytávajú atmosféru každého z doterajších ročníkov. Aj podľa toho môžete odhadnúť koľko a či vôbec bude nejaký sneh na 7. ročníku, ktorý sa pôjde už 17. 1. 2015. Podľa počasia a predpovede sa zdá, že sneh nebude, ale počasie je bláznivé a možno nás ešte príjemne prekvapí :).
Tip na výlet: Po horských chatách v Beskydách

Prudké výšľapy, náročné technické zjazdy, záplava koreňov a kameňov, nekonečné traily, to sú Beskydy. Srdce každého poriadneho bajkera pri výjazdoch v týchto končinách zaplesá. Nečakajte žiadne pohodové vozenie sa, nečakajte veľké rýchlosti do kopca alebo z kopca, čakajte len tuhý boj o každý kilometer a každý výškový meter. Moja trasa mala síce len niečo cez 50 km, ale prevýšenie bolo viac ako 2000 metrov. Profil spolu s náročným terénom spôsobil, že priemerná rýchlosť len zľahka prekročila 10 km/h a to nemôžem povedať, že by som sa na bajku flákal :).
Pozvánka: SLOVAK WINTER MTB & RUNNING TROPHY

Už sa pomaly blíži 7. ročník výborného zimného maratónu, ktorý sa uskutoční v sobotu 17. januára 2015. Organizátori pripravili trať dlhú 29km pre MTB, ale na svoje si prídu aj bežci. MTBiker.sk ako dlhoročný mediálny partner opäť prináša súťaž o 2x 2 štartovné. Tak neváhaj, prečítaj propozície, zapoj sa do súťaže a vidíme sa spolu na Železnej Studienke.
Cyklotrasu JURAVA otvorili slávnostnou cyklojazdou

Viac ako 400 cyklistov v nedeľu 19.10. 2014 prešlo po novootvorenej cyklotrase JURAVA, ktorá spája Svätý Jur, Raču a Vajnory. Cyklotrasa je súčasťou systému cyklomagistrály, ktorá prepája obce a mestá v malokarpatskej oblasti. Financovaná bola v rámci Operačného programu Bratislavský kraj a výška nenávratného finančného príspevku predstavuje cca 614-tisíc €.
Veľká Rača - single celý čas

Keď sa počasie konečne umúdrilo a doprialo nám pár dní, ktoré sme sa rozhodli venovať túlaniu po horách, vybrali sme si kúty, relatívne malo poznané a predsa neďaleké. Zlákala nás neobyčajne zachovalá príroda, svet tichých dolín, hlbokých lesov - ale hlavne - úzkych singláčov...
Ako ste určite pochopili, Kysuce nemajú iba jednu jedinú tvár. Ponúkajú ich stovky, každú inú a ani jedna nie je rovnaká ako predošlá. Korene, kamene, úseky čo majú flow. Kto raz objaví ich čaro, bude sa sem rád vracať!
Najlepšou architektonickou stavbou je Cyklomost slobody

Cyklomost slobody, ktorý spája bratislavskú Devínsku Novú Ves s rakúskym Schlosshofom, získal cenu verejnosti v architektonickej súťaži CE?ZA?AR 2014. Cena sa udeľuje dielu s najvyšším počtom hlasov zo všetkých kategórií.
Projekt: Trail Bielý kríž pri Bratislave

Tí ktorí nebajkujú len výlúčne po hrádzi, alebo do sedla horského bicykla nesadli prvýkrát minulú sobotu nemohli si nevšimnúť zmeny tu a tam v slovenských lesoch. Nie, nemám na mysli výrub a devastáciu lesov, ale nové cesty pre horské bicykle.
Rozhovor: Švihaj šuhaj - cyklokuriérska služba v Bratislave a Košiciach

Rýchlosť a ekológia pri preprave hrá prím čoraz viac a preto prinášame rozhovor s najekologickejšími kuriérmi, ktorí doručujú zásielky v Bratislave a Košiciach ako inak na bicykli a ako inak za každého počasia.