Najnovšie články z kategórie Cestná cyklistika

Cestná kolekcia CUBE 2017 – pohodlie, aerodynamika aj preteky PR článok

Cestná kolekcia CUBE 2017 – pohodlie, aerodynamika aj preteky

CUBE patrí medzi výrobcov, ktorí dokážu vďaka svojej širokej ponuke cieliť na jednotlivé preferencie jazdcov. Či už túžite hlavne po pohodlí a komforte alebo naopak, hľadáte športovo zameraný bicykel schopný zvládnuť aj preteky na najvyššej úrovni. Navyše, v kombinácii s veľmi dobrým pomerom ceny a ponúkaných vlastností. No a nie je tomu inak ani v kolekcii 2017.
Svetový rekord a Canyon Speedmax PR článok

Svetový rekord a Canyon Speedmax

Najlepší čas v dlhom triatlone (Ironman) drží momentálne Jan Frodeno a má hodnotu 7:35 hod. Tento skvelý výkon dosiahol v úžasnej atmosfére pri preteku Challange Roth a svoju zásluhu na ňom má aj vylepšený triatlonový model Canyon Speedmax. Viac o tomto unikátnom koncepte sa môžete dočítať TU.
Test: Zimné rukavice v prevedení Sportful Fiandre

O rukaviciach sme v poslednej dobe publikovali viacero článkov a správna odpoveď na problematiku udržania prstov v teple, nie je vôbec jednoduchá. Každý z nás vníma chlad rozlične, pričom jazdíme v rôznych intenzitách, ktoré ovplyvňujú faktory tepla a potenia. Na začiatku zimy sa mi dostali do dlhodobého testovania dva zaujímavé páry rukavíc, jedny určené do miernejšej zimy a prechodného obdobia jeseň/zima/jar a druhé skôr do mínusových teplôt. A práve odolnejšie rukavice Sportful Fiandre si bližšie predstavíme v nasledujúcich riadkoch.
Gravel a endurance – synonymá pre novú vlnu cesťákov PR článok

Gravel a endurance – synonymá pre novú vlnu cesťákov

Kategória gravel, prípadne špeciálne konštruovaných cestných bicyklov pre maximálne pohodlie, naberá na popularite. Nie je sa čomu diviť, keďže dokážu ponúknuť niečo takpovediac z oboch svetov a pre mnohým môžu byť skutočne ideálnym spoločníkom.
Lezyne - dôraz na funkčný dizajn PR článok

Lezyne - dôraz na funkčný dizajn

Kalifornská značka doplnkov Lezyne ma jasné poslanie: ponúknuť jednoduchý funkčný dizajn, kvalitu, a to všetko za rozumnú cenu. Na vývoji produktov sa podieľa široký medzinárodný tím ľudí pod vedením zakladateľa a už doslova „industriálnej“ ikony - Mickiho Kozuscheka. Kompletný sortiment produktov si môžete pozrieť na lezyne.com.
Z Rotterdamu do Banskej Bystrice za 38 dní - 1. časť

Možno aj vy máte aktivitu, pri ktorej sa dokážete tak zamyslieť, že svet okolo akoby prestal existovať. Ja mám také dve: bicyklovanie a skialpinizmus. Keďže som trávil veľa času v holandskom Rotterdame, to druhé veľmi do úvahy neprichádzalo. A ja som potreboval veľa rozmýšľať. Vytiahol som teda svoj bicykel, trochu ho upravil, nakúpil potrebné a 1.9.2016 o 11:00 som sa rozlúčil s kolegami pred kanceláriou. Vyhradil som si dva mesiace, za ktoré som sa chcel dostať do Švédska, cez Pobaltie až domov, do Banskej Bystrice. To som ešte netušil, že na ceste okrem mostov a lodí, stretnem mnoho iných prekvapení.
Keď je vek skutočne len číslo

Človek si občas v duchu hovorí, ako dlho ešte vydrží robiť svoj milovaný koníček. Keď vás prepadnú takéto myšlienky, spomeňte si na borca menom Robert Marchand, ktorý vo veku 105 rokov túžil prekonať svoj vlastný rekord v kategórii nad 100 rokov.
Reportáž: Peklo Moravy 2016 - nie sú to preteky, tak sa netreba báť a skúsiť si tento extrém na vlastnej koži

Ani by mi nenapadlo, že presne 11 mesiacov po mojom prvom výlete na žiletke do Tatier sa dostanem na najlepšiu bike akciu, na akej som kedy bol.
Zlatý pedál 2016 pre Petra Sagana

Najlepším cyklistom Slovenska za rok 2016 sa podľa predpokladov stal Peter Sagan. Už dvojnásobný majster sveta z cestných pretekov s hromadným štartom triumfoval v tradičnom výročnom bilancovaní Slovenského zväzu cyklistiky pred dvojnásobným paralympijským víťazom Jozefom Metelkom a Patrikom Tyborom, ktorý sa 45. miestom v pretekoch na ceste na olympijských hrách v Riu de Janeiro postaral o druhý najlepší výsledok Slováka na OH v modernej histórii.
Team Sagan, čiže väčšia voľnosť aj tímová podpora

Keď sa v lete rozchýrilo, že Peter Sagan bude pokračovať v kariére vo vtedy druhodivíznom nemeckom tíme Bora-Hansgrohe, v prvom momente viacerým napadlo, či nejde o nemiestny žart. "Na prvý pohľad mi to vôbec nedávalo zmysel. Veď predsa Sagan je momentálne marketingovo najžiadanejší cyklista a logicky sa núka jeho spojenie so silným a dlhé roky etablovaným tímom. V takom by mu predsa najlepšie zaplatili a a jeho hviezda by mohla zažiariť ešte jasnejšie v spojení s overenou značkou," uviedol v úvode svojej analýzy, prečo je Bora správnou voľbou pre dvojnásobného majstra sveta či premiérového majstra Európy, redaktor Velonews Andrew Hood.
Brumotti opäť vyvádza, tentokrát v Dubaji

Opäť sa dá povedať, že väčšiu z predvedených kúskov neradno skúšať na vlastnom (ani požičanom) biku. Ale pozerá sa na to dobre, keď to niekomu ide takto s ľahkosťou...
Lapierre cestná kolekcia 2017 – rozmanitosť a elegancia PR článok

Lapierre cestná kolekcia 2017 – rozmanitosť a elegancia

Francúzsky výrobca si pri návrhu cestnej kolekcie výrazne pomáha spoluprácou s domácim tímom FDJ. Vďaka tomu modely reflektujú požiadavky pre najnáročnejšie použitie, z čoho následne môžu ťažiť aj tí, ktorých cyklistika neživí, ale radi si potrpia na kvalitu a dobré jazdné vlastnosti.