Články v kategórii 'Cestna Cyklistika' (1585 - 1596 z 2978 článkov)

Finetto celkovým víťazom 60. ročníka cyklistických pretekov Okolo Slovenska

12.06.2016 2 823 1

Celkovým víťazom 60. ročníka cyklistických pretekov Okolo Slovenska, patriacich do seriálu Europe Tour a kategórie 2.2., sa stal Talian Mauro Finetto z tímu Unieuro Willier. Slovinec Jan Tratnik z tímu Amplatz-BMC bol zasa hrdinom nedeľňajšej záverečnej 5. etapy, keď na trase dlhej 121,9 km medzi Bojnicami a Piešťanmi dosiahol víťazný čas 2:39:39 h. Druhý skončil v rovnakom čase jeho partner z úniku Nemec Florian Bissinger (BSA Greenlife).
Tyčinky na dlhé výjazdy a preteky

PR 11.06.2016 6 570

Pri úplne pohodových výjazdoch si často vystačíme aj s bežnou stravou. Ale keď tempo stúpne, nie je od veci mať so sebou niečo ľahko stráviteľné a pritom aj niečo, čo zasýti. Práve na tento účel sa ideálne hodia tyčinky.
10 rokov na bicykli a 192 krajín na šiestich kontinentoch

10.06.2016 6 018 6 13

Prekonávanie dlhých vzdialeností, objavovanie neznámych miest našej planéty, súboj s hranicami našich schopností. Kórejčan Okhwan Yoon, absolvent práva a úspešný podnikateľ sa v roku 2001 rozhodol zavesiť svoju kariéru a doterajší život na klinec, vysadol na bicykel a vydal sa na cestu okolo sveta.
Pozvánka: Testovací deň Bianchi a Corratec už o týždeň v MTBIKER centre na Považí

09.06.2016 5 519 6

Prídite si zajazdiť alebo pozrieť výnimočné bicykle, ktoré zaujmú nielen svojou ikonickou farbou celeste. Na výber máte až z 8 bicyklov - cestných alebo MTB. Počas testovacej nedele dňa 19.6 bude k dispozícií aj 9 MTB modelov z dielne nemeckej značky Corratec. Vyberať je naozaj z čoho, tak už si stačí len pozorne pozrieť nasledujúce informácie a zarezervovať vyhovujúci termín.
Okolo Slovenska: Finiš 60. ročníka v Piešťanoch, na štarte aj 21 Slovákov

06.06.2016 2 962 4

Nadchádzajúci ročník cyklistických pretekov Okolo Slovenska (7.- 12. júna) bude jubilejný, rekordný a podľa profilu jednotlivých etáp aj výrazne atraktívny. Jubilejný preto, lebo najstaršie a najvýznamnejšie cyklistické podujatie na Slovensku napíše už 60. kapitolu. Rekordný preto, že sa na ňom zúčastní historicky najvyšší počet 24 tímov zo 16 krajín a celkovo 144 cyklistov, medzi nimi 21 Slovákov.
Pozvánka: Zážitok pre vás, vaše deti a všetkých bikerov

PR 04.06.2016 3 126

V dňoch 23.6.2016 - 26.6.2016 sa na letisku v Liskovej pri Ružomberku uskutoční II.ročník Najväčšej výstavy stanov, kempingových potrieb a outdoor výstroje na Slovensku.
VELOTOZE - návleky na tretry určené pre cestnú cyklistiku

PR 01.06.2016 6 598

Do nepriaznivého počasia, o ktoré ani u nás samozrejme nemáme núdzu, nám z americkej Kalifornie značka VELOTOZE prináša úplnú novinku - návleky na tretry, určené pre cestnú cyklistiku. Návleky VELOTOZE sú jednoduché latexové návleky vyrábané patentovanou technológiou s inovatívnym spôsobom navliekania na tretry. Tieto návleky by určite nemali chýbať vo výbave žiadneho cestného cyklistu, nakoľko udržať nohy a tretry suché, je za nepriaznivého počasia dôležité.
Vincenzo Nibali víťazom Giro d´Italia 2016

30.05.2016 3 982 1 1

Taliansky cyklista Vincenzo Nibali z tímu Astana sa stal celkovým víťazom 99. ročníka cyklistických pretekov Giro d´Italia. Nibali sa na líderskú pozíciu posunul až v sobotňajšej predposlednej etape s cieľom v Sant´Anna di Vinadio, nedeľňajší šprintérsky záver v Turíne už len potvrdil jeho víťazstvo.
Reťaz – prečo a kedy meniť?

26.05.2016 32 450 64 55

Reťaz je asi jedna z najmenej nápadných komponentov, ktoré na biku máme. Určite nepúta takú pozornosť ako prehadzovač alebo kľuky. Aj vďaka tomu sa na ňu často pri pravidelnej výmene zabúda a ak ju prestrelíme, tak nás to vo výsledku stojí vždy ďaleko viac...
Cebra-Bowden – čistenie a mazanie zo Slovenska

PR 25.05.2016 4 066

Slovenská spoločnosť Cebra-Bowden pôsobí v oblasti predaja káblových pohonov, bowdenov, oceľových lán, priemyselných reťazí, atď. No okrem iného, ponúka aj široké spektrum produktov pre cyklistiku. Jedná sa hlavne o čistiace a mazacie prostriedky. Navyše, popri tom všetkom nezabúda ani na podporu našej mládeže, čo sa v dnešnej dobe skutočne cení...
Giro d´Italia: Víťazom 16. etapy Valverde, Kruijswijk zvýšil náskok

24.05.2016 2 385 1

Triumfom Španiela Alejandra Valverdeho z tímu Movistar sa skončila 16. etapa cyklistických pretekov Giro d´Italia, ktorá mala štart v Bressanone a po 132 km vrcholila v Andale. Po takmer troch hodinách v sedle bicykla (2:58:54 h) 36-ročný univerzál Valverde zdolal svojich súperov v úniku Holanďana Stevena Kruijswijka (LottoNL-Jumbo) a Rusa Ilnura Zakarina (Kaťuša) a tešil sa vôbec z prvého etapového triumfu na Giro d´Italia v kariére.
Peťo Sagan a jeho MTB intermezzo

24.05.2016 10 354 4 53

Ďaľšie podarené video o našom slovenskom klenote - Peťovi Saganovi. Tento raz sa bližšie pozriete na jeho bláznivý návrat k bikovým koreňom. Veľa ľudí stále nechápe, čo tým vlastne sleduje a vynorili sa rôzne špekulácie. Všetko nám ale aspoň trochu priblíži pohľad do "zákulisia" a ako inak opäť je na čo pozerať...

1. Najkrajšie stúpania – Kasárne Javorníky alebo moja top lokalita na cesťák (9 154)
  3. Tip na výlet: Hrebeňom z Inovca – jednoducho skvelé MTB (8 936)
  4. Reportáž: Istrofinal Snežnický MTB maratón - podujatie s technickými úsekmi a singláčmi (6 751)
  6. Ako si poradiť so zablateným bicyklom a nenarobiť sa pri tom (6 336)
  7. Prečo Bratislava - Bradlo - Bratislava? (5 736)
  8. Test: Canyon Spectral CF 8.0 - nie je enduro ako enduro (5 638)
  10. MTBIKER shop: Výpredaj testovačky, zberateľské tričko, 2021 už klope (5 227)