Najnovšie články z kategórie Cestná cyklistika

Video: Tejpovanie - význam a základná technika pre cyklistov

Ako využiť túto techniku vo svoj prospech a na čo si dať pozor?
Video: Reflexné prvky a ich umiestnenie - zvýšte svoju bezpečnosť

Pri jazde po tme je dôležité nielen vidieť, ale byť aj poriadne videný. Zvlášť, pokiaľ sa pohybujete na bicykli v premávke.
Tip na výlet: Ľvov – ukrajinská rozlúčka so zimou vol. 2

Deň tretí. Tento deň bol nezabudnuteľný. Bol to najťažší deň, aký som kedy na mojich cestách zažil.
Video: Časté chyby pri jazde v chladných podmienkach

Jazda v zime nemusí byť nepríjemná ani zdraviu škodlivá. Len si dajte pozor na niekoľko veľmi častých chýb.
Autobiografia Petra Sagana MÔJ SVET - od dnes v kníhupectvách

"Ak sa na štartovaciu čiaru pretekov postaví sto jazdcov, prežijú na trati sto rôznych príbehov. Môj príbeh je o tom, ako som tri roky za sebou obliekal dúhový dres UCI."
Cestná kolekcia Felt pre rok 2019 PR článok

Cestná kolekcia Felt pre rok 2019

I keď sa v terajšej dobe pozeráme veľmi často na obľúbené stúpania a trasy len spoza okna, nie je na zahodenie, pozrieť sa na ponuku Felt. Možno nájdete nového spoločníka do nasledujúcej sezóny.
Šport a zdravá strava - len pár krokov k zlepšeniu kvality života PR článok

Šport a zdravá strava - len pár krokov k zlepšeniu kvality života

Napriek tomu, že je dnešné životné tempo šialene rýchle, je potešujúci fakt, že veľká časť ľudí sa v poslednej dobe začína zaujímať o zdravý životný štýl. Ak ste na začiatku svojho boja so sebou samým, prinášame pár základných rád.
Paul Lange Oslany - hľadajú sa do tímu nové posily PR článok

Paul Lange Oslany - hľadajú sa do tímu nové posily

Chcel by si svoj pozitívny vzťah k cyklistike a cestovaniu zužitkovať vo svojej práci? Možno práve prišla správna chvíľa. Paul Lange Oslany, s.r.o. obsadzuje na plný úväzok pozíciu marketing officer a retail sales officer.
Bicyklovať sa dá nielen v prírode, ale aj v pohodlí domova PR článok

Bicyklovať sa dá nielen v prírode, ale aj v pohodlí domova

Existujú ľudia, ktorí majú radi pohyb, no do fitness centra by ste ich za nič na svete nedostali.
Rozhovor: Ján Halik – nezmar v tom najlepšom zmysle slova

Ak ide o výkon, tomuto borcovi sa vyrovná u nás len málokto. Ale trénovať takmer každé ráno o 5:00 bez ohľadu na ročné obdobie sa nedá z donútenia. Jednoducho treba chcieť...
Video: Veľmi časté chyby pri servise a ako sa im vyhnúť

Niektoré servisné úkony sú jednoduché, no ak si pri nich nedáte pozor, môžu vo výsledku spôsobiť nepríjemnosti.
Prierez cestnou kolekciou Orbea pre rok 2019

Rok 2019 sa nezadržateľne blíži a s ním prichádzajú aj nové kolekcie výrobcov. Orbea sa nedala zahanbiť a pre cestnú kategóriu pripravila pestrú ponuku modelov – od špeciálov, až po každodenných spoločníkov.