Najnovšie články z kategórie Cestná cyklistika

Endura –  keď vlhko, chlad a ani tma nie sú problémom PR článok

Endura – keď vlhko, chlad a ani tma nie sú problémom

Endura predstavuje značku, ktorá dokáže ponúknuť oblečenie do každého počasia, vrátane toho zimného a menej priaznivého. Ani sa nie je čomu čudovať, keďže má pôvod v Škótsku, kde vietor, sneh a dážď tvoria neoddeliteľnú súčasť výjazdov.
Test: Svetlo Infini Tron 800 - všestranné svetlo aj na nočné výjazdy

Dalo by sa povedať, že osvetlenie patrí k "povinnej výbave" každého cyklistu, ktorý jazdí v šere alebo tme. Či už kvôli pokutám, ale hlavne kvôli vlastnej bezpečnosti. Testované svetlo však ponúka toho omnoho viac ako pomocníka v bežnéj mestskej premávke. Do rúk sa mi dostalo na test svetlo Infini, ktorá sa zameriava hlavne osvetlením. Poďme si naň trošku bližšie posvietiť.
Zopár tipov na menšie darčeky PR článok

Zopár tipov na menšie darčeky

Vianoce sa pomaly blížia a kopec z vás určite premýšľa nad nejakým darčekom. Ak máte v rodine cyklistu/cyklistku, máte situáciu celkom jednoduchú, pretože v tomto segmente sú možnosti takmer nekonečné. Prinášame teda zopár tipov a medzi nimi nechýbajú ani menej nákladné produkty, ktoré určite potešia a prídu vhod.
GT Grade – skutočný chameleón PR článok

GT Grade – skutočný chameleón

Bicykle spadajúce do čoraz viac populárnej kategórie Gravel, zastupuje u GT modelový rad Grade. Aj keď presné označenie nesie názov Enduroad. Predstavený bol v roku 2014 a za ten čas si získal na trhu svoje stabilné miesto. Dokáže totiž otvoriť krásy cestnej cyklistiky aj pre dobrodruhov a pre športovejšie ladených užívateľov zase ponúknuť nové možnosti tréningových okruhov.
Bikovanie v zime - malé zhrnutie

Tí ktorí sledujú pozorne tieto stránky si všimli, že na tému zimného jazdenia už som niečo „vypotil“. Lenže zima je tu opäť a tak mi napadlo, kým nebude hotová ďalšia časť, spraviť taký menší sumár. Možno príde vhod niekomu novému, kto práve uvažuje nad tým, či sa oplatí jazdiť aj teraz, alebo bicykel na 3 mesiace mumifikovať.
Unboxing: Magnetický cyklotrenažér Elite Novo Force 2017

Ako to už na jeseň a cez zimu býva, dni sú krátke, studené a na bicyklovanie vonku často nezostáva mnoho príležitosti. To samozrejme neplatí pre všetkých, ale určite je medzi nami veľká skupina, ktorá po práci či škole nemá príležitosť užiť si denné svetlo a aspoň trochu príjemnejšie teploty na svojom biku.
Rukavice určené špeciálne do zimných podmienok PR článok

Rukavice určené špeciálne do zimných podmienok

O tom, ako dlho zostaneme v zime na bicykli vonku, veľmi často rozhodujú naše periférie, teda prsty. Kvalitné zimné rukavice umožnia zostať v sedle poriadne dlhú dobu, aj keď teplota výrazne klesne, takže ich vhodnému výberu sa oplatí venovať pozornosť.
Peter Sagan po prvý raz s prestížnym ocenením Vélo d´Or

Cyklistický dvojnásobný majster sveta Peter Sagan má už dávno po úspešnej sezóne, ale ocenenia zbiera naďalej. Najnovšie sa stal laureátom prestížnej novinárskej ceny Vélo d´Or (Zlatý bicykel), keď triumfoval pred víťazom Tour de France Chrisom Froomom a šampiónom Vuelty Nairom Quintanom.
Tip na výlet: Sám na dvoch kolesách - Ljubljana

Ahojte, tento text píšem preto, aby som zaznamenal svoju zatiaľ najväčšiu a najdlhšiu cestu na biku. Skrsol v hlave nápad, že by som mohol vymeniť cesťák za pomalý diaľkový bike a skúsiť cykloturistiku. Toto označenie znie nevinne a evokuje rakúskeho dôchodcu rútiaceho sa 10-kilometrovou rýchlosťou po hrádzi a tlačiaceho wurst v každom bufete. To by však v tom nebola moja povaha, keby som si veci nenaplánoval tak, že namiesto pohodovej cykloturistiky išlo o diaľkový maratón typu bicykluj alebo zomri.
Čo si predstaviť pod pojmom gravel?

Veľmi často sa v poslednej dobe stretávame s pojmom "gravel". Je to v podstate niečo medzi cestou a terénom, no trochu bližšie nám to predstaví profesionálny cyklista/cyklokrosár Jeremy Powers. Samozrejme, v trochu odľahčenej forme a na Islande...
Cestné bicykle do 2 000 € – vstupná brána do sveta cestnej cyklistiky PR článok

Cestné bicykle do 2 000 € – vstupná brána do sveta cestnej cyklistiky

Bicykle v cene do 2 000 € sú takou vstupnou bránou do sveta kvalitných cestných strojov. Taktiež je to ideálna hranica na každodenného tréningového spoločníka a hltača kilometrov. V dnešnom článku si trochu predstavíme, čo nám výrobcovia dokážu v tejto kategórii ponúknuť.
Giro d'Italia 2016 na vlastné oči

Každý rok začiatkom leta sa koná Giro d'Italia - jedna z troch najznámejších a najpopulárnejších cestných akcií. Giro je trojtýždenný etapák ako ináč v Taliansku a tento rok vďaka dovozcovi značky Pinarello na Slovensko, firme Davorin, som mal možnosť pozrieť si koniec jeden etapy. Ale poďme pekne po poriadku.