Najnovšie články z kategórie Ceska Republika

Otváračka Pumptracku na Lučine - Trať aj otvorenie sa vydarilo na jednotku

V sobotu 22.8.2015 sa uskutočnilo oficiálne otvorenie Pumptracku Lučina. Pumptrack sa skladá z veľkého okruhu, na ktorý sa napája menší okruh, ktorý je uprostred. Veľký okruh som zvládal dať maximálne tri jazdy, je vidieť, že musím ešte ponaháňať kondičku a trošku tej techniky.
Pozvánka: JBC 4X Revelations je po roku opäť tu PR článok

Pozvánka: JBC 4X Revelations je po roku opäť tu

V roce 2013 se v JBC bikeparku v areálu Dobrá Voda uskutečnil historicky první závod světové série ve fourcrossu s názvem JBC 4X Revelations. Unikátní závod, jenž se jel nejen na území libereckého kraje, ale i celé ČR poprvé, absolutně předčil očekávání organizátorů.
Z Moravy na Kysuce

Semester skončil, skúšky za mnou a tak nastal čas začať plánovať nejaký biketrip. Napadlo mi nechať v Brne bicykel ako posledný a vyraziť na ňom z Brna cez Južnú Moravu, pričom by som sa napojil na hranicu s ČR a po hrebeni Bielych Karpát a Javorníkov sa dostať domov do Čadce. Cesta bola zhruba načrtnutá a rozdelená na 3 dni s nocľahmi na Veľkej Javorine a niekde v okolí Kohútky.
Reportáž: Obr Drásal alebo 175 pekelne horúcich kilometrov

Uplynulý víkend sa mestečko Holešov pod Hostýnskymi vrchmi stalo centrom bajkového diania u našich západných susedov. Konal sa tu už 22. ročník legendárneho Drásala. Pretek je už 15. sezónu zaradený do seriálu Kolo pro život a je tak len jedným z dvoch podujatí, ktoré sú v tomto seriáli úplne od jeho začiatku. Drásal so svojou 22 ročnou tradíciou je kultovým pretekom a na jeho prestíži pridal aj fakt, že od minulého roka pribudla ku klasickej 115 km dlhej trati aj ultramaratónska 175 km dlhá štreka zvaná Obr Drásal.
Pozvánka: Preteku Bike VALACHY vo Veľkých Karloviciach sa zúčastní aj hokejista Jiří Hudler PR článok

VEĽKÉ KARLOVICE – Jeden z najlepších hokejistov NHL Jiří Hudler bude osobnosťou BIKE VALACHY – preteku horských bicyklov, ktorý sa uskutoční v sobotu 11. júla 2015 vo Veľkých Karloviciach v rámci tretieho ročníka seriálu VALACHY TOUR.
Tip na výlet: Rychlebské stezky - Môj splnený sen

Rychleby boli už cca 2 roky mojim snom. Rozbil som „prasiatko“ (rozumej plastovú nádobu od skladačky LEGO), do ktorého som si šetril jednoeurové mince na Aljašku. Na tú ale budem musieť po niekom dediť, tak som sa rozhodol peniažky využiť teraz, kým som ešte mladý a jarý (rozumej 42-ročný chlap v druhej puberte).
Reportáž: XVI. International MTB marathon Malevil Cup 2015 - Skvele pripravený maratón

Je piatok 19.06.2015 popoludní a naša výprava v zložení ja (jelo520), Jojo (Bubak) a Miloš (Milkyone) nakladáme biky na strechu auta a vyrážame smer Liberec. Po asi šiestich hodinách jazdy prichádzame do Jablonného v Podještedí, miesta konania Malevilského maratónu. 100km trať tohto podujatia je zaradená do UCI MTB marathon series 2015, čo je predpoklad vynikajúcej atmosféry ale aj konkurencie. Dôkazom je aj účasť pretekárov z 13 krajín ako Holandsko, Kazachstan, Anglicko, Nórsko, Poľsko, Nemecko a iné. Samozrejme aj  my „traja mušketieri“ zo Slovenska.
Pozvánka: Drásal České spořitelny 2015

Príďte si zamakať do Holešova neďaleko Zlína, kde sa uskutoční 22. ročník bikemaratónu už o necelý mesiac v sobotu 4.7. 2015. Pozrite si propozície a mapu, kde máte na výber trasy od 10 až do 175 km.
Pozvánka: International MTB marathon Malevil Cup v Českej republike už 20.6. 2015

Ukončenie online prihlasovania za zníženú cenu je 14.6 a po tomto termíne sa bude dať prihlásiť až na mieste. Pozrite sa, čo všetko si pre vás organizátori pripravili ako aj videoreportáž z minulého roka.
Prvé kolo Česko-Slovenského seriálu Scott Enduro X Race - Sušice

Pozrite si podarené video z prvého kola druhého ročníka Scott Enduro X Race série v Sušiciach, v ktorej sú zaradené 3 české a 2 slovenské preteky. Najbližšie kolo sa ide už v nedeľu 28.6. 2015 v Bachledovej doline, kde trať navrhne Filip Polc. Ďalšie informácie ako aj možnosť prihlásenia je na tomto odkaze.
Pumptrack Lučina - Ako napreduje budovanie

Myšlienka pre vznik pumptracku na Lučine sa zrodila chalanom zo združenia Trail of Life koncom minulého roka a projekt je realizovaný hlavne za podpory obce Tvarožná Lhota. Chalanov sme boli pozrieť, ako im ide práca od ruky. Pozemok je už vymeraný, pumptrack nalajnovaný, takže prišiel rad na ťažkú techniku.
Reportáž: Author Šela Marathon 2015 - Kolega nechápe, prečo zrazu zastavujem, ale z môjho výrazu tváre hneď pochopí

Atraktívne miesta plné divákov, poriadna konkurencia, krásne traily, krátke kopce, dlhšie, zvážnice a jedinečný finiš. Jednoducho top akcia.