Najnovšie články z kategórie Cestná cyklistika

Wowow – bezpečnosť na prvom mieste PR článok

Wowow – bezpečnosť na prvom mieste

Ak dochádzate do práce, prípadne trénujete skoro ráno alebo neskoro večer, zrejme viete, že byť videný je základ. Práve na tento fakt sa orientuje Wowow pri oblečení a doplnkoch.
EUROBIKE 2017: Technické zaujímavosti

O zaujímavostiach, ktoré bolo možné vidieť na tohtoročnom EUROBIKU, by sa dalo písať minimálne do konca sezóny. V treťom pokračovaní výberu z toho najzaujímavejšieho, nahliadneme opäť za oponu nových trendov.
Test: Squirt Lube - skutočne univerálne mazivo

Spoľahlivé mazanie a čistá reťaz je ideálna kombinácia, ktorú sa snaží ponúknuť Squirt Lube. Ako to dopadlo, si prečítaje v našom teste...
Video: Scuderia Ferrari a Bianchi – ako dopadne spolupráca, keď sa sa spoja dve výnimočné talianske značky?

Rýchle autá a kvalitné bicykle sa vždy tešia v Taliansku veľkej obľube a nie je núdza o zaujímavé spolupráce. Výsledok jedného takéhoto spojenia priniesol hneď niekoľko noviniek...
Reportáž: 30. ročník edície Javorinskej časovky a výborný nápad so štafetou

Na štart sa postavilo 120 pretekárov a ako už tradične, bola na výber horská a cestná časovka, ktoré majú podľa propozícii dĺžku 8,5 km a prevýšenie 650 m.
Doplnky pre jazdu v noci a za zhoršených svetelných podmienok PR článok

Doplnky pre jazdu v noci a za zhoršených svetelných podmienok

Jazdenie vo večerných hodinách otvára možnosti, ako si užiť cyklistiku aj pre poriadne „zaneprázdnených“ a vhodnými doplnkami môžeme svoju bezpečnosť výrazne zvýšiť.
Test: Wittkop Race TWIN MEDICUS 7.0 Gel - za super cenu, super kvalita

Často sa ma ľudia, keď ma stretnú, pýtajú, ktorý komponent je lepší, trvácnejší, účinnejší, atď. Moja odpoveď je skoro vždy rovnaká, taký, ktorý vyhovuje a páči sa predovšetkým tebe.
Predajňa Realsport – ak hľadáte cyklistické Taliansko v Bratislave PR článok

Predajňa Realsport – ak hľadáte cyklistické Taliansko v Bratislave

Je známe, že Taliani majú k cyklistike naozaj blízko. Ani sa nie je čomu čudovať, že práve u nich vzniklo množstvo značiek pevne spojených s cyklistikou.
Peter Sagan si vo veku 27 rokov pripísal jubilejné sté víťazstvo v profikariére na ceste

Prvá z dvojice kanadských prestížnych klasík Grand Prix Cycliste de Québec (201,6 km) sa stala korisťou Petra Sagana. Na mestskom členitom profile v Québec City so štyrmi stúpaniami cyklisti absolvovali 16 okruhov po 12,6 km.
EUROBIKE 2017: Mix technických zaujímavostí – 1. časť

Prejsť dôkladne viac ako 10 výstavných hál plných všetkého, čo si pri slove bicykel dokážete predstaviť, a to za pár dní, je doslova nadľudský výkon. V tomto článku sa vám preto budem snažiť priblížiť najzaujímavejšie veci, ktoré ma na EUROBIKU zaujali a veci, s ktorými sa bežne nestretnete.
Pozvánka: Akcie v septembri – sezóna sa pomaly blíži ku koncu, ale stále je z čoho vyberať

Celé to ubehlo doslova ako voda a máme tu v podstate záver „hlavnej“ sezóny. Ale na výber je toho stále viac než dosť a vyberáme len malý zlomok toho, čo nás ešte čaká.
Video: Bianchi novinky 2018 - Legenda, ktorá žiari už viac ako 130 rokov

Hlavné novinky v kategórii cestných bicyklov pre rok 2018 a jedna špeciálna limitovaná edícia spojená s legendárnym Marcom Pantanim.