Články v kategórii 'Cestna Cyklistika' (1873 - 1884 z 2976 článkov)

Frýbortová získala pre Slovensko prvú individuálnu medailu z MS v sálovej cyklistike v histórii

24.11.2014 3 512 9 11

Slovenská reprezentantka v sálovej cyklistike Nicole Frýbortová získala bronzovú medailu v krasojazde jednotlivkýň na majstrovstvách sveta v Brne. Rodáčka z Čiech premiérovo reprezentovala Slovensko na vrcholnom podujatí.
Manažér tímu Tinkoff-Saxo Bjarne Riis má veľké očakávania od Sagana

22.11.2014 2 582 5

Dvadsaťštyriročný Žilinčan v tejto sezóne síce tretíkrát po sebe získal zelený dres na Tour de France, ale jeho ambíciou bolo vybojovať aj viac víťazstiev. V poslednom roku v Cannondale ich získal sedem, z nich tri na podujatiach WorldTour.
Z Bratislavy do Benátok. Sám.

20.11.2014 11 507 41 68

Keďže od mojej sólo letnej cykloexpedície ubehol už nejaký ten piatok, rozhodol som sa, že si zaspomínam, a podelím sa s vami o zážitky, pozitívne aj tie menej pozitívne skúsenosti a fotografie z cesty. Túto cestu som plánoval približne rok. Od návratu z 3 - dňového cyklovýletu v Maďarsku v lete 2013 som začal plánovať trasu na nasledujúci rok. Do úvahy pripadali viaceré cieľové destinácie. Nakoniec to však, aj kvôli možnosti návratu, vyhrali na plnej čiare Benátky.
S partiou v Taliansku na Monte Zoncolan so stúpaním až 20%

18.11.2014 9 325 23 26

Rád by som sa podelil so zážitkom z leta, ako sme boli s partiou v Taliansku na pár dni pojazdiť. Prvý deň Passo Falzarego a Passo Giau, druhý deň Passo Fedaia a Passo Pordoi, tretí deň po tomto rozjazdení sme sa vybrali do Ovara na Monte Zoncolan.
Ako by sa budúcoročné hodnotenie TdF premietlo do výsledkov o zelený dres v roku 2014 a ako by dopadli Saganovi súperi?

15.11.2014 3 970 1 2

Približne o niekoľko mesiacov sa dozvieme mená nových hrdinov slávnej Tour de France 2015 a organizátori v tomto „prenatálnom“ období už prispôsobili pravidlá tak, aby najmä umožnili zrod nového lídra v súťaži o zelený dres. Zmenili systém bodovania v rovinatých etapách, pretože ako priznal riaditeľ Tour Christian Prudhomme pre cyclingnews.com, motivovala ich Saganova dominancia v uplynulých troch ročníkoch. V nasledujúcich riadkoch sa pokúsim preskúmať, ako by sa budúcoročné hodnotenie premietlo do výsledkov súťaže o zelený dres v nedávno skončenom 101. ročníku TDF 2014 a či by sa teda Peter Sagan mal obávať nového hodnotenia.
Borec s maximálkou 333 km/h na bajku, ktorý na štarte trhol Ferrari rozdielom triedy

12.11.2014 5 072 9 3

Nie každý z nás má kamoša ako François Gissy... Jemu totiž kamarát Arnold Neracher postavil bajk s raketovým pohonom, ktorý úspešne vyskúšali na automobilovom okruhu vo Francúzsku začiatkom novembra. Len pre zaujímavosť maximálnu rýchlosť 333 km/h (207 mph) dosiahli už po približne 250 metroch a čo je ešte väčšia haluz, tak François to aj prežil.
Sagan by vymenil zelený dres za triumf na veľkej klasike

04.11.2014 2 499 5 2

Peter Sagan by rád vymenil jedno zo svojich troch zelených tričiek z Tour de France za víťazstvo v niektorom z cyklistických monumentov, čiže veľkých jednodňových klasických pretekoch. Taliansky športový denník Gazzetta dello Sport píše o tom, že slovenský cyklista bol zrejme najbližšie k pokoreniu veľkej klasiky na jar v roku 2013, keď skončil na pretekoch Miláno - San Remo druhý za Nemcom Geraldom Ciolekom.
UCI ženie Romana Kreuzigera pred arbitráž a žiada zrušenie jeho výsledkov od roku 2011 aj pokutu 770-tisíc eur

