www.cratoni.cz

Články v kategórii 'Cestna Cyklistika' (2233 - 2244 z 2971 článkov)

Jarná klasika z pohľadu Eddyho Merckxa

03.04.2013 1 966 0

Krásne spracované video, ktoré vám priblíži priebeh cestných pretekov z čias Eddyho Merckxa
Peter Velits po dvoch etapách v Baskicku tretí

02.04.2013 1 435 1 0

Slovenský cyklista Peter Velits sa dostal medzi najlepších aj v 2. etape pretekov WorldTour Okolo Baskicka a v celkovom poradí mu patrí 3. priečka. Jazdec tímu Omega Pharma-Quick Step finišoval v utorok na trati medzi Elgoibarom a Vitoriou (170,2 km) na 10. pozícii. Šprint celého pelotónu vyhral Juhoafričan Daryl Impey z tímu Orica GreenEdge pred Talianom Francescom Gavazzim a Španielom Ángelom Viciosom. V celkovom poradí vedie Gavazzi pred Viciosom a Petrom Velitsom.
Boonen neobháji prvenstvo na Paríž - Roubaix

01.04.2013 1 052 0

Belgický cyklista Tom Boonen neobháji svoje minuloročné prvenstvo na pretekoch Paríž - Roubaix, zastavil ho nepríjemný pád na podujatí WorldTour Okolo Flámska.
Mahďar tretí v tretej etape na Okolo Maroka

01.04.2013 1 105 0

Aj v tretej etape cyklistických pretekov Okolo Maroka sa postavil na stupne pre najlepších jazdec Dukly Trenčín Trek. Po Matejovi Jurčovi a Marošovi Kováčovi sa to podarilo Martinovi Mahďarovi, ktorý finišoval na 3. priečke.
Peter Velits druhý v úvodnej etape na Okolo Baskicka

01.04.2013 1 467 0

Slovenský cyklista Peter Velits finišoval v úvodnej etape pretekov WorldTour Okolo Baskicka, ktorá mala štart i cieľ v Elgoibare a merala 156,5 km, na 2. mieste. V špurte prehral len s Austrálčanom v službách Orica-GreenEdge Simonom Gerransom.

Kováč skončil druhý v náročnej etape v Maroku

31.03.2013 1 008 0

Slovenský cyklista Maroš Kováč obsadil 2. miesto v druhej etape pretekov Okolo Maroka a do kontinentálneho rebríčka UCI si pripísal 5 bodov. Po náročných 153 km zaostal jazdec Dukly Trenčín Trek za víťazným Mathieuom Pergetom o 7:03 min. Trenčanom sa zatiaľ na africkom kontinente darí, v prvej etape finišoval druhý Matej Jurčo.
P. Sagan prehral na Okolo Flámska len s Cancellarom

31.03.2013 1 622 1 0

Slovenský cyklista Peter Sagan si na prvé víťazstvo na niektorej z najslávnejších a najväčších jarných klasík bude musieť ešte počkať, na nedeľňajšom storočnom podujatí Okolo Flámska (256 km) obsadil 2. miesto. Dvadsaťtriročný jazdec Cannondale prehral na najslávnejších belgických pretekoch iba s Fabianom Cancellarom, ktorý podujatie vyhral už aj v roku 2010.

Jurčo druhý v úvodnej etape Okolo Maroka

31.03.2013 1 176 1 0

Slovenský cyklista Matej Jurčo obsadil 2. miesto v úvodnej etape pretekov Okolo Maroka. Do kontinentálneho rebríčka UCI si jazdec Dukly Trenčín Trek pripísal 5 bodov.
Okolo Flámska

30.03.2013 1 840 0

Jedna z najprestížnejších jarných klasík už zajtra!
Hrdinovia jarných klasík

28.03.2013 2 243 0

Tak ako žiadny profesionálny šport, ani cestná cyklistika nie je pre slabšie povahy. Tento rok sú jarné klasiky extra náročné vďaka počasiu...

Peter Sagan sa rozhodol šetriť sily a odstúpil

28.03.2013 1 452 0

Slovenský cyklista Peter Sagan nenastúpil na štvrtkový štart 3. etapy pretekov Tri dni De Panne - Koksijde a už sa sústredí na nedeľňajšie podujatie WorldTour Okolo Flámska. Dvadsaťtriročný jazdec tímu Cannondale vyhral na belgických etapových pretekoch 1. etapu. Už pred jej začiatkom avizoval, že absolvuje len prvé dva dni a následne odstúpi. Rovnaký scenár mala aj jeho vlaňajšia účasť.

Ullrich priznal podiel na dopingovom biľagu

28.03.2013 1 236 0

Jan Ullrich sa priznáva k role, ktorú zohral pri deformovaní obrazu cyklistiky ako športu prešpikovaného dopingom, ale podobnú spoveď, akú zinscenoval jeho niekdajší súper Lance Armstrong, od neho verejnosť očakáva márne.

1. Kellys predstavil revolučný ebike Theos F série z nového druhu kompozitu (16 294)
  2. Cyklisti a holenie nôh (9 814)
  4. Tip na výlet: Hrebeňom z Inovca – jednoducho skvelé MTB (8 569)
  5. Najkrajšie stúpania – Kasárne Javorníky alebo moja top lokalita na cesťák (8 481)
  6. Reportáž: Istrofinal Snežnický MTB maratón - podujatie s technickými úsekmi a singláčmi (6 379)
  7. Reportáž: Kráľovský maratón – majstrák v štýle poctivého MTB (6 162)
  9. Ako si poradiť so zablateným bicyklom a nenarobiť sa pri tom (6 078)
  10. Test: Wilier 0 SLR – keď už nie je čo vylepšovať (5 645)