www.welovecycling.com

Články v kategórii 'Cestna Cyklistika' (1441 - 1452 z 2973 článkov)

Honor od UCI - Okolo Slovenska do vyššej kategórie

22.11.2016 3 063 1 14

Budúci ročník cyklistických pretekov Okolo Slovenska (7.- 11. júna 2017) postupuje do vyššej kategórie. Najväčšie slovenské etapové podujatie je v kalendári Medzinárodnej cyklistickej únie pre rok 2017 zaradené do kategórie 2.1. Znamená to, že na Okolo Slovenska sa môžu zúčastniť aj tímy a jazdci elitnej svetovej série UCI WorldTour vrátane Slovákov. Informoval o tom Slovenský zväz cyklistiky v tlačovej správe.
Prinášať ľuďom radosť je najdôležitejšie, tvrdí Sagan

21.11.2016 6 071 10 29

Slovenský cyklista Peter Sagan bol počas uplynulého víkendu v americkom Westlake Village v Kalifornii, kde bol tvárou charitatívnej akcie Peter Sagan VIP Charity Ride. Tam sa zrodil aj rozhovor s dvojnásobným majstrom sveta, ktorý priniesol špecializovaný portál Cyclingnews. Agentúra SITA z neho vybrala podstatnú časť.
Kortizón, EPO aj krvné transfúzie, kedysi realita v Rabobanku na TdF

15.11.2016 9 173 15 9

Keď sa v roku 2013 holandský cyklista Michael Boogerd priznal k dopingu a začal detailne popisovať aplikáciu EPO, krvných transfúzií čí kortizónov v posledných desiatich rokoch svojej kariéry, jeho bývalý tímový kolega a zároveň krajan v Rabobanku Thomas Dekker (32) zostal ticho. Maximálne utrúsil: "Môžete sa spýtať čokoľvek, ale ja nič nepoviem." To už ale neplatí.
Test: Dámske kraťasy POLARIS Trail shorts ladies a dres Siren - príjemné a dobre spracované kúsky

14.11.2016 7 506 3

Ak si pozriete web shopy, uznáte, že bikerky v MTB stále trpia slabým výberom vecí na bike. Nehovoriac o tom, že dámy sú vo všeobecnosti náročnejšie na dizajn, výber vecí. Anglická značka POLARIS sa preto snaží prinášať aj pre bikerky kvalitné a pekné oblečenie na bike, či cesťák. Dostali sme pár vecí potestovať a na nasledovných riadkoch sa pozrieme bližšie na to, ako sa im podarili.
Tip na výlet: Čo s načatým víkendom?

10.11.2016 4 630 4 14

Je piatok večer, víkend za okrúhlym rohom a predpoveď hovorí, že počasie bude stvorené pre bicykel. Telefón zvoní, doobednajšia jazda okolo oceánu je dohodnutá.
Bianchi Oltre XR 4 – aerodynamika a komfort na taliansky spôsob

PR 08.11.2016 6 450

Niektorí ste si možno všimli pri sledovaní prenosov z cyklistiky zaujímavé stroje pretekárov z teamu LottoNL-Jumbo. Jedná sa v podstate o novinku z dielne Bianchi, ktorá má poskytnúť 2 dôležité vlastnosti – aerodynamiku a komfort. Ako spolu vlastne súvisia?
Metelka premiérovo na SP v Glasgowe na 14. mieste

06.11.2016 3 621 1 18

Jozef Metelka vo svojej premiére na pretekoch Svetového pohára cyklistov-dráharov medzi "zdravými" pretekármi v Glasgowe skončil v kvalifikácii stíhačky jednotlivcov na 14. mieste.
Rukavice, čiapky a ponožky na prechodné obdobie

PR 06.11.2016 7 982

Nenápadnými, ale veľmi dôležitými doplnkami sú tie, ktoré chránia naše periférie, teda čiapky, rukavice a ponožky. Najmä s príchodom jesene na ne netreba zabúdať a možno vás inšpiruje niekoľko zaujímavých tipov.
Outlet bicyklov Canyon – možnosť získať dreambike za rozumnú cenu

PR 04.11.2016 12 232

Bicykle Canyon sú známe najmä skvelým pomerom ceny a „výkonu“. No a tento pomer je ešte výhodnejší pri tzv. outletových modeloch. Dostupné sú naozaj veľmi zaujímavé kúsky z výstav, prípadne cestné bicykle jazdené známymi profesionálmi. Samozrejme, na svoje si prídu aj milovníci XC, endura a taktiež zjazdu...
Pozvánka: III. diel festivalu Cyklocestovanie

03.11.2016 2 868 4

Festival venovaný špeciálne cestovaniu na bicykloch vám aj v tomto roku prinesie množstvo zaujímavých prednášok, príbehov doplnených fotografiami, ale aj video pozdravy a projekcie filmov.
Felt 2017 – zaujímavé novinky v cestnej kolekcii, modely FR a VR

PR 01.11.2016 4 294

Americký výrobca Felt na sezónu 2017 pripravil množstvo noviniek. Dnes sa pozrieme trochu bližšie na tie, ktoré určite zaujmú najmä milovníkov asfaltu a svižnej jazdy, prípadne aj tých, ktorí hľadajú nové možnosti využitia cestného bicykla.
Test: Polaris bunda a dres ako stvorené pre únik od všedného života

26.10.2016 9 350 6 4

Oblečenie anglickej značky Polaris je u nás stále málo známe, aj keď táto firma funguje už 26 rokov. Odkedy má distribútora aj na Slovensku, bolo na MTBIKRI napísaných pár PR článkov s predstavením ich výrobkov.

1. Cyklisti a holenie nôh (9 830)
  3. Najkrajšie stúpania – Kasárne Javorníky alebo moja top lokalita na cesťák (8 618)
  4. Tip na výlet: Hrebeňom z Inovca – jednoducho skvelé MTB (8 610)
  5. Reportáž: Istrofinal Snežnický MTB maratón - podujatie s technickými úsekmi a singláčmi (6 433)
  7. Reportáž: Kráľovský maratón – majstrák v štýle poctivého MTB (6 167)
  8. Ako si poradiť so zablateným bicyklom a nenarobiť sa pri tom (6 095)
  10. Test: Canyon Spectral CF 8.0 - nie je enduro ako enduro (5 293)