Najnovšie články z kategórie Cestná cyklistika

Video: SKS Speedrocker - voda a blato nie je problém

Nie vždy sú ideálne podmienky na jazdu, čo ale neznamená, že treba zostať doma. V tom prípade nezaškodí poobzerať sa po sade blatníkov, ktoré vás ochránia pred vodou a blatom.
Boj o ružový dres začal - pozrite si sumár zaujímavostí z úvodu Giro d´Italia

Počas uplynulého týždňa sme mali možnosť sledovať výkony svetových jazdcov na jedných z trojice Grand Tours – Giro d´Italia. O tom, že to nebolo nuda, vás hádam presvedčí nasledujúci sumár.
Dopĺňanie energie - netreba nič podceniť PR článok

Dopĺňanie energie - netreba nič podceniť

Podanie kvalitného výkonu nie je závislé len od toho, ako veľmi a ako tvrdo sme trénovali. Veľkú úlohu hrá aj kvalitná výživa či už počas prípravy, alebo priamo na výjazde, prípadne pretekoch.
Test: PRO Stealth LTD – ak sa do toho chcete poriadne oprieť

Každý zadok je iný. No toto sedlo má potenciál pomôcť širokej skupine jazdcov, a tak to bolo aj v mojom prípade.
Zábava na dvoch kolesách PR článok

Zábava na dvoch kolesách

Náš šport by mal byť hlavne o zábave. Budeme ho robiť dovtedy, kým nás bude baviť. Keď to však s naším koníčkom preženieme, tak to môže spôsobiť nezvratné zmeny v našom mozgu.
Video: Najkrajšie stúpania -  Sveti Jure – 23 km s prevýšením 1 350 m

Video: Najkrajšie stúpania - Sveti Jure – 23 km s prevýšením 1 350 m

Práve kopce sú tým klasickým korením cyklistiky a dnes si spolu prejdeme jeden skutočne poriadny.
Tip na výlet: Okolie talianskej Vicenzy - oblasť posiata pahorkatinami

Každý rok sa v období okolo jarných prázdnin snažíme vycestovať a spoznať nejakú zahraničnú oblasť - ideálne novú a nie práve preplnenú rovnako zmýšľajúcimi cyklistami.
Reportáž: Grand Prix Slovenska - cestné preteky krajín V4

Ako to dopadlo, keď sa odhodlaný amatér a cestný cyklista vydal do sveta kontinentálnej cyklistiky.
Video: Auto pre bikera - Peugeot Rifter

Aj keď sa snažíme jazdiť na bicykloch čo možno najviac, niekedy sa musíme spoľahnúť aj na prepravu autom a preto vám predstavíme jedno, ktoré by mohlo byť pre bikera zaujímavé.
Reportáž: Štefánik 100 – cyklojazda s pridanou hodnotou

Každý cyklista vie, že cyklistika spája. Spája športovcov, miesta a aj ľudí fandiacich tomuto športu.
Špecifické dámske modely do 2 500 € - na cestu i mimo nej PR článok

Špecifické dámske modely do 2 500 € - na cestu i mimo nej

Svet hobby cyklistiky, ale aj tej profesionálnej, už dávno nie je len doménou chlapov. Na cestách a pretekoch totiž stretávame čoraz viac žien, ktoré sa chcú spoľahnúť na kvalitné bicykle.
Elektro novinka od Canyon - Neuron:ON a jeho väčší brat Spectral:ON PR článok

Elektro novinka od Canyon - Neuron:ON a jeho väčší brat Spectral:ON

O tom, že sa značka Canyon teší čoraz väčšej obľube, rozhodne niet pochýb. A konkrétne v tomto článku sa budeme o niečo dôkladnejšie venovať ich dvom elektro modelom.