Najnovšie články z kategórie Canyon

Test: Canyon Exceed CFR Team – XCO raketa pre tých najnáročnejších

Koncom augusta predstavil výrobca Canyon novú verziu pretekárskeho stroja Exceed CFR team. S rámom o hmotnosti 835 gramov sa zaradil medzi najľahšie bicykle na okruhoch svetového pohára. Ako dopadol v teste?
Test: Canyon Spectral CF 8.0 - nie je enduro ako enduro

Ako reálne jazdí tento výborne vybavený bike, hodí sa na klasické enduro, trail alebo do bikeparkov?
Novinka: Canyon predstavil ešte ľahší model Exceed PR článok

Novinka: Canyon predstavil ešte ľahší model Exceed

Značka Canyon je jedným zo svetových lídrov horskej cyklistiky a dôkaz o tom prináša aj v rámci kolekcie MY21, v ktorej sa objaví prepracovaný Exceed vo viacerých vyhotoveniach.
Test: Canyon Grail AL 7.0 - 100 % gravel jazda

Môj prvý gravel mi umožnil objaviť čaro novej dimenzie jazdenia. Chytilo ma to a ako to už býva, začal som sa pozerať po biku, ktorý by sa mi páčilo mať doma. Voľba padla na Canyon Grail.
Test: Canyon Neuron 7.0 AL – prepracovaná trailová stálica pre rok 2020

Pre túto sezónu prepracovali nemeckí inžinieri hliníkový Neuron na obraz hodnotnejších karbónových súrodencov. Či sa vydali správnym smerom, som na domácich trailoch zisťoval posledných pár týždňov.
Canyon cestná kolekcia 2020 - posuňte sa na vyššiu úroveň PR článok

Canyon cestná kolekcia 2020 - posuňte sa na vyššiu úroveň

Či už túžite po aerodynamických krivkách, po nízkej hmotnosti alebo po univerzálnom bicykli na cesty aj mimo nich, Canyon má v ponuke na rok 2020 pre každého niečo.
Horské modely Canyon 2020 - pre každého niečo PR článok

Horské modely Canyon 2020 - pre každého niečo

Vybaviť sa cenovo dostupným modelom s kvalitným osadením je základným krokom k spokojnosti horského cyklistu. V ponuke Canyon nájdete modely od základných univerzálov až po pretekárske špeciály.
Novinka: Canyon predstavuje vynovený Neuron:ON a Spectral:ON PR článok

Novinka: Canyon predstavuje vynovený Neuron:ON a Spectral:ON

Nemecký výrobca Canyon aj v roku 2020 prináša vylepšenú dvojicu elektrobicyklov, ktoré majú čo ponúknuť aj v náročnom teréne.
Novinka: Canyon predstavuje druhú generáciu E-MTB a uvádza Grand Canyon:ON PR článok

Novinka: Canyon predstavuje druhú generáciu E-MTB a uvádza Grand Canyon:ON

V posledných týždňoch sa s novinkami na poli horských elektrobicyklov roztrhlo vrece. Výnimkou nie je ani Canyon, ktorý si pripravil hneď dve.
Fabio Wibmer presedlal na Canyon PR článok

Fabio Wibmer presedlal na Canyon

Pozitívum sa často strieda s negatívnymi správami. Tak tomu je aktuálne aj v prípade nemeckej značky Canyon, ktorá získala na svoju stranu Fabia a zároveň musela čeliť kyber útoku.
Canyon predlžuje spoluprácu s Alpecin-Fenix (Corendon-Circus) PR článok

Canyon predlžuje spoluprácu s Alpecin-Fenix (Corendon-Circus)

Zmena názvu tímu Corendon-Circus na Alpecin-Fenix nie je jedinou novinkou. Avšak isté veci ostávajú. Jednou z nich je aj partnerstvo s výrobcom bicyklov Canyon, ktorý bude naďalej podporovať aj tento ambiciózny projekt.
Novinka: Canyon Neuron CF SLX 2020 - zbraň na trail

Zima prichádza a s ňou premýšľanie o novej výbave do budúcej sezóny. Nuž, sny by sa mali plniť a ak ste skutočným horským cyklistom, máme pre vás jeden taký, ktorý by sa mohol pod stromčekom aj objaviť.