www.welovecycling.com

Články v kategórii 'Cestna Cyklistika' (1273 - 1284 z 2973 článkov)

Tím Bora-Hansgrohe sa v prípade vylúčenia Sagana obrátil na Športový arbitrážny súd

06.07.2017 12 604 21 30

V tíme Bora-Hansgrohe sa stále nezmierili s vylúčením Petra Sagana z cyklistickej Tour de France.
Získajte jedinečné bavlnené tričká s cyklistickou tematikou

PR 06.07.2017 5 404

Ideálna kombinácia je vtedy, keď slovenské tričká podporujú slovenskú cyklistiku. Môžete mať jedno z nich.
Cez Južnú Kóreu na bicykli

05.07.2017 4 065 42

Kia a Samsung sú bezpochybne dve značky, ktoré  na Slovensku veľmi dobre poznáme. Neviem, či sa to týka iba nás, no nejakým spôsobom sa tá naša predstava o Južnej Kórei naviazala na lesklý displej smartphonu Samsung. To je však iba začiatok nášho príbehu...
Cavendish: Je smutné, že obaja sme mimo Tour. Hovorili sme spolu a sme v pohode.

05.07.2017 10 664 14 7

Britský cyklista Mark Cavendish priznal, že bezprostredne po kontakte so Saganom a páde tesne pred cieľom utorkovej štvrtej etapy myslel pre silno krvácajúci prst pravej ruky na najhoršie.
Petra Sagana vylúčili z Tour de France 2017

04.07.2017 28 363 59 -60

Slovenského cyklistu Petra Sagana diskvalifikovali zo 104. ročníka Tour de France po tom, ako v dojazde utorkovej 4. etapy z Mondorf-les-Bains do Vittelu spôsobil pád britského jazdca Marka Cavendisha.
Video: Sagan sa stretol v špurte s Cavendishom, pričom Cav tvrdo spadol a Sagan dostal od rozhodcov penalizáciu (aktualizované o reakcie aktérov)

04.07.2017 20 494 42 2

Pozrite sa na to, čo sa presne stalo. Celá situácia pár desiatok metrov pred cieľom bola veľmi tesná a padnúť mohol aj Sagan...
Video: Ako vyhral Peter Sagan 3. etapu na TdF 2017

03.07.2017 10 299 9 27

Etapa vôbec nebola jednoduchá, ale Sagan to opäť raz dokázal...
Canyon a Kraftwerk – limitovaná edícia 21 bicyklov na počesť známej hudobnej skupiny

PR 03.07.2017 3 439

Tour de France odštartovala v sobotu z mesta Düsseldorf, odkiaľ je aj známa skupina Krafwerk. A práve tieto 2 skutočnosti inšpirovali Canyon na vytvorenie limitovanej edície modelov Ultimate CF SLX.
Video: Už druhá etapa Tour priniesla pád jedného z favoritov

03.07.2017 5 514 4 2

V minuloročnej Tour de France padal hneď na úvod Alberto Contator, tento rok pre "zmenu" iný veľký favorit - Christopher Froome.
ŠKODA už 14-krát podporuje Tour de France a pri tej príležitosti máte šancu na jedinečný zážitok

PR 01.07.2017 2 921

Čo hovoríte na zájazd spojený s preletom ponad trať Tour de France vo vrtuľníku alebo 3-dňový kemp s legendou, Stephenom Rochom? ŠKODA na počesť 14. výročia dáva túto možnosť všetkým, ktorí sa zapoja do súťaže..
Pozvánka: Zaujímavé akcie na mesiac júl – sezóna v plnom prúde

30.06.2017 4 588 3

Či už máte radi klasické maratóny, etapové preteky, extrémne trate, triatlon alebo skôr nesúťažné akcie, júl ponúka z každého niečo...
Zostavy na Tour de France – jasná úloha Frooma alebo útok Cavendisha na ďalšie etapy

30.06.2017 2 583 3

Bude Quintana po Gire schopný poriadne potrápiť Frooma v horách, kto bude lídrom Astany, alebo prekoná Mark Cavendish rekord Eddieho Mercxa?

1. Cyklisti a holenie nôh (9 826)
  3. Tip na výlet: Hrebeňom z Inovca – jednoducho skvelé MTB (8 605)
  4. Najkrajšie stúpania – Kasárne Javorníky alebo moja top lokalita na cesťák (8 602)
  5. Reportáž: Istrofinal Snežnický MTB maratón - podujatie s technickými úsekmi a singláčmi (6 431)
  7. Reportáž: Kráľovský maratón – majstrák v štýle poctivého MTB (6 166)
  8. Ako si poradiť so zablateným bicyklom a nenarobiť sa pri tom (6 093)
  10. Test: Canyon Spectral CF 8.0 - nie je enduro ako enduro (5 290)