Články v kategórii 'Cestna Cyklistika' (2533 - 2544 z 2977 článkov)

Isajčev víťazom 5. etapy Okolo Švajčiarska, Sagan 62.

13.06.2012 936 0

Ruský cyklista Vladimir Isajčev z tímu Kaťuša sa v čase 4:58:28 h stal víťazom stredajšej 5. etapy pretekov Okolo Švajčiarska, ktorá viedla z Oltenu do Gansingenu a merala 192,7 km. Pre 26-ročného jazdca ide o premiérový takýto úspech medzi profesionálmi.

Andy Schleck sa odhlásil z Tour de France

13.06.2012 1 074 0

Luxemburčan Andy Schleck sa odhlásil z Tour de France, na ktorej mal patriť medzi favoritov. Potvrdil to na stredajšej tlačovej besede.
Okolo Švajčiarska - P. Sagan víťazom 4. etapy

12.06.2012 2 288 1 0

Slovenský cyklista Peter Sagan zvíťazil časom 4:36:55 h v utorňajšej 4. etape Okolo Švajčiarska, ktorá viedla z Aarbergu do Oltenu a merala 188,8 km. Dvadsaťdvaročný Žilinčan sa presadil v záverečnom daždivom špurte pelotónu. Cyklista tímu Liquigas-Cannondale triumfoval pred Španielom Josém Joaquínom Rojasom Gilom (Movistar) a domácim Michaelom Albasinim (Orica GreenEdge).

Peter Sagan je vo svetovom rebríčku na 6. mieste

11.06.2012 1 492 0

Slovenský cyklista Peter Sagan je v najnovšom vydaní svetového rebríčka UCI na 6. mieste. Oproti predchádzajúcemu vydaniu spred Critérium du Dauphiné, na ktorom neštartoval, si jazdec tímu Liquigas-Cannondale pohoršil o jednu priečku.
Okolo Švajčiarska - P. Sagan víťazom 3. etapy

11.06.2012 2 069 4 0

Slovenský cyklista Peter Sagan zvíťazil na pretekoch Okolo Švajčiarska v pondelkovej 3. etape, ktorá viedla z Martigny do Aarbergu a merala 194,7 km. Dvadsaťdvaročný Žilinčan sa presadil v záverečnom špurte pelotónu, ktorý dostihol dvojicu v úniku 1,6 km pred koncom etapy. Saganovi 250 m pred cieľom vyletela noha z klipsne, ale stihol si ju dať naspäť a predstihnúť všetkých konkurentov.
Okolo Švajčiarska - P. Sagan prišiel o žlté tričko

10.06.2012 1 959 2 0

Portugalčan Rui Alberto Faria Da Costa sa stal víťazom nedeľňajšej druhej etapy na pretekoch Okolo Švajčiarska, ktorá merala 218,3 km a viedla Verbanie do Verbieru. Jazdec tímu Movistar triumfoval pred Fränkom Schleckom (RadioShack-Nissan) z Luxemburska, na treťom skončil Mikel Nieve Ituralde (Euskaltel - Euskadi) zo Španielska.
Peter Sagan po sobote lídrom na Okolo Švajčiarska

09.06.2012 2 628 2 0

Slovenský reprezentant Peter Sagan sa stal víťazom úvodnej individuálnej časovky na pretekoch Okolo Švajčiarska. Dvadsaťdvaročný Žilinčan bol najrýchlejší na 7,3 km dlhej trati v uliciach Lugana. Nedeľňajšiu 2. etapu z Verbanie do Verbier (218,3 km) absolvuje Peter Sagan v žltom tričku vedúceho pretekára.
Rossi celkovým víťazom pretekov Okolo Slovenska

09.06.2012 1 760 0

Talian Enrico Rossi sa stal víťazom 56. ročníka cyklistických pretekov Okolo Slovenska, ktoré vyvrcholili v sobotu záverečnou etapou z Bratislavy do Gabčíkova (135,4 km). Jazdec tímu Meridiana Kamen triumfoval pred Rusom Alexandrom Prišpetným a svojím krajanom a tímovým kolegom Davidom Rebellinom. Najlepšie zo Slovákov skončil Maroš Kováč z Dukly Trenčín Trek, ktorý obsadil 7. pozíciu.
Rossi sa druhýkrát presadil na Okolo SR, zdolal Kováča

08.06.2012 2 161 0

Najdlhšiu etapu 56. ročníka cyklistických pretekov Okolo Slovenska z Dudiniec do Bratislavy, ktorá merala 231,8 km, vyhral v šprintérskej koncovke pred Slovenským národným divadlom Talian Enrico Rossi. Tridsaťročný jazdec tímu Meridiana Kamen zdolal v špurte pelotónu Maroša Kováča z Dukly Trenčín Merida. Tretí finišoval Ukrajinec Andrij Vasiliuk.
V 3. etape OS triumfoval Riebenbauer, lídrom Rossi

07.06.2012 2 286 0

Rakúšan Werner Riebenbauer sa v uliciach Veľkého Krtíša presadil v hromadnom špurte pelotónu v 3. etape cyklistických pretekov Okolo Slovenska, ktorá sa začínala v Liptovskom Hrádku a merala 184,6 km. Tridsaťsedemročný cyklista tímu RC Arbö Wels Gourmetfein sa v závere etapy presadil pred Nemcom Benjaminom Edmüllerom a Rusom Sergejom Rudaškovom. Hneď za touto trojicou finišoval Robert Gavenda z Dukly Trenčín Trek.
S vetrom opreteky 16.6.2012

PR 06.06.2012 4 448 0

S vetrom opreteky 2012 Partizánske: Benefičné preteky jednotlivcov v cestnej cyklistike, Slovenský pohár mládeže, Verejné preteky pre mužov, ženy a masters.
Súťaž o 5 štartovných na Mondsee Radmarathon

PR 06.06.2012 1 059 1 0

Každý rok sa začiatkom leta stáva Mondsee Mekkou pre všetkých priateľov cestnej cyklistiky. Malebné centrum mesta s preslávenou Bazilikou kláštora Mondsee sa pri príležitosti tejto významnej udalosti premení na športovú arénu. Na výber sú štyri trasy vhodné pre cyklistov každej výkonnosti. Na dlhej trase sú ako na perlovom náhrdelníku za sebou zoradené jazerá Wolfgangsee, Hallstättersee, Traunsee, Attersee a Mondsee.

1. Najkrajšie stúpania – Kasárne Javorníky alebo moja top lokalita na cesťák (9 039)
  3. Tip na výlet: Hrebeňom z Inovca – jednoducho skvelé MTB (8 831)
  4. Reportáž: Istrofinal Snežnický MTB maratón - podujatie s technickými úsekmi a singláčmi (6 693)
  6. Ako si poradiť so zablateným bicyklom a nenarobiť sa pri tom (6 256)
  8. Test: Canyon Spectral CF 8.0 - nie je enduro ako enduro (5 558)
  9. MTBIKER shop: Výpredaj testovačky, zberateľské tričko, 2021 už klope (5 169)