Najnovšie články z kategórie Ceska Republika

MTB film: Signatures - top lokality a top jazdci

Z historického centra Prahy až do Britskej Kolumbie, Livigna, Barcelony, Indonézie... 13 top jazdcov ukazuje svoje najlepšie schopnosti a spolu so zaujímavou kamerou vytvárajú poriadnu pastvu pre oči.
Fotogaléria: Pražské schody 2016

128 schodov a poriadne náročný aj keď iba približne pol hodinový pretek. Upravená trať prilákala stovky či tisíce divákov a pretekári hnali neustále tepové frekvencie do maxím. Podobná akcia sa koná začiatkom septembra aj u nás - Ružomberské schody.
Reportáž: Author Šela Marathon - Majstrovstvá ČR v maratóne a opäť neuveriteľný zážitok

Kto si chce aspoň trochu nastaviť zrkadlo reality, nemusí vôbec chodiť ďaleko do zahraničia. Stačí zájsť na Moravu a postaviť sa na štart tohto už kultového maratónu. Následne uvidí, koľko mu naložia Kulhavý, Hynek, Boudný a spol., ktorí si to tento rok navyše dávali aj o majstrovský titul. Snáď vás potom ale neprestane baviť jazdiť a trénovať...
Tip na výlet: Bike aréna Vsetín - na koštovke u Valachov

Vedel som, že sa v Bike aréne Vsetín robia mtb kempy a vedel som, že sa radí medzi TOP české lokality, ale bolo pre mňa tajomstvom, prečo. Rozhodnutí zmeniť to, vyrážame na koštovku ku Valachom...
Súťažný návrat Petra Sagana na horský bicykel - absolvuje preteky v Rakúsku a Česku

Úradujúci majster sveta v rámci prípravy na májové podujatie Okolo Kalifornie absolvuje vo farbách tímu Tinkoff preteky v Rakúsku a Česku. "Isto ma čaká kopec zábavy pri návrate k mojim koreňom. Som veľmi zvedavý, ako mi to na horskom bicykli pôjde," povedal pre oficiálny web zoskupenia Tinkoff juniorský majster sveta v cross country horských cyklistov z roku 2008 a úradujúci svetový šampión v cestnej cyklistike.
Fotogaléria: FOR BIKES 2016

1. až 3.4.2016 sa v Prahe na Letňanoch už po siedmykrát otvorili brány najväčšieho cyklistického veľtrhu v strednej Európe. Na výstavisku prezentovalo svoje výrobky viac než 300 firiem. Na svoje si iste prišli víkendoví cyklisti. Kto sa tešil na svetové novinky, prípadne špičkové výrobky, nebol týmto ročníkom plne uspokojený. Pár exemplárov od novo vystavovaných značiek ako napr. Time, Bulls, Eddy Merckx, Turner, Chromag alebo Taroka, nestačilo zachrániť očakávania „cyklo-fajnšmekrov“.
Reportáž: Odštartovala séria pretekov WBS v Bučoviciach

Bučovický lesopark obsadilo 173 pretekárov chtivých jazdy na bicykli z kopca v závodnom tempe. Takto milo sme boli privítaní na prvom preteku RPM stav wood bike series 2016. Lesopark Kalvárie bol pre tento pretek perfektne pripravený miestnou partiou, pod taktovkou riaditeľa preteku Svati Piňose, ktorá urobila maximum a vyhrala sa s detailami tratí a ich bezpečnosti.
Pozvánka: FOR BIKES - stovky bikov na jednom mieste

V dňoch 1.-3.4.2016 sa uskutoční v Prahe už 7. ročník výstavy FOR BIKES. Minulý rok na ňom bolo vystavených takmer 1 000 bikov od desiatok rôznych značiek, a preto sa určite bude na čo pozerať aj tento rok.
Pozvánka: Štartuje nová sezóna pretekov WBS - poďme na to, rýchlici

Po zimnej - nezimnej pauze, konečne prichádza tá chvíľa, na ktorú všetci čakáme. Zažili sme veľa akcií schovaných pod strechou, museli čítať nepekné informácie o zraneniach, či o úmrtiach našich bikových ikon. Aj tak chceme robiť ďalej to, čo nás baví a má cenu, a to nielen pre nás.
Preteky v zjazde na bicykloch priamo v nákupnom centre už aj v Bratislave

Tento rok DownMall Tour 2016 tvorí až 6 pretekov, ktoré sa odohrajú – 3x v Nemecku, po jednom v Maďarsku a na Slovensku a finálová jazda sa uskutoční v Prahe. Preteky pozostávajú nie len zo zjazdovej časti v obchodnom dome, ale je pripravený aj BMX a MTB freestyle contest. Určite si príďte vychutnať adrenalínovú atmosféru, ktorá zavíta už o pár dní do Bratislavy.
Reportáž: Cyklomaratón ZLÍN 2015 - kapurkový MTB relax

Brezniansky jesenný MTB Hugo bike nám bikerom tento rok dopriaty nebol, a preto sa náš cykloklub bol rozlúčiť s pretekárskou sezónou na Morave. V nedeľu, 4.10. 2015, sa v Zlíne konalo záverečné podujatie českého seriálu CYKLOMARATÓN 2015.
Tip na výlet: Lesní bar a národná prírodná rezervácia Rejvíz (posledný deň mojej cyklodovolenky)

A je to tu, koniec takmer dvojtýždňového brázdenia slovenských a českých, pardon moravskoslezských lesných chodníkov. Za hranicami som strávil štyri dni a zostal mi už iba posledný naplánovaný výlet – a to navštíviť Lesní bar nad obcou Horní Lipová a národnú prírodnú rezerváciu Rejvíz s Velkým mechovým jezírkem.