29.10.2014 4 021 13 0

Športový arbitrážny súd (CAS) začal konanie v súvislosti s odvolaním Medzinárodnej cyklistickej únie (UCI) v prípade českého cyklistu Romana Kreuzigera. UCI sa v spolupráci so Svetovou antidopingovou agentúrou (WADA) rozhodla napadnúť verdikt rozhodcovskej komisie Českého olympijského výboru (ČOV) a žiada pre Kreuzigera dištanc vo výške dvoch až štyroch rokov, zrušenie cyklistových výsledkov od marca 2011 aj pokutu vo výške 770-tisíc eur a uhradenie nákladov na riešenie sporu.
Sagan zhodnotil sezónu 2014 aj prestup do Tinkoff-Saxo: Tiňkov ma zobral ako lídra, nie pomocníka

27.10.2014 3 071 1 6

Sagan nie je spokojný s výsledkami, ktoré dosiahol vo svojej poslednej sezóne v tíme Cannondale. Najviac si cení zelený dres z Tour de France. V roku 2014 vyhral sedem pretekov - majstrovstvá Slovenska, etapy na Okolo Švajčiarska, Okolo Kalifornie, Tri dni De Panne-Koksijde, Tirreno - Adriatico a Okolo Ománu i klasiku E3 Harelbeke. V júli na Tour de France tretí raz za sebou vyhral bodovaciu súťaž. K prvenstvám pridal aj desať druhých a sedem tretích miest. Dvadsaťštyriročný Žilinčan pripúšťa, že sa dopustil viacerých chýb. Prečítajte si jeho vlastné hodnotenie.
Sagan zakončil sezónu 2. miestom na kritériu v Saitame za Kittelom

25.10.2014 2 829 4

Exhibičné kritérium v japonskej Saitame organizovala Tour de France. Vo finiši prehral 24-ročný jazdec tímu Cannondale, ktorý od nového roka bude jazdiť za Tinkoff-Saxo, s Nemcom Marcelom Kittelom. Šprintérska jednotka tímu Giant-Shimano potvrdila, že mu sedia záverečné špurty.
Peter Velits hodnotí svoje výsledky v sezóne 2014

24.10.2014 1 730 3

Prestížny dúhový dres majstra sveta si počas roka 2014 obliekli na seba cestný cyklista Peter Velits a cyklotrialistka Tatiana Janíčková. Velits ho mal štvrtýkrát v kariére, ako prvý muž v histórii po tretí raz za triumf v tímovej časovke. "Sezónu 2014 som zakončil s dobrými pocitmi a už sa teším na ďalšiu," hovrí Peter Velits.
Kvôli dominancii Sagana zmenili bodovanie v súťaži o zelený dres na Tour de France 2015

23.10.2014 10 352 15 -1

Peter Sagan to bude mať na ceste za štvrtým zeleným dresom najlepšieho cyklistu v bodovacej súťaži na Tour de France ťažšie. Spolu s itinerárom ročníka 2015 zverejnili organizátori aj zmeny v hodnotení, ktoré zvýhodňujú víťazov rovinatých etáp. Takých bude v programe budúcoročných pretekov deväť.

1. Najkrajšie stúpania – Kasárne Javorníky alebo moja top lokalita na cesťák (8 961)
  3. Tip na výlet: Hrebeňom z Inovca – jednoducho skvelé MTB (8 780)
  4. Reportáž: Istrofinal Snežnický MTB maratón - podujatie s technickými úsekmi a singláčmi (6 657)
  6. Ako si poradiť so zablateným bicyklom a nenarobiť sa pri tom (6 200)
  8. Test: Canyon Spectral CF 8.0 - nie je enduro ako enduro (5 505)
  9. MTBIKER shop: Výpredaj testovačky, zberateľské tričko, 2021 už klope (5 136)