Najnovšie články z kategórie Cestná cyklistika

Test: Cyklistické oblečenie ELEVEN - výborná kvalita z Čiech a za prijateľnú cenu

Na testovanie sa mi dostal set oblečenia od slovenského zastúpenia značky ELEVEN, a to konkrétne celorozopínací dres s krátkym rukávom, krátke nohavice s trakmi, kompresné návleky na nohy, ponožky a rukavice.
Doplnky počas športového výkonu – na dlhé trate, aj krátke „bomby“

Dnes si predstavíme niektoré zaujímavé doplnky výživy určené počas športového výkonu a k nim pridáme aj zopár osobných postrehov.
Na Okolo Slovenska triumf Slovinca Tratnika, najlepší Slovák Patrik Tybor skončil siedmy

Víťazom 60.+1. ročníka pretekov Okolo Slovenska sa stal Slovinec Jan Tratnik z tímu CCC Sprandi Polkowice. Záverečná 4. etapa so štartom aj cieľom v Trnave (152,5 km) sa stala korisťou Rusa Ivana Savického z tímu Gazprom-RusVelo.
To najlepšie z Giro d'Italia 2017 – pozrite si najkrajšie momenty a víťazi súťaže o podpísané dresy

Aj keď Giro už je dávno za nami, určite nezaškodí malá rekapitulácia a top momenty, pretože podľa mnohých to bola jedna z najnapínavejších Grand Tour poslednej doby.
Šprint v Banskej Bystrice pre Estónca Räima, Tybor na 17. mieste

Víťazom 1. etapy na 60.+1. ročníku cyklistických pretekov Okolo Slovenska z Levoče do Banskej Bystrice (211,8 km) sa vo štvrtok stal Estónec Mihkel Räim z izraelského tímu Cycling Academy.
Realsport – kvalitné portfólio talianskych značiek PR článok

Realsport – kvalitné portfólio talianskych značiek

Ponuku príslušenstva pre cyklistiku rozširuje spoločnosť Realsport prinášajúca značky ako Willier, Briko, Crono, Ursus a ďalšie. Spoločným znakom je v prvom rade talianska trikolóra...
Video:  Endura Helium - univerzálna bunda takmer na celý rok

Video: Endura Helium - univerzálna bunda takmer na celý rok

Niektoré kúsky oblečenia nájdu využitie počas celého roka a medzi ne patrí aj bunda Endura Helium. Použité materiály a spracovanie umožnia jej využitie v každom ročnom období a vďaka mierne voľnejšiemu strihu bude sedieť aj tým, ktorí nechcú úplne obtiahnuté oblečenie.
Pozvánka: Testovacie dni Wilier, Bianchi a aj Corratec už tento víkend

Už tento víkend k nám zavítajú talianske značky, a to konkrétne Wilier v sobotu a Bianchi v nedeľu a nedeľný termín doplní aj nemecká značka Corratec. Na výber bude takmer 30 bicyklov, tak len si vyberte a príďte si zajazdiť možno na vašom ďalšom bicykli.

Okolo Slovenska začína dnes úvodným prológom v Levoči

Viac ako 762 kilometrov z Levoče do Trnavy cez 134 miest a obcí čaká na účastníkov 60. + 1. ročníka medzinárodných cyklistických pretekov Okolo Slovenska, ktoré sa začnú dnes takmer 4-kilometrovým prológom v historickom centre Levoče (16.30 h).
Dumoulin predĺžil zmluvu v tíme Sunweb do roku 2022

Holandský cyklistický hrdina Tom Dumoulin oznámil predĺženie kontraktu s tímom Sunweb do roku 2022.
Novinka: Cyklisti si konečne môžu poistiť bicykel aj samých seba PR článok

Novinka: Cyklisti si konečne môžu poistiť bicykel aj samých seba

Sezóna bicyklov je tu a s ňou prichádza na slovenský trh aj prvé poistenie cyklistov a bicyklov, vrátane elektrobicyklov.
Test: Kellys URC 90 - top model v kolekcii cestných karbónových bicyklov domácej značky Kellys

Na test tohto bicykla som sa veľmi tešil, a to aj napriek tomu, že predpoveď počasia vôbec nevyzerala optimisticky.Preto som mal možnosť bicykel vyskúšať ako za mokra, tak aj za sucha, čo však testovaniu iba prospelo.