Články v kategórii 'Cestna Cyklistika' (1909 - 1920 z 2979 článkov)

Jozef Metelka strieborný v časovke na MS

02.09.2014 2 708 1 4

Slovenský reprezentant Jozef Metelka obsadil druhé miesto v časovke jednotlivcov na majstrovstvách sveta v cestnej paracyklistike v americkom Greenville. Metelka v kategórii postihnutia MC4 zaostal v cieli 24,9 km dlhej časovky o 5,95 s za Čechom Jiřím Bouškom. Pred bronzovým Rusom Sergejom Pudovom mal náskok 18,65 s.
Výhercovia štartovného na Teatro Okolo Malohontu

02.09.2014 1 406 1

Ako zvyčajne stačilo odpovedať na jednoduchú otázku a boli ste v hre.
Oravaman 2014

01.09.2014 5 055 3 13

Krátke video o Volkswagen Slovakia Oravaman 2014, ktoré zachytáva prostredie Liptova, Oravy ako aj nasadenie pretekárov. Scenériu trate dobre ukazuje aj zakomponovanie viacerých leteckých záberov. Oravaman je zaujímavá a hlavne náročná akcia, ktorú dokonale vystihuje motto: Bude ako nebolo!
Fotogaléria: Cena Slovenska 2014

01.09.2014 2 773 4

V dňoch 29. až 31.8 sa uskutočnili v okolí Žiliny cestné preteky, ktoré tvorili 4 etapy. Na štart sa postavili desiatky súťažiacich a na to, aká bola 4. etapa a následné vyhodnotenie sa môžete pozrieť vo fotogalérií. Celkovým víťazom sa po odjazdených 226,0 km stal KÄMNA Lennard z tímu Brandenburg-Cottbus s časom 5:52:37 a priemernou rýchlosťou 38,455 km/h.
Sagan má najlepší individuálny výsledok na Vuelte 2014

31.08.2014 2 180 1

Peter Sagan z tímu Cannondale finišoval na treťom mieste v sobotňajšej 8. etape pretekov World Tour Vuelta a Espaňa na trati Baeza - Albacete (207 km). Zvíťazil Francúz Nacer Bouhanni (FDJ.fr) pred Austrálčanom Michaelom Matthewsom (Orica GreenEdge). Červené tričko vedúceho jazdca celkovej klasifikácie si udržal domáci Alejandro Valverde z formácie Movistar.
Dovolenka s cestným bicyklom v Talianskej provincií Toskánsko

28.08.2014 7 293 7 15

Šikmá veža, vinice, olivové háje, Leonardo da Vinci, úzke kľukaté serpentíny a mnoho ďalšieho objavíme pri návšteve Talianskej provincie Toskánska. Pozornému oku toho neunikne ešte oveľa viac, ak sa mu podarí na výlet do tejto krásnej krajiny pribaliť aj bicykel, čo bol presne môj prípad, aby som si udržal duševné zdravie počas nasledujúcich 7 dni strávených v spoločnosti mojich „La signorina“.
Splnený sen: Okolo Slovenska na biku

26.08.2014 5 651 18 28

Nezabudnuteľná jazda okolo našej vlasti. 13 dní fantastických zážitkov v sedle bicykla po celom Slovensku. Dunaj, Banská Štiavnica, Štrbské pleso, Hrebienok, Spiš, Košice, Bratislava a množstvo našich ďalších krásnych miest...
Pozvánka: Okolo Malohontu 2014

26.08.2014 2 434 5

Pozývame všetkých cyklistov na 1. ročník Teatro Okolo Malohontu v Rimavskej Sobote. Cyklisti sa môžu tešiť na 99 kilometrov krásnym prostredím v jesennej prírode. Okrem iného sme pripravili 6 kilometrov dlhý úsek po úzkej lesnej ceste s novým asfaltovým povrchom s uzavretou premávkou počas celých pretekov, bidony s vodou na bufete, atraktívny odjazd v centre Rimavskej Soboty po dlažobných kockách a mnoho iného. MTBiker ako mediálny partner prináša aj súťaž o 2x štartovné, ktorá potrvá do 1.9. 2014.
ŠKODA je dodávateľom oficiálneho vozidla legendárnych pretekov okolo Španielska La Vuelta

PR 24.08.2014 1 691 0

Niekoľko týždňov po Tour de France sa značka ŠKODA opäť prezentuje na popredných medzinárodných cyklistických pretekoch. Už po štvrtýkrát je ŠKODA oficiálnym vozidlom legendárnych pretekov okolo Španielska La Vuelta. Jadrom tejto podpory je flotila viac ako 60 vozidiel ŠKODA. Značka sa navyše na „Vuelte“ prezentuje mnohými komunikačnými aktivitami.
Saganovo Cannondale na Vuelte druhé v tímovej časovke

24.08.2014 1 907 0

Peter Sagan s kolegami z družstva Cannondale obsadil 2. miesto v tímovej časovke na 12,6 km v Jereze de la Frontera na pretekoch Vuelta a Espaňa. Dvadsaťštyriročný Žilinčan už vie, aké je to vyhrať na Vuelte, pri svojom doteraz jedinom štarte v roku 2011 sa tešil z troch triumfov. Jazdci Cannondale so Saganom zvládli trať za 14:19 min a o šesť sekúnd prehrali so zoskupením Movistar.
Peter Sagan prijal

Peter Sagan prijal "Ice Bucket Challenge" a nominoval všetkých 150 poslancov na čele s Ficom...

23.08.2014 6 193 7 14

Čo k tomu dodať? Peter je jednoducho showman a aj tento jeho kúsok treba vidieť...
Do Španielska na bicykli

22.08.2014 6 922 13 21

S novým rokom už tradične prichádzajú nové problémy. Pre mňa je jedným z nich aj to, kam sa v lete spolu so svojim bicyklom vyberiem. Už od zimy som preto spolu s kamarátmi rozmýšľal, čo bude našim cieľom a čo sme schopní zvládnuť. Po zvažovaní alternatív sme sa nakoniec rozhodli pre Santiago de Compostela v Španielsku. Je to celkom diaľka a preto nebolo možné naplánovať všetko tak, ako po minulé roky. Nevedeli sme, koľko kilometrov denne spravíme, ani to kde budeme spať. Denný priemer sme si stanovili na nejakých 170 km, aby sme tých približne 3500 km zvládli za 3 týždne.

1. Najkrajšie stúpania – Kasárne Javorníky alebo moja top lokalita na cesťák (9 252)
  2. Tip na výlet: Hrebeňom z Inovca – jednoducho skvelé MTB (9 008)
  3. Reportáž: Istrofinal Snežnický MTB maratón - podujatie s technickými úsekmi a singláčmi (6 798)
  5. Prečo Bratislava - Bradlo - Bratislava? (6 451)
  6. Ako si poradiť so zablateným bicyklom a nenarobiť sa pri tom (6 403)
  7. Kde znížiť na biku hmotnosť alebo hľadanie rozumného kompromisu (6 304)
  8. Test: PTN Revolution – penová revolúcia? (5 822)
  9. Test: Canyon Spectral CF 8.0 - nie je enduro ako enduro (5 695)