Najnovšie články z kategórie Cestná cyklistika

Recenzia: Kniha - Najkrajšie cyklookruhy 1. diel

Na 208 stranách si môžete prezrieť a naštudovať 50 najkrajších cyklookruhov naprieč celým Slovenskom.
Juraj Sagan nestihol prísť v limite a je vonku z Tdf, podobný osud malo viacero jazdcov

Rovnaká galiba postihla aj skvelého francúzskeho šprintéra, favorita na víťazstvo v bodovacej súťaži a víťaza 4. etapy Arnauda Démara, Marka Renshawa, Mattea Trentina či časovkára Josa van Emdena. Celkovo sa jednalo o náročnú etapu s viacerými pádmi, po ktorých končili aj favoriti na celkové poradie.
Test: Wilier GTR Team - pohodlný bicykel na výjazdy, ale nezľakne sa ani pretekov

Model GTR Team je komfortný taliansky cestný bicykel, ktorý aj napriek pohodlnejšej a vzpriamenejšej geometrii v sebe nezaprie gény tradičného pretekárskeho bicykla z rodiny Wilier Triestina.
Trochu tolerancie alebo, ako sa správať na trati

Na pretekoch, akým je napr. maratón, sa stretáva obrovské množstvo ľudí a tým pádom aj obrovské množstvo výkonnostne odlišných skupín. Štart je hromadný a občas, resp. dosť často, dochádza na kríženie medzi kratšími a dlhšími trasami. Je teda jasné, že vždy nastane nejaký konflikt záujmov...
Video: Správny tlak je základ pre kontrolu, komfort a celkové správanie bicykla

Zabudnite na zbytočne “prehusťovanie” pneumatík, a to aj v prípade, že chcete byť čo najrýchlejší.
Liv uvádza niečo pre ambiciózne cyklistky – model Langma PR článok

Liv uvádza niečo pre ambiciózne cyklistky – model Langma

Ženy, ktoré hľadali pre seba špecifický, maximálne športovo ladený bicykel pre to najnáročnejšie použitie, nemali zase tak úplne široký výber – ale situáciu opäť o niečo mení Liv s novým modelom Langma.
Tím Bora-Hansgrohe sa v prípade vylúčenia Sagana obrátil na Športový arbitrážny súd

V tíme Bora-Hansgrohe sa stále nezmierili s vylúčením Petra Sagana z cyklistickej Tour de France.
Cez Južnú Kóreu na bicykli

Kia a Samsung sú bezpochybne dve značky, ktoré  na Slovensku veľmi dobre poznáme. Neviem, či sa to týka iba nás, no nejakým spôsobom sa tá naša predstava o Južnej Kórei naviazala na lesklý displej smartphonu Samsung. To je však iba začiatok nášho príbehu...
Cavendish: Je smutné, že obaja sme mimo Tour. Hovorili sme spolu a sme v pohode.

Britský cyklista Mark Cavendish priznal, že bezprostredne po kontakte so Saganom a páde tesne pred cieľom utorkovej štvrtej etapy myslel pre silno krvácajúci prst pravej ruky na najhoršie.
Petra Sagana vylúčili z Tour de France 2017

Slovenského cyklistu Petra Sagana diskvalifikovali zo 104. ročníka Tour de France po tom, ako v dojazde utorkovej 4. etapy z Mondorf-les-Bains do Vittelu spôsobil pád britského jazdca Marka Cavendisha.
Video: Sagan sa stretol v špurte s Cavendishom, pričom Cav tvrdo spadol a Sagan dostal od rozhodcov penalizáciu (aktualizované o reakcie aktérov)

Pozrite sa na to, čo sa presne stalo. Celá situácia pár desiatok metrov pred cieľom bola veľmi tesná a padnúť mohol aj Sagan...
Video: Ako vyhral Peter Sagan 3. etapu na TdF 2017

Etapa vôbec nebola jednoduchá, ale Sagan to opäť raz dokázal